Venäläinen prepaid-liittymä

Viestittäjä

Mitä maksaa tekstiviestin laitto venäläisestä prepaid-liittymästä Suomeen? Vietän pari viikkoa Pietarissa, ja pidän yhteyttä Suomeen tekstiviestein. Mietin, ostaisinko venäläisen prepaid-liittymän (ja minkä?), vai käyttäisinkö omaa Saunalahden liittymää.

15

3001

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saunaan saunaan

Mitä varten ostaa venäläinen liittymä kun sillä hinnalla tekstailee suomalaisellakin .. ja onko se muutamasta evrosta kiinni tämä tekstailu ?? käsittämätöntä ...
      Laita netistä ne tekstarit niin ei maksa mitään

• tr..

Laitettua ilmaiseksi viestejä,tietokoneella
        olen kiinnostunut

• liittymästä

venäläiseen liittymään on huomattavasti halvempaa.
        Ei se ole käsittämätöntä.

• ymmärtäminen
        liittymästä kirjoitti:

venäläiseen liittymään on huomattavasti halvempaa.
        Ei se ole käsittämätöntä.

Alkuperäisessä viestissä oli kait tarkoitus lähettää sms suomalaiseen liittymään eikä puhuttu mistään venäläinen operaattori/ venäläinen operaattori puhelu tai sms ..
        näistä voi sms lähetellä venäläiseen liittymään:
        http://www.karelia.mts.ru/send_sms.htm
        http://www.webmobile.biz/meg_sev_zapad.html

• ilimaisten
        ymmärtäminen kirjoitti:

Alkuperäisessä viestissä oli kait tarkoitus lähettää sms suomalaiseen liittymään eikä puhuttu mistään venäläinen operaattori/ venäläinen operaattori puhelu tai sms ..
        näistä voi sms lähetellä venäläiseen liittymään:
        http://www.karelia.mts.ru/send_sms.htm
        http://www.webmobile.biz/meg_sev_zapad.html

Noiden ilmaisten sms palveluiden tarkoitus on ainoastaan kerätä toimivien matkapuhelinumeroiden tiedot eteenpäin myymistä varten eli ko. vastaanottaja saa jatkossa viestejä ja soittoja mitä ihmeellisimmiltä kalsarikauppiailta (niinkuin Suomessakin).

• prepaid
        ilimaisten kirjoitti:

Noiden ilmaisten sms palveluiden tarkoitus on ainoastaan kerätä toimivien matkapuhelinumeroiden tiedot eteenpäin myymistä varten eli ko. vastaanottaja saa jatkossa viestejä ja soittoja mitä ihmeellisimmiltä kalsarikauppiailta (niinkuin Suomessakin).

Minulla MTS prepaid ja käytän sitä suomessa kun venäläiset tuttavat lähettelevät sms näistä ilmaisista sivustoista, On ollut jo n.3 vuotta eikä vielä ensimmäistäkään mainos tai muuta vastaavaa törkyä ole tullut...

• Anatoli...
        prepaid kirjoitti:

Minulla MTS prepaid ja käytän sitä suomessa kun venäläiset tuttavat lähettelevät sms näistä ilmaisista sivustoista, On ollut jo n.3 vuotta eikä vielä ensimmäistäkään mainos tai muuta vastaavaa törkyä ole tullut...

Katsos kun niitä kaikentietäviä riittää näillä palstoilla:)
        Käytän itsekin Venäläisiä liittymiä enkä ole saanut niiden takia "roskapostia".

• muita olekkaan

Ei kait viel Venäjällä normaaleja liittymiä ole joista lasku tulis kotia kuukausittain? Kaikki ne on pre paid liittymiä. Hinnat löydät kun käyt operaattoreiden kotisivuilla (beeline,mts,megafon jne). Eri asia myövätkös sinulle liittymää kun olet ulkomaalainen. Ota joku toveri mukaan joka hoitaa ostokset.

Rahan lataaminen on nykyisin helppoa, kaikissa supermarketeissa on automaatteja joihin voi ruplat työntää.

• osassa Venäjää

Pietari,Novgorod ja Moskova.NMT 450,NMT900 ja myöhemmin GSM.
        Laskut tuli kyllä oman(silloin Sonera)operaattorin kautta,milloin sattui.Kun SMS oli uusi syst.Venäjällä niin se oli pitkään ilmaista kun Toverit ei huomanneet periä siitä maksua.
        Elikkä..jos niin haluaa niin Härmäläinen voi kyllä käyttää myös RUS prepaidia jos soittelee RUS liittymiin.
        Sieltä SuomiSIMiin käytän itse SuomiSIM.
        T: Kuski

• Megaf sim

Ostin tässä pari vuotta sitten omaan kännykkään (Nokialainen) Megafonen sim-kortin, silloin maksoi 150 rbl, puheaikaa n. 20 min, ja piti esittää passi ostaessa (miksiköhän). Se kortti pelaa veläkin, kun en ole paljon tarvinnut jutella kuin pikaisesti sopia tapaamisia.
        Joku varoitti, että Venäjälle tullessa kannattaa huolehtia siitä, että palvelin on se minkä kortti on puhelimessa, jotkut firmat tulee vain puhelimeen toivottamaan Tervetuloa Venäjälle (esim Beeline usein). Jos menet sillä yhteydellä soittamaan jonnekin, niin vieras palvelin tyhjentää sun sim-kortin samantien.
        En tiedän onko tämä faktaa, olen kuitenkin tsekannut aina oikean palvelimen.
        Tekstareita voi laitella kai pitkin maailmaa suunnilleen samoilla hinnoilla kuin kotimaassakin.
        Mun puhelimeen asennutin venäläisetkin kirjaimet
        niin että voi jotain tekstailla niilläkin.

• mistä sait
        Megaf sim kirjoitti:

Ostin tässä pari vuotta sitten omaan kännykkään (Nokialainen) Megafonen sim-kortin, silloin maksoi 150 rbl, puheaikaa n. 20 min, ja piti esittää passi ostaessa (miksiköhän). Se kortti pelaa veläkin, kun en ole paljon tarvinnut jutella kuin pikaisesti sopia tapaamisia.
        Joku varoitti, että Venäjälle tullessa kannattaa huolehtia siitä, että palvelin on se minkä kortti on puhelimessa, jotkut firmat tulee vain puhelimeen toivottamaan Tervetuloa Venäjälle (esim Beeline usein). Jos menet sillä yhteydellä soittamaan jonnekin, niin vieras palvelin tyhjentää sun sim-kortin samantien.
        En tiedän onko tämä faktaa, olen kuitenkin tsekannut aina oikean palvelimen.
        Tekstareita voi laitella kai pitkin maailmaa suunnilleen samoilla hinnoilla kuin kotimaassakin.
        Mun puhelimeen asennutin venäläisetkin kirjaimet
        niin että voi jotain tekstailla niilläkin.

venäläiset kirjaimet puhelimeesi?
        minulla suomalainen nokia ja kieli on venäjä.. haluaisin venäläiset kirjaimet puhelimeeni.. miten saan?

• Nokialaisen räplääjä
        mistä sait kirjoitti:

venäläiset kirjaimet puhelimeesi?
        minulla suomalainen nokia ja kieli on venäjä.. haluaisin venäläiset kirjaimet puhelimeeni.. miten saan?

Onko Puhelin, nokia merkkinen:

Siis ostettu suomesta, jolloin siinä on skandinaavian kielipaketti, esim. suomi, ruotsi, tanska jne?

Ja haluaisit siihen kielipaketin, mikä sisältää venäjän kielen?

Suomi-nokiaan oon vaihtanut baltian kielipaketin, jossa myös venäjä, englanti, viro jne.

Venäjän kielipaketin kieliin en ole tutustunut, mutta tälläistä yhdistelmää venäjä - suomi ei takuulla ole.

Nokian kielipaketin vaihtoon löytyy kuukleella ohjeita.

• Nokialaisen räplääjä
        Nokialaisen räplääjä kirjoitti:

Onko Puhelin, nokia merkkinen:

Siis ostettu suomesta, jolloin siinä on skandinaavian kielipaketti, esim. suomi, ruotsi, tanska jne?

Ja haluaisit siihen kielipaketin, mikä sisältää venäjän kielen?

Suomi-nokiaan oon vaihtanut baltian kielipaketin, jossa myös venäjä, englanti, viro jne.

Venäjän kielipaketin kieliin en ole tutustunut, mutta tälläistä yhdistelmää venäjä - suomi ei takuulla ole.

Nokian kielipaketin vaihtoon löytyy kuukleella ohjeita.

Ideahan on vaihtaa puhelimen product code Nemesis Service Suite ohjelmalla kyseisen maan kielipakettia vastaavaksi. Sen jälkeen haetaan ohjelmalla Nokia Software updater uusin päivitys kyseiseen puhelimeen ja samalla kielipaketti vaihtuu product codea vastaavaksi.
        En nyt ehdi enempiä kirjoittelemaan, matkapuhelinfoorumeilta löytyy juttua ja onhan täälläkin kännykkäfoorumi.
        Tästä pääsee alkuun: http://www.matkapuhelininfo.com/keskustelu/showthread.php?t=33721&highlight=N73 product code

• Mat-kailija

Olin syyskesällä Ukrainassa.Puhelinmyymälöistä
      olisi saanut minkälaisen prepaidin kun on tarvis.
      En ostanut,myyjä vaan kyseli onko puhelin mukana.
      Jos on paljon soitteluja Venäjällä ilman muuta kannattaa.

• epätietoinen12

miten voi latata suomessa puheaikaa megafon liittymään,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      90
      2169
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      139
      1797
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      754
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      731
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      730
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      587
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      47
      560
    Aihe