Töissä mitättömällä palkalla sekoboltsifirmassa. Päälliköitä riittää, työntekijöitä ei tarpeeksi eikä uusia palkata. Homma kammottava, ei tunne riittävänsä mihinkään vaikka parhaansa tekee. Tärkeintä kuulemma vain tulos ja omistajien tyytyväisyys; kapitalismi jyrää.
Nyt mitta täysi. Myyn autoni, irtisanoudun tästä paskasta. Oravanpyörä saa riittää. Tulkoot karenssi vaan, en välitä paskaakaan. Lepään hetkisen, kerään voimia, selvitän ajatukseni ja hakeudun sitten vaikka 3. sektorille höpöhommiin vielä puolet surkeammalla palkalla.
Ei tääkään ole ihmisen elämää. Saa burn outin, depiksen ja fysiikkakin reistailee. Unettomia öitä. Pitääkseen yllä mm. autot ja etelänmatkat pitää roikkua tässä paskassa. Aikansa kesti, nyt loppuu.
Björn Wahlroosit ja muut tatcherismia puolustavat kapitalistiriistäjät ovat vain yhä tehokkaamman kilpailuyhteiskunnan kannalla. Lopputulos näkyy: irtisanomisia, loppuunpalamisia, toivonsa menettäneitä loppuunväsyneitä ihmisiä, joita ei edes pidetä ihmisinä vaan tuotantokustannuksina.
Itse häippäsen tästä paskasta, mutta suren jo ennakkoon satojatuhansia muita samassa paskassa rimpuilevia. Tätä menoa maamme on 10 vuoden kuluttua kehitysmaa, jossa ei ole normaalityöpaikkoja eikä työkykyisiä ihmisiä.
Paska oravanpyörä
11
3894
Vastaukset
- Kokenut
Olet järkevä, kun huomasit asian. Tee jotain! Itse olen kokenut burn outin. Vuosia kesti toipua. Turha tuossa vaiheessa on enää muita surra. Olet liian tunnollinen kuin minäkin olin ennen.
- Peetu
Veitte kuomat sanat suustani. Molemmat kirjoitukset sopivat suoraan minun tilanteeseeni. Ilmeisesti meitä on aika monta tuhatta tällä hetkellä. Olen rimpuillut tämän burnoutin kanssa 2 vuotta, ja töissä tietenkin suurimman osan ajasta. Otin eilen tinat ja viimeinen työpäivä on marraskuun 28.
hip-hei-hurraa, jo deadlinet, suspektit, prospektit ja speksit ne jäädä saa ...
Pian Peetu lähtee kalaan, Peetu lähtee kalaan - skiidareita jallittaan .... - Työtön
Peetu kirjoitti:
Veitte kuomat sanat suustani. Molemmat kirjoitukset sopivat suoraan minun tilanteeseeni. Ilmeisesti meitä on aika monta tuhatta tällä hetkellä. Olen rimpuillut tämän burnoutin kanssa 2 vuotta, ja töissä tietenkin suurimman osan ajasta. Otin eilen tinat ja viimeinen työpäivä on marraskuun 28.
Pian Peetu lähtee kalaan, Peetu lähtee kalaan - skiidareita jallittaan ....Kun riistäjätyönantajilta loppuu alistettavat "tuotannontekijät", sortuu myös riistäjien valta jatkaa samalla linjalla.
- Sama täällä.
Peetu kirjoitti:
Pian Peetu lähtee kalaan, Peetu lähtee kalaan - skiidareita jallittaan ....Lähdin jo kesällä, johan tuota tuli 25v väännettyy, ei oo ikävä duuniin.
- Mikki
Olen parikin kertaa ottanut loparit, kun homma on ruvennut tökkimään liikaa. Eikä ole kaduttanut. Elämää ei kannata tuhlata kiduttamalla itseään työssä, joka aiheuttaa vain stressiä ja unettomia öitä. Kyllä elämä aina jotenkin kantaa, eikä Suomessa kukaan nälkään kuole.
- JapeTDF
On kuin omia kirjoituksia lukisi.
Me ollaan vain tuotantokustannuksia.
"No jos sää ett tota tee,ni me kyllä hoidetaan Puolalaiset tekemään homman"
..Tälläinen uhkaus tullut monesti,jos yrittänyt saada jotain lisä fygeä hommasta joka on aiivan älytön ja jopa vaarallinen,ilman asiaankuuluvia suojaimia jopa jne.
Suoraan sanoen oon niin täysi tätä paskaa,etten ole tänä vuonna tehnyt töitä ollenkaan. Ajatuselin raksuttaa kokoajan,mistä hommaan rahat helpoiten siihen että vietän EDES talvet Intiassa.
Hyvästi entinen hyvinvointi valtio ja SUCK YOU:) - oravanpyörä
"Oletko vahinkolapsi tai onko vanhempasi tehnyt sinut saadakseen enemmän nautintoa omaan elämäänsä?
Lapsi on täysin syytön syntymiseensä ja on ainoastaan kaksi vaihtoehtoa miksi synnyit, jotka ovat ensimmäisessä kysymyksessä esitetty.
Eläminen on kuitenkin vapaaehtoista. Pleieri blogi ei väitä tarjoavan "näin tulee kaikkien elää" ohjeita. Pleieri blogin ohjeet tarjoavat vain yhden vaihtoehdon miten elää ja toteuttaa kyseistä pelimiehen elämäntyyliä rehellisyyteen perustuvien menetelmien avulla.
Pleieri blogin ylläpidolle on täysin yhdentekevää miten kukin elämänsä haluaa elää. Ymmärrettävää on myös, jos tähän maailmaan vastentahtoaan syntynyt ihminen ei jostain syystä halua elää. Elämä loppuu kuitenkin ja on pisimmilläänkin erittäin lyhyt ja monesti sisältää enemmän tuskaa kuin nautintoa. Jos elämästä ei nauti yhtään ja se loppuu kuitenkin niin miksi elää? Eläminen koetaan ainoastaan mielyttävänä kun elämässä on enemmän nautintoa kuin tuskaa"
lähde http://pleieri.blogspot.com/2013/06/oravanpyora.html- Hemppissss
Asia pohdintaa!
- Hempp@
Valmistuin toukokuussa ja suoraan nuoreen, aloittelevaan firmaan duuniin.
Ahdistaa vaan saatana, meikäläisellä alan kokemusta pari työharjoittelua eikä muuta ja pitäisi itsenäisesti vetää keikkaa asiakkaille? Rakennusala kyseessä.
Kyllähän sen arvaa tällä kokemuksella että välillä tulee sekundaa, mielellään tekisin hyvää jälkeä mutta kun ei osaa vielä ihan kaikkea, osa ajasta menee jälkiä korjatessa. Ja se tässä *tuttaa oikeasti. Sitten saa kuunnella taas haukkuja ja *ttuilua muilta että "menit sitten silleen tekee". Mikseivät voi pitää tämmöistä uutta tyyppiä kokeneemman völjyssä että oppisi hommat. Mutta kun ei. Hyvä kun joinain öinä unta saa kun huolestuttaa. - nälkäpalkat
Olen ajatellut, että pitäisikö meidän työläisten lopettaa kokonaan työnteko, annetaan johtajien ja päättäjien tehdä työt. Jatkuvasti vaan jauhetaan kuinka kalliiksi firmoille tulemme, hyvinvointi yhteiskunta ei kestä tälläistä, nolla linjaa palkankorotuksiin, lomarahat pois jne jne....
Jospa sitten firmat alkaisivat menestymään, kun emme me työläiset ole pieniä palkkojamme vaatimassa, ainoastaan johtajat olisivat töissä. Ei ole montaa päivää nyt kesänkään aikana ollut etteikö joku olisi ollut TV:ssä tai lehdissä vaatimassa meiltä työläisiltä joustoa näinä vaikeina aikoina. Joustakoot herrat ja hallituksen päättäjät omista tuloistaan.- Viisas:)
Niin mutta ne herrojen palkat ja optiot ja osingot ovat niin vähäinen osa koko virtaa ettei niistä säästämällä mitään saa aikaan.'
Kyllä se on työläinen jolta pitää ottaa pois. Duunarihan se on kaikkine etuineen ja vaatimuksineen kansatalouden vihollinen ja vasemmisto tuhoaa työpaikat Suomesta.
Näin se on, annetaan Kokoomuksen päättää:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi842727On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole582634Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.702594Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952551Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu892075Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl502012Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1411866Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk521539Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?161476Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve351467