en saa ääntä sähköpostiin.kaikki ihanat joululaulut jää kuulematta, mitä minulle tulleissa viesteissä kuulemma on ollut. antakaa ohjeita selkokielellä, että 6-vuotias tyttärentytärkin ymmärtää, opettelemme tätä yhdessä
sähköpostin äänet hukassa
6
171
Vastaukset
- käytät
Niin se kertois paljon kuuluuko äänet muuten.
- 2 uunoa yhdessä
käytän suomi24 mahdollisuus olisi myös kolumbus
onko niillä jotain eroa - Olli
2 uunoa yhdessä kirjoitti:
käytän suomi24 mahdollisuus olisi myös kolumbus
onko niillä jotain eroaKäytkö sillä internet-sivulla lukemassa postin vai onko sinulla jokin sähköpostiohjelma (esim. Outlook Express) johon postisi tulee?
Jos sinulla on joku postiohjelma koneessa niin silloin nämä musiikkia yms. sisältävät terveiset tulevat erillisenä liitteenä.
Itse käyn hyvin harvoin postia nettisivuilla katsomassa enkä tiedä miten tuollaiset postit siellä käyttäytyvät - arvelen etteivät aukea. - edelleen 2 uunoa
Olli kirjoitti:
Käytkö sillä internet-sivulla lukemassa postin vai onko sinulla jokin sähköpostiohjelma (esim. Outlook Express) johon postisi tulee?
Jos sinulla on joku postiohjelma koneessa niin silloin nämä musiikkia yms. sisältävät terveiset tulevat erillisenä liitteenä.
Itse käyn hyvin harvoin postia nettisivuilla katsomassa enkä tiedä miten tuollaiset postit siellä käyttäytyvät - arvelen etteivät aukea.vaan luen normaalia sähköpostia suomi24:sta, klikkaan viestistä mahdolliset liitteenä lähetetyt kuvat ja niiden mukana olisi pitänyt olla myös ääni, mutta se on hävinnyt johonkin matkalla, löydänkö sen jostain, kaverin sähköpostissa se kuuluu. mitä muuta minulta puuttuu kuin älliä???????
- Olli
edelleen 2 uunoa kirjoitti:
vaan luen normaalia sähköpostia suomi24:sta, klikkaan viestistä mahdolliset liitteenä lähetetyt kuvat ja niiden mukana olisi pitänyt olla myös ääni, mutta se on hävinnyt johonkin matkalla, löydänkö sen jostain, kaverin sähköpostissa se kuuluu. mitä muuta minulta puuttuu kuin älliä???????
Jos koneesi muuten soittaa musiikkia ja ääniä niin sitten tarvittaisiin sellaista asiantuntijaa, joka käyttää ja tietää suomi24:n postista.
Sen olen kyllä huomannut, että esim. Yahoo`n posti ei sivuilla luettuna näytä keskusteluringeissä kaikkia kuvia ja on hyvin tarkka postin koosta ja usein tullaiset Power Point-esitykset ovat aika isoja kooltaan.
Toivotaan, että joku asiasta enemmän tietävä kertoo lisää jotta saisitte äänetkin postin mukana :) - edelleen 2 uunoa
Olli kirjoitti:
Jos koneesi muuten soittaa musiikkia ja ääniä niin sitten tarvittaisiin sellaista asiantuntijaa, joka käyttää ja tietää suomi24:n postista.
Sen olen kyllä huomannut, että esim. Yahoo`n posti ei sivuilla luettuna näytä keskusteluringeissä kaikkia kuvia ja on hyvin tarkka postin koosta ja usein tullaiset Power Point-esitykset ovat aika isoja kooltaan.
Toivotaan, että joku asiasta enemmän tietävä kertoo lisää jotta saisitte äänetkin postin mukana :)kiitos !alan kysellä suomi24:stä, jos joku siellä tietäis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502