Benq s68 puhelinkoodi

Avovaimon nalle

Olen yrittänyt löytää ratkaisua tähän ongelmaan. Puhelin on siis lukittuna. Kysyy puhelinkoodia. Lähin huolto lienee Puolassa.

Puhelin on Benq Siemens S68. Appiukon omistama, tyttärelleen antama.

Appiukko ei tiedä kyseistä koodia eikä emäntäkään. Datakaapelin kanssa saattaisi saada koodin selville, mutta sit mennään jo laittomuuksiin. Eikä mulla kaapeliakaan tähän ole. Ohjekirja löytyy. :)

Jos jollain on tietoa miten puhelinkoodin saisi selville kyseisessä puhelimessa niin kiitän.

6

1923

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkä tiedän

oletko jo saannut ongelman ratkaistuksi? Puhelin kysyy ilmeisesti PUK koodia??

• Avovaimon nalle

Ei se taida olla PUK-koodi. Puhelinkoodia kysyy. En usko et on sama ku PUK-koodi. Tosin kukapa noista tietää.

• tiedän
        Avovaimon nalle kirjoitti:

Ei se taida olla PUK-koodi. Puhelinkoodia kysyy. En usko et on sama ku PUK-koodi. Tosin kukapa noista tietää.

nimen omaan PUK koska mulla on sama ongelma samanmerkkisessä puh ja pitäisi soittaa Soneralle koska viimeinen numero oli just ko operaattorin...mut en viitsi kysellä ko koodia koska tämä ei ole minun ainua puhelin niin antaapi olla vain "lukossa" säilyyhän puhelimeni käyttämättömänä ehkä joskus sitten...

• Avovaimon nalle
        tiedän kirjoitti:

nimen omaan PUK koska mulla on sama ongelma samanmerkkisessä puh ja pitäisi soittaa Soneralle koska viimeinen numero oli just ko operaattorin...mut en viitsi kysellä ko koodia koska tämä ei ole minun ainua puhelin niin antaapi olla vain "lukossa" säilyyhän puhelimeni käyttämättömänä ehkä joskus sitten...

Kun laitan sim-kortin sisään se kysyy normaalisti PIN-koodin. Tämän jälkeen tulee ruutuun: "Puhelin estetty! Puhelinkoodi".

• Samperi2
        Avovaimon nalle kirjoitti:

Kun laitan sim-kortin sisään se kysyy normaalisti PIN-koodin. Tämän jälkeen tulee ruutuun: "Puhelin estetty! Puhelinkoodi".

Puhelinkoodin on puhelimen joku käyttäjä asettanut estämään muun kuin silloin puhelimessa olevan SIM-kortin käytön. Oikein hyvä ominaisuu, jota kannattaakin laittaa puhelimiinsa jottei rikolliset pääse tekemään kauppaa varastamallaan puhelimella.

Kysy siis aiempien käyttäjien yleisesti käyttämiä koodeja. On ehkä edellisen omistajan pin-koodi jonka on lyönyt tuohon ja jolla saat sen nyt sitten poistettua tai ainakin hyväksymään nykyisen SIM-korttisi.

• Avovaimon nalle
        Samperi2 kirjoitti:

Puhelinkoodin on puhelimen joku käyttäjä asettanut estämään muun kuin silloin puhelimessa olevan SIM-kortin käytön. Oikein hyvä ominaisuu, jota kannattaakin laittaa puhelimiinsa jottei rikolliset pääse tekemään kauppaa varastamallaan puhelimella.

Kysy siis aiempien käyttäjien yleisesti käyttämiä koodeja. On ehkä edellisen omistajan pin-koodi jonka on lyönyt tuohon ja jolla saat sen nyt sitten poistettua tai ainakin hyväksymään nykyisen SIM-korttisi.

Kysytty on appiukolta sillon aikoinaan. Nyt puhelin pölyttyy uudenveroisena laatikossa mikä on sinäänsä harmi, koska toimiva puhelin eikä sisällä mitään ylimääräisiä toimintoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      80
      1965
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1270
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe