Muistatko sarjan?!

kauansitten

muistaisko joku minkä niminen oli semmoinen sarja joka tuli joskus ysikytluvulle. Siinä oli joku hampurilaisbaari, jossa tapahtui jotain sellaista, että ne työntekijät jauhoi jonkun äijän jauhelihaksi ja jonkun asiakkaan hampurilaisesta löytyi sitten sen hammas? Oon ollu jotain kuus tai seittemän kun on tullu joten en oikein muista, mutta tuli jostain mieleen tuommonen ohjelma. olis kiva tietää mikä moinen sarja ollu?

muistaakos kukaan sellaista kuin Päin perhettä. Oliko siinä jotenki isä joka alkoi seurustella jonku naisen kaa ja sitten sen naisen poika alkoi seurustella sen miehen tytön kaa yms. ja tunnarina soi se Aamutunnelma vai mikä se biisi on?

Kertokaa mitä muita hauskoja sarjoja muistatte?

7

1010

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietää

Joo, olisi kiva tietää mikä oli tuo kotimainen hampurilaisbaari-ohjelma. Olin itsekkin alle kymmenen vuotias tuolloin ja kauhistutti todella kun olivat ilmeisesti tehneet ihmisestä jauhelihaa. Vieläkin välillä hampurilaista syödessä alkaa pohtimaan mistä liha on peräisin :D

• kauansitten

ei mulle traumoja jäänyt, mutta jostain mielen sopukoista tuli tuommoinen mieleen ja mietin että kaikkea vanhemmat on antaneetkin telkasta kattoa.

• Sarjasta oli jo jokunen viikko sitten puhetta tällä palstalla.

Sarja oli Milkshake, twinpeaks-maista tunnelmaa, mustaa huumoria, jännitystä ja saippuasarjaa yhdistellyt maino sarja.

Siinä näyttelivät ainakin Tiina Lymi, Helge Herala ja Mari rantasila.

• .............................

Tales from the crypt

• milkshake4
    • ParkuAna

Ei vitsi oon miettinyt että oonko nähnyt vaan lapsena unta, vai oliko oikeesti sellainen sarja olemassa missä laitettiin ihminen lihamyllyyn :D Jotenkin on lapsen mieleen painunut se kohtaus!

• ParkuAna

Niin ja muita hyviä sarjoja olivat mm. elämän suola, metsolat, puhtaat valkeat lakanat, tuliportaat, klubi, ruusun aika, blondi tuli taloon yms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe