Hienosti on suomalaiset aloittaneet nämä ravit!! Saran Salama teki Vermon rata ennätyksen 21,0 matkana 1609m!!! Parasta on Isn't It Pacha monte lähdössä voitto ja mulla varmana, voitto irtosi aikaan 13,2! Pacha on rehti kilpailija ja ikää jo 13vuotta eikä enää kovin pitkään saa kilpailla! Aivan upeat ravit ja varmat on nyt pitänyt!! =)))
Helsinki ja Finlandia ajot!!
6
307
Vastaukset
Niin voitit?? Onnea voitollesi;)))))))))))
- Myy-Pikkuinen
tuli V4 ja V75, mutta yllärit ei oikein pitänyt! Paitsi että luotto Isn't It Pachahaan piti 100%! Sekä että Penelope Pressiin!
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
tuli V4 ja V75, mutta yllärit ei oikein pitänyt! Paitsi että luotto Isn't It Pachahaan piti 100%! Sekä että Penelope Pressiin!
meillä ei juurikaan harrasteta rahapelejä. Joskus lottoamme ja ostamme arvan. Siinä kaikki.
- arkipiru
vuosikymmeniä sitten: älä luota naisten varmoihin päiviin, sillä juuri ne kaikista epävarmoimmat.
- Myy-Pikkuinen
Tänään ne varmat piti...onneks! =)
- tautofonia
Itse en ymmärrä raveista yhtään mitään, mutta hevoset on aina upeita =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821995Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57614
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako204575- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482