Moicca!Voisitekote kertoo voiko marsua ja kania pitää samassa häkissä??Ja jos ei niin mistä sais halvalla marsun häkin?Mielellään Kuopion läheltä!!!Ja sammalla kysyisin että voiko kahta kania jättää kaksistaan (eripoikueesta) ja toinen on 10 kk + toinen 3v 2 kk?
Vastauksia pliis!!
Marsu-fani 93
...!
Siis nyt vituttaa ihan tosissaa! Aina kaikki kysyy saako niitä pitää samassa häkissä! No ei saa!!!! MARSU JA KANIA EI SAA PITÄÄ SAMASSA HÄKISSÄ! MARSUA JA KANIA EI SAA PITÄÄ SAMASSA HÄKISSÄ! MARSUA JA KANIA EI SAA PITÄÄ SAMASSA HÄKISSÄ! MARSUA JA KANIA EI SAA PITÄÄ SAMASSA HÄKISSÄ! Tuliko kaikille nyt varmasti selväks ettei kenenkää tarvi enää kysyä?! Ei teistä varmaan kukaan pidä hamsteria ja hiirtä samassa häkissä vai? Eli ei eri lajeja samaan häkkiin! Kanit keskenään, marsut keskenään, hiiret keskenään, rotat keskenään jne! Älkää sekotelko lajeja!Jos kanisi tulevat toimeen keskenään nii voit jättää ne samaa häkkii, mut jos ne tappelee ja alistaa koko ajan toisiaa nii ei samaa häkkii. Häkkejä voit varmaa ostaa eläinkaupasta.
itseasiassa...
Kania ja marsua voi pitää samassa häkissä kunhan ne ovat toisiinsa kunnolla tottuneet, muuten marsu on kyllä jatkuvasti tulilinjalla... on niistä toisilleen seuraakin... pitäähän ihmiset koiria ja kissojakin samassa huoneistossa jos nyt johonkin pitää verrata...(minua vituttaa tollaset kirjan oppineet jotka ei tiedä oikeesta elämästä mitään!)...ja sitten: kahta kania voit pitää yhdessä... saattaa vaan olla aika hankalaa totuttaa ne toisiinsa ainaskin kun tota ikäeroa ajattelee.. leikattu uros ja leikkaamaton naaras sopii parhaiten yhteen... on niistä toisilleen seuraa vaikka ne olisi omissa häkeissään vierekkäin.. ja on ainaskii turvallisempi vaihtoehto sillee ...oon nähny monta yksi silmästä kania kun on tullu kaverin kanssa sanomistaei saa
Marsua ja kania ei saa pitää samassa häkissä, koska monet kanit kantavat pasteurella-bakteeria, joka on hengenvaarallinen marsulle.hahha!
Etpä taida olla mikään asian tuntija! En tässä sitä tarkoittanutkaan ettei tulisi toimeen vaan kanit tartuttavat marsuille tuon edellämainitun bakteerin joka on marsuille hengenvaarallinen. Tuskin haluisit löytää marsusi kuolleena häkistä (jos sulla siis semmonen on/olisi)... vituttaa tommonen ku jotku käy inttämää vastaan vaikkei asiasta mitää tiedä. Sitä paitsi kyllä mä tiedä aika paljonki elämästä. Varmaan enemmän kuin sinä! Olen nimittäin juuri täyttäny 40 vuotta ja olen harrastanut kaneja ja marsuja 25 vuotta. Kaneja minulla on ollut koko ajan ja marsuja ehkäpä 10... Että älä sä ala jauhaa paskaa! Tuskin tosta marsufanista olisi kivaa jos se tottelisi sua ja pitäisi ne samassa häkissä ja sitten marsu onkin kuollut kanin tartuttamaan bakteeriin... Siinä sulle!No kiva!
No ainaskin noitten sun kirjotusten/käyttäytymises perusteella vois päätellä että ikää on ehkä just se 12v. ...et kai se on sitte jotain taantumista... et onnee vaan sulle! eiköhän tartuttamis vaara ole ihan sama jos ne on eri häkeissä vierekkäin ja ulkoilee samassa huoneistossa kun että olisivat samassa häkissä...