muistaisko joku minkä niminen oli semmoinen sarja joka tuli joskus ysikytluvulle. Siinä oli joku hampurilaisbaari, jossa tapahtui jotain sellaista, että ne työntekijät jauhoi jonkun äijän jauhelihaksi ja jonkun asiakkaan hampurilaisesta löytyi sitten sen hammas? Oon ollu jotain kuus tai seittemän kun on tullu joten en oikein muista, mutta tuli jostain mieleen tuommonen ohjelma. olis kiva tietää mikä moinen sarja ollu?
muistaakos kukaan sellaista kuin Päin perhettä. Oliko siinä jotenki isä joka alkoi seurustella jonku naisen kaa ja sitten sen naisen poika alkoi seurustella sen miehen tytön kaa yms. ja tunnarina soi se Aamutunnelma vai mikä se biisi on?
Kertokaa mitä muita hauskoja sarjoja muistatte?
Muistatko sarjan?!
7
1010
Vastaukset
- tietää
Joo, olisi kiva tietää mikä oli tuo kotimainen hampurilaisbaari-ohjelma. Olin itsekkin alle kymmenen vuotias tuolloin ja kauhistutti todella kun olivat ilmeisesti tehneet ihmisestä jauhelihaa. Vieläkin välillä hampurilaista syödessä alkaa pohtimaan mistä liha on peräisin :D
- kauansitten
ei mulle traumoja jäänyt, mutta jostain mielen sopukoista tuli tuommoinen mieleen ja mietin että kaikkea vanhemmat on antaneetkin telkasta kattoa.
Sarjasta oli jo jokunen viikko sitten puhetta tällä palstalla.
Sarja oli Milkshake, twinpeaks-maista tunnelmaa, mustaa huumoria, jännitystä ja saippuasarjaa yhdistellyt maino sarja.
Siinä näyttelivät ainakin Tiina Lymi, Helge Herala ja Mari rantasila.- .............................
Tales from the crypt
- milkshake4
Milkshakesta on nähtävillä otteita Ylen Elävässä arkistosta:
http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=4&ag=90&t=&a=10352 - ParkuAna
Ei vitsi oon miettinyt että oonko nähnyt vaan lapsena unta, vai oliko oikeesti sellainen sarja olemassa missä laitettiin ihminen lihamyllyyn :D Jotenkin on lapsen mieleen painunut se kohtaus!
- ParkuAna
Niin ja muita hyviä sarjoja olivat mm. elämän suola, metsolat, puhtaat valkeat lakanat, tuliportaat, klubi, ruusun aika, blondi tuli taloon yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462