järjestelmäkamera ja mahdollisesti jalusta? käsimatkatavarana vai matkalaukussa vai voiko kameralaukkua pitää kuin naiset käsilaukkua?
vehkeet lentokoneessa?
5
1630
Vastaukset
- naturefotografer
meni lentokoneeseen kamerareppu mukana.
Ennen koneeseen menoa se läpivalaistiin kahteen kertaan ja lopulta avattiin. Ehkä joku laite näytti oudolta läpivalaisussa.
Itse en jättäisi kameraani matkatavaroihin, vaan pitäisin mukana kokoajan. Voit siis pitää kameralaukkua käsimatkatavarana kuten käsilaukkuakin.
Jalustan pakkaisin matkatavaroihin jotka menevät ruumaan. - 2x4
– "normaali jalustani kulkee aina matkalaukussa
– "Cullmann Touring Set CU 1001" kulki ns. lentolaukussa (matkustamon hyllyllä),
veikkaan, että enää ei sallita mm. "piikin" takia
– kamera on usein "käsilaukussa", toisinaan lentolaukussa
– pienehkön (30 x 20 x 15 cm) "varustelaukkuni" sai KLM:llä viedä käsilaukkuna matkustamoon
(lentolaukun lisäksi)- prokuvaaja
Kameravehkeet (rungot, lasit, salamat yms) kamerarepussa koneeseen, jalusta on luultavasti pakko laittaa ruumaan (ja miksi sitä pitäisi matkustamoon raahatakaan ?). Mulla rojut ovat kulkeneet mukana -10 eri lentofirmassa, kentästä riippuen on kameralaukkua aina silloin tällöin joutunut availemaan. Hki-Vantaalla on tässä suhteessa turvatarkastukset tiukemmasta päästä. Saksassa olen ollut takahuoneessa jossain pommitarkastuksessakin, tosin taisi olla jonkinlainen harjoitus/demo. Isokokoinen LowePron on aina mennyt käsitavarana, kukaan ei ole ikinä mukissut mitään eikä valittanut vaikka repulla ollut painoa parhaimmillaan varmaan 10 kiloa.
- tikev
prokuvaaja kirjoitti:
Kameravehkeet (rungot, lasit, salamat yms) kamerarepussa koneeseen, jalusta on luultavasti pakko laittaa ruumaan (ja miksi sitä pitäisi matkustamoon raahatakaan ?). Mulla rojut ovat kulkeneet mukana -10 eri lentofirmassa, kentästä riippuen on kameralaukkua aina silloin tällöin joutunut availemaan. Hki-Vantaalla on tässä suhteessa turvatarkastukset tiukemmasta päästä. Saksassa olen ollut takahuoneessa jossain pommitarkastuksessakin, tosin taisi olla jonkinlainen harjoitus/demo. Isokokoinen LowePron on aina mennyt käsitavarana, kukaan ei ole ikinä mukissut mitään eikä valittanut vaikka repulla ollut painoa parhaimmillaan varmaan 10 kiloa.
Minkä mallisen Lowepron olet saanut menemään käsimatkatavarana? Repun vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh902169Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347560