Sokoksen joulukuvasto myy Nurmesniemen Pehtooria (sivu 62) hintaan 149€. Tietääkö kukaan missä näitä taas valmistetaan?
Pehtoori-pannu
13
6005
Vastaukset
- hdfhfgdh
Linkkiä:
http://www.digipaper.fi/sokos/20048/index.php?pgnumb=62- BatteriesLow
Tätä nimenomaan tarkoitin ?
Tietääkö kukaan ? - Sokoksen
BatteriesLow kirjoitti:
Tätä nimenomaan tarkoitin ?
Tietääkö kukaan ?taloustavaraosastolle ja tiedustele valmistajaa.
Olen itse saanut ystävällistä palvelua tiedustelles-
sani jonkin tuotteen tietoja.(ainakin Tampereella) - tiedustella
Sokoksen kirjoitti:
taloustavaraosastolle ja tiedustele valmistajaa.
Olen itse saanut ystävällistä palvelua tiedustelles-
sani jonkin tuotteen tietoja.(ainakin Tampereella)asiaa sähköpostitse, tässä osoite:
http://www.sokos.fi/main.cfm?iThemeID=9 - sille kertynyt
hintaa, olen hankkinut tommosen punasen (sinisiä oli myös myynnissä) kaffepannun joskus 70-luvun alussa. Hintaa en muista, muttei ollut halpakaan. Automaattiset kahvinkeittimet tuli muotiin niihin aikoihin. Keittelen sillä vettä nykyään. Se on vähän hankala putsattava, sillä kaffeenporot jää sinne nokan alle. Pii
punrassilla piti putsata, tavallinen nokkaharja ei menny niiden reikien läpi. Jos joku tietää mikä nokkaharja on, eli tavallisessa kaffepannussa sen nokan sai rassattua läpi. Ja pehtoorin
kansi ei pysy paikallaan, kun kaataa sitä viimeistä kuppia ja patalappu on tarpeen. Muuten palaa näpit, sillä kansi ja se lasinuppi kuumenee.
- see..
minulta voit ostaa aidon punaisen pannun.
- astia-amatööri
ei taida ihan tähän asiaan kuulua mutta sattuisiko joku tietämään onko pehtooria tehty valkoisena jossa on punainen iso sydän kyljessä? olen saanu pannun äidiltäni enkä edes tiennyt sitä ns "desing" tuotteeksi ennen kuin antiikkia/astiota harrastava ystäväni sanoi sen olevan pehtoorin pannu..mutta en oli etsinnöistä huolimatta löytänyt netistä kuin yksiväristen pannuje kuvia? eli onko sydänkuvioisia pannuja edes tehty? kiitos paremmin asiasta tietäville vastauksista :)
- P
Tämän päivän Hesarissa (14.2.2010) Vuokko Nurmesniemi näyttää kertovan, että myös "sydämellisiä" versioita on ollut. Ei tosin Antti Nurmesniemen toiveesta.
- P
P kirjoitti:
Tämän päivän Hesarissa (14.2.2010) Vuokko Nurmesniemi näyttää kertovan, että myös "sydämellisiä" versioita on ollut. Ei tosin Antti Nurmesniemen toiveesta.
Ja vuosihan on tietenkin 2011.
- astia-amatööri
P kirjoitti:
Ja vuosihan on tietenkin 2011.
Kiitos vastauksesta! Huonosti on sydänversioista löytynyt tietoa mutta kiva tietää että se on sentää "aito" pehtoori :)
- Kukkien hail
Siin haloo, kuka pehtoori on pannu sitä Nurmesniemee, ku vihaa pehmotossuja millä huonojalkaset tavikset kenkkaa eteenpäin? Mut sehän ei lue tietokonetta, joteska sehä saa istuu kaappinsa päällä ja miettii sitä duunaamaansa paitaa aika rauhassa ja katella niitä söpöjä kildereitä uniformuissaan.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?82748Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1642662- 1842511
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n122034Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari211987Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa541838Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo691558Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http231162Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?691139Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta821036