EKO Manta sähkökitara

timojl2

Myykää minulle tuollainen vanha kitara !!!!
Minulla oli sellainen kakarana ja nostalgiset muistot pakottaa !!!!
Omassa ekossani oli ISO kolhu alareunassa ja etupuolella ja väri oli musta/punainen.

19

2203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostasin

miun vanha maya straton takasin jos sen vaan jostain saisin. Elämäni suurn virhe oli vaihtaa se akustiseen landolaan.

Otta pattiin vielä 27 vuoen jälkeenkin.

• jormas.

Kasuga les paul vuosimallia 1975. voi itku että pöljyyttäni menin myymään sen.

• Munkers

Eko Mantan saat Saksasta seuraavasta osoitteesta hintaan 480 e.Robert Walch
      Hafnermarkt 3
      D-91710 Gunzenhausen
      Germany

--------------------------------------------------------------------------------
      Tel.: 49 - 9831 - 61479

info(at)wutzdog-guitars(dot)com

• miutkin

ja sano missä miun maya on.

• Munkers
        miutkin kirjoitti:

ja sano missä miun maya on.

Contact
        Robert Walch
        Hafnermarkt 3
        D-91710 Gunzenhausen
        Germany

--------------------------------------------------------------------------------
        Tel.: 49 - 9831 - 61479

info(at)wutzdog-guitars(dot)com
        punainen el-Maya Antique Stratocaster 1980 590e.

• timojl2

Olin kyllä toin itsekkin nähnyt mutta ku ne on niitä visa-ostoja joita pelkään.

• Italiasta

Löytyy nurkista. Kivat soundit. Vähän kuin P-90.
      Lasten kitaralta näyttää.

• timojl2

Jos se on sellainen kahdella yks kelaisella mikillä tehty Manta ,, ostaisin jos myyt ( lasten kitaran )

• Italialainen ihme
        timojl2 kirjoitti:

Jos se on sellainen kahdella yks kelaisella mikillä tehty Manta ,, ostaisin jos myyt ( lasten kitaran )

Tarkoitus ei kuitenkaan ollut virnuilla, vaan tsekkailla onko muitakin Manta-miehiä liikenteessä.

Toi 480,- on aika kova. Kun värikään ei ole kovin surf. Kepukka on kuitenkin omimmillaan käheenä taideteoksena. Osat ovat todella "budget" -tyylisiä ja säätömahdollisuudet olemattomat.

Hauska oli huomata, että ekan nauhan paikka on sama myös tuossa sakemannin yksilössa. Ajattelin omaa katsoessani, että tekijälle on sattunut mittavirhe.

• timojl2
        Italialainen ihme kirjoitti:

Tarkoitus ei kuitenkaan ollut virnuilla, vaan tsekkailla onko muitakin Manta-miehiä liikenteessä.

Toi 480,- on aika kova. Kun värikään ei ole kovin surf. Kepukka on kuitenkin omimmillaan käheenä taideteoksena. Osat ovat todella "budget" -tyylisiä ja säätömahdollisuudet olemattomat.

Hauska oli huomata, että ekan nauhan paikka on sama myös tuossa sakemannin yksilössa. Ajattelin omaa katsoessani, että tekijälle on sattunut mittavirhe.

AHA. Joo,mun mantassa oli tosi hyvät äänet,se johtui siitä että siinä oli ne "ala arvoiset" mikit (kaverilla oli myös samanlainen),
        sillä oli myös kevyt soittaa. Joo se nauha on aika yllättävän näköisessä paikassa.
        Uusiakin mantoja saa mut niissä on nykyaikaiset mikit ja äänet on Pas..a vanhoihin verrattuna.

• sepenpaja 1

moi kattoppa huutonetin sivulta sähkökitarat löytyy musta-punanen maya kitara jos kiinnostaa.

t. SEPE

• mä vain

oletkos vielä kiinnostunut kitarasta??mulla ois sellainen.laita puhnumero tai spostios.

• ArtoH

Jos vielä aktuelli, niin minulla on tommonen musta/punainen tarpeettomana.

Arto H, Oulu

• L

katso muusikoiden.net

• timojl2

Löysin ilmoituksen jonka mainitsit.

• timojl2
        timojl2 kirjoitti:

Löysin ilmoituksen jonka mainitsit.

Ekoja on nyt 3, pitäisi vielä saada Carlsbro WASP 10W:n vahvistin -70-luvulta, LÖYTYYKÖ keltään ?

• manttaris

Täällä (Vantaa, Korso) olisi myynnissä puna-/valkoinen EKO Manta. vm. luultavasti -75. Soittokuntoinen sähkis joka on ammattimiehellä kunnostettu: Kaula suoristettu, nauhat hiottu ja viritysnupit vaihdettu uusiin priimoihin. Mikit ja kampi on alkuperäiset eli nostalgiaa löytyy!
      Ilmoittele jos vielä kiinnostaa!

• -Z-

Heh. Mulla on jostain lahjaksi saatu Eko Manta, jossa on iso kolhu etupuolella alareunassa, aika lailla oikeassa "alakulmassa", kun kitara roikkuu olalla. Kaksi single coilia, "hassu" lisänauha ennen ensimmäistä nauhaa ja puna-musta "sunburst". Toivottavasti ei ole sama kitara. :)

Sain tuon tosiaan lahjaksi silloiselta perhetutulta, joka halusi tukea soittoharrastusta, ollut minulla varmaan kohta 20 vuotta. Ainakin 15.

• ls445

Mulla taas oli Opel Manta ankoinaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2108
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      784
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      502
    Aihe