Myykää minulle tuollainen vanha kitara !!!!
Minulla oli sellainen kakarana ja nostalgiset muistot pakottaa !!!!
Omassa ekossani oli ISO kolhu alareunassa ja etupuolella ja väri oli musta/punainen.
EKO Manta sähkökitara
19
2203
Vastaukset
- ostasin
miun vanha maya straton takasin jos sen vaan jostain saisin. Elämäni suurn virhe oli vaihtaa se akustiseen landolaan.
Otta pattiin vielä 27 vuoen jälkeenkin. - jormas.
Kasuga les paul vuosimallia 1975. voi itku että pöljyyttäni menin myymään sen.
- Munkers
Eko Mantan saat Saksasta seuraavasta osoitteesta hintaan 480 e.Robert Walch
Hafnermarkt 3
D-91710 Gunzenhausen
Germany
--------------------------------------------------------------------------------
Tel.: 49 - 9831 - 61479
info(at)wutzdog-guitars(dot)com- miutkin
ja sano missä miun maya on.
- Munkers
miutkin kirjoitti:
ja sano missä miun maya on.
Contact
Robert Walch
Hafnermarkt 3
D-91710 Gunzenhausen
Germany
--------------------------------------------------------------------------------
Tel.: 49 - 9831 - 61479
info(at)wutzdog-guitars(dot)com
punainen el-Maya Antique Stratocaster 1980 590e. - timojl2
Olin kyllä toin itsekkin nähnyt mutta ku ne on niitä visa-ostoja joita pelkään.
- Italiasta
Löytyy nurkista. Kivat soundit. Vähän kuin P-90.
Lasten kitaralta näyttää.- timojl2
Jos se on sellainen kahdella yks kelaisella mikillä tehty Manta ,, ostaisin jos myyt ( lasten kitaran )
- Italialainen ihme
timojl2 kirjoitti:
Jos se on sellainen kahdella yks kelaisella mikillä tehty Manta ,, ostaisin jos myyt ( lasten kitaran )
Tarkoitus ei kuitenkaan ollut virnuilla, vaan tsekkailla onko muitakin Manta-miehiä liikenteessä.
Toi 480,- on aika kova. Kun värikään ei ole kovin surf. Kepukka on kuitenkin omimmillaan käheenä taideteoksena. Osat ovat todella "budget" -tyylisiä ja säätömahdollisuudet olemattomat.
Hauska oli huomata, että ekan nauhan paikka on sama myös tuossa sakemannin yksilössa. Ajattelin omaa katsoessani, että tekijälle on sattunut mittavirhe. - timojl2
Italialainen ihme kirjoitti:
Tarkoitus ei kuitenkaan ollut virnuilla, vaan tsekkailla onko muitakin Manta-miehiä liikenteessä.
Toi 480,- on aika kova. Kun värikään ei ole kovin surf. Kepukka on kuitenkin omimmillaan käheenä taideteoksena. Osat ovat todella "budget" -tyylisiä ja säätömahdollisuudet olemattomat.
Hauska oli huomata, että ekan nauhan paikka on sama myös tuossa sakemannin yksilössa. Ajattelin omaa katsoessani, että tekijälle on sattunut mittavirhe.AHA. Joo,mun mantassa oli tosi hyvät äänet,se johtui siitä että siinä oli ne "ala arvoiset" mikit (kaverilla oli myös samanlainen),
sillä oli myös kevyt soittaa. Joo se nauha on aika yllättävän näköisessä paikassa.
Uusiakin mantoja saa mut niissä on nykyaikaiset mikit ja äänet on Pas..a vanhoihin verrattuna.
- sepenpaja 1
moi kattoppa huutonetin sivulta sähkökitarat löytyy musta-punanen maya kitara jos kiinnostaa.
t. SEPE- mä vain
oletkos vielä kiinnostunut kitarasta??mulla ois sellainen.laita puhnumero tai spostios.
- ArtoH
Jos vielä aktuelli, niin minulla on tommonen musta/punainen tarpeettomana.
Arto H, Oulu - L
katso muusikoiden.net
- timojl2
Löysin ilmoituksen jonka mainitsit.
- timojl2
timojl2 kirjoitti:
Löysin ilmoituksen jonka mainitsit.
Ekoja on nyt 3, pitäisi vielä saada Carlsbro WASP 10W:n vahvistin -70-luvulta, LÖYTYYKÖ keltään ?
- manttaris
Täällä (Vantaa, Korso) olisi myynnissä puna-/valkoinen EKO Manta. vm. luultavasti -75. Soittokuntoinen sähkis joka on ammattimiehellä kunnostettu: Kaula suoristettu, nauhat hiottu ja viritysnupit vaihdettu uusiin priimoihin. Mikit ja kampi on alkuperäiset eli nostalgiaa löytyy!
Ilmoittele jos vielä kiinnostaa! - -Z-
Heh. Mulla on jostain lahjaksi saatu Eko Manta, jossa on iso kolhu etupuolella alareunassa, aika lailla oikeassa "alakulmassa", kun kitara roikkuu olalla. Kaksi single coilia, "hassu" lisänauha ennen ensimmäistä nauhaa ja puna-musta "sunburst". Toivottavasti ei ole sama kitara. :)
Sain tuon tosiaan lahjaksi silloiselta perhetutulta, joka halusi tukea soittoharrastusta, ollut minulla varmaan kohta 20 vuotta. Ainakin 15. - ls445
Mulla taas oli Opel Manta ankoinaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502