onnettomassa avioliitossa..

mies pk_seutu

Moikka. Löytyisikö ketään kirjekamua joka jaksaisi kirjoitella hiukan yli 40v miehen kanssa jolla ei avioliitossa niin mallikkaasti mene. AIvan jokaisesta ikäluokasta voi kirjoitella ja aiheet voi olla avioliitosta ja aivan muustakin. t.mies pk.seudulta. [email protected]

46

4259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • postipuksu

niitä miehiä, jotka ilmoittavat kaikkiin mahdollisiin lehtiin sun muuhun, että ovat niin yksinäisiä ja vaimo on suorastaan kamala. Sitten saatkin seuraa, ihan mukavan naikkosen ja muutamilla tapaamisilla tai kokoaikaisella piiloutumisella syrjäytät tämän sinulle kuitenkin tärkeän naisen. Miksi noin toiomit? Mikä pitää liitossa kiinni? Auto, asunto, polkupyörä, lapset, niin, mikä? Älä kuule enempää ota uusiin naisiin yhteyksiä, koska sinulla on jo yksi ja hyvä sellainen.

• onnellinen nainen

Hyvä että etsit seuraa jos ei kotona asiat ole kunnossa niin on oikein ei kannata tympeässä liitossa yksin mököttää....

• Angi*
        onnellinen nainen kirjoitti:

Hyvä että etsit seuraa jos ei kotona asiat ole kunnossa niin on oikein ei kannata tympeässä liitossa yksin mököttää....

usko sanaakaan, ihmettelen vain että jotkut viitsivät pilata elämänsä tämän sivun uusien ystävien myötä. Minkälainen ihminen on sellainen joka täällä valittaa elämäänsä. Minä olen joskus saanut tämän kautta hyviä ystäviä mutten koskaan ole valittanut perhesuhteistani saadakseni sääliä. Ystävyys syntyy vain ystävällisesti ajatellen ja kirjoittaen. Sitten vasta kun ystävyys on pitävällä pohjalla voidaan paljastaa epäkohtia jos uskoo että vastapuoli on kypsä kuulemaan ne.

• Tarkka.

Käsityksesi siitä, että aloitaja hakee nimenomaan naisseuraa tuntuu merkilliseltä. Mistä kummasta niin päättelet? Ei ainakaan aloittajan viestissä mainita toivotun kirjekamun sukupuolesta yhtään mitään.
        Mitä kommenntisi kertoo sinusta? Ei ainakaan luetun ymmärtäminen kuulu vahvuuksiisi.

• marinalizzie

ensin avioero jos haluat löytää uuden

• lostlife

Mitä ihmettä? Miksei naimisissa olevalla saisi olla ystäviä, kirjekamuja jne. Ei avioliitto sulje pois muita ihmissuhteita.

• muuten

Mistäs päättelit, että tuo mies olis uutta hakemassa? Eihän hän mitenkään kysellyt naisia kirjekamuiksi, vai kyselikö? Ei kannattas oletella mitään tai mieti sitten sitä, mitä sun kommenteista vois oletella.

• Tarkka.

Miksi hänen pitäisi ottaa avioero, jos ei ole uutta etsimässäkään? Hänhän hakee vain kirjekamua! Ei edes ole sukupuolta hakemalleen toivonut!
        Todella typerä kannanotto!

• Kivikadut

Oon suuripiiertein samassa tilanteessa oleva alle 45v heteromies asun 09al
      ,suht tervejärkinen töissäkäyvä,joskus otan alkoa rentoutukseen,yritän
      sportata/kuntoilla yms..
      Ota yhteyttä,itse haen muutamaa tosiystävää. Joiden kanssa voi puhua suoraan
      ja rehellisesti.. Email: [email protected]

• teijän

molempien kanssa. Aiotteko nyt ihan tosissaan kirjoitella toisillenne ja alkaa moittia siippojanne.Kyllä nyt molempien valituksista loistaa läpi, ettei taida suomenmaahan olla vielä syntynyt niin alistuvaa naista, että teitä katselisi.
        Onnea vaan kuitenkin yhteisille palavereillenne ja toivotaan että vaimonne löytävät rinnoilleen arvoisensa kumppanit.

• käydä...
        teijän kirjoitti:

molempien kanssa. Aiotteko nyt ihan tosissaan kirjoitella toisillenne ja alkaa moittia siippojanne.Kyllä nyt molempien valituksista loistaa läpi, ettei taida suomenmaahan olla vielä syntynyt niin alistuvaa naista, että teitä katselisi.
        Onnea vaan kuitenkin yhteisille palavereillenne ja toivotaan että vaimonne löytävät rinnoilleen arvoisensa kumppanit.

...niinkin että nämä veijarit löytävät "toisensa" ja herää kysymys että tarvitaanko naisia sen jälkeen ollenkaan.

• neiti nieminen
        teijän kirjoitti:

Ai onkos asia niin, että vain naisilla on oikeus haukkua miehiä toisilleen. Mutta jos asia onkin niin, että mies on onneton vaimonsa kanssa ja haluaisi avautua siitä jollekin niin asia onkin aivan väärin.

• niitä
        neiti nieminen kirjoitti:

Ai onkos asia niin, että vain naisilla on oikeus haukkua miehiä toisilleen. Mutta jos asia onkin niin, että mies on onneton vaimonsa kanssa ja haluaisi avautua siitä jollekin niin asia onkin aivan väärin.

"pyhimyksiä" tuppaavat olemaan ja syyttömiä kaikkeen. Valitettavasti oikeassa elämässä ei niin kuitenkaan ole. Kyllä vaimoväki osaa olla todella pirullistakin kun sen pään ottavat. Nykyaikana naiset ovat täysin miesten veroisia, mitä alkoholismiin, vieraissa käymisiin yms tulee. eivät todellakaan mitään herran enkeleitä ole.

• minä vaan
        teijän kirjoitti:

Se on oikein että etsit ulos tietä avioliitostasi Onnea yritykselle...

• sar08

Taidat olla vähän alamaissa.Kaikilla on joskus vaikeaa parisuhteessa ja joskus myös oman itsensä kanssa.
      Kirjoittaminen kaverille ei ole paha asia eikä siitä tarvi kantaa syyllisyyttä.
      Olen itsekkin paljon läpi käynyt elämässä.Ymmärrän sua.
      Minusta on kiva kirjotella ja vaihtaa kuulumisia ja mieli piteitä.Olen kesän ihmisiä ja samalta alueelta alle 50v nainen. ;)

• Simpukka!

Luin lyhyen tekstisi ja voin vain todeta että samassa veneessä taidetaan olla. Olen myös pikkasen yli 40 vuotias, mutta nainen. Enään en jaksa olla avoliittomme sisko/veli suhteesta edes surullinen, koska sitä on kestänyt jo 8 vuotta. Ihan liian kauan. Miksi ihmiset ei voi arvostaa sitä mitä niillä on. Mekin ollaan molemmat jo siinä iässä, että piäis nauttia elämän ihanista asioista!!!! :) Olen enemmän kuin hengessä mukanna, koska tiedän kyllä mitä on kun avioliitto tai avoliitto ei toimi!

• Oinasmies

Moikka! Jos haluat kirjoitella miehen kanssa jolla samat fiilikset, niin laita tulemaan meiliä

[email protected]

• noteeraisitte????
        Oinasmies kirjoitti:

Moikka! Jos haluat kirjoitella miehen kanssa jolla samat fiilikset, niin laita tulemaan meiliä

[email protected]

Miten suhtautuisitte jos täällä joku etsisi kirjoitteluun kamua ilman mitään
        kriteerejä . Ei edes mies tai nais erittelyllä vaan ihminen ? Heräisikö
        joku matami sättimään että olet karsea hikinen namusetä , vai ???

• ???

pakko ole olla tuollaisessa liitossa. Tietääkseni avioero on mahdollista Suomessa?

• Mies555
        ??? kirjoitti:

pakko ole olla tuollaisessa liitossa. Tietääkseni avioero on mahdollista Suomessa?

Jo kantsii tosa vaihees ni kattoa peiliin, mitä sitä tulla tänne itkemään jos menee huanosti niin tee asialle jotai,, haloooooo!

• nn33nn
        Oinasmies kirjoitti:

[email protected]

muuten sulla oli joskus ilmo ja kirjoitin siihen ihan asiallisesti, etkä vastanut:D :D

• Schicksal
    • miettinyt...

miksi avioliitossasi ei mene hyvin... Voisiko asialle tehdä jotain.. Jospa asiat järjestyisivät.Esim.perheterapian avulla.

• juuri eronnut 41v nainen

Kunnioitan sinua miehenä, kun uskallat ääneen myöntää, että on ongelmia;) Taistelin itse monta vuotta tuulimyllyjä vastaan...Hain eron, vaikka rakastan edelleenkin...ennen lopullista eropäätöstä tuleva exäni ilmoitti uudesta vakavasta suhteestaan...Taistelen katkeruuden tunteiden kanssa tällä hetkellä eikä oo helppoa...vaikka toisella onkin ollut jo aikoja sitten...
      Sinuna kuitenkin kävisin koko homman reippaasti pohjamutia myöten, rehellisesti, suoraan..toivon sulle onnea ja voimia:) Voitte vielä selvitä!!! Koska sinä olet miehenä noin harvinainen:)

• oinas serkku

kyllä on ikävää olla juoponkin kanssa niin ja vielä toinen nainen soittaa.Tsemppiä
        akat on törkeitä

• aikuinen--nainen

Avioliittoni on pelkkää riitaa, kiistelyä, loukauksia, yms. Lapset tuntuvat olevan ainoa syy jatkaa, ja senkin tuntuu että teen väärin lapsia kohtaan.
      Oon 39v. lapsellinen ja huumorintajuinen nainen pääkaupunkiseudulta. Tuntuu että tukehdun ja ilo meinaa hiipua elämästäni.
      Miksi niin moni avioliitto on onneton nykypäivänä ?

• kkkjahfdgg

Haetko jo elättäjää?

• NaarasSusi1
        kkkjahfdgg kirjoitti:

Haetko jo elättäjää?

Kyllä haen Elättäjää ! Ymmärsit yskän ;)
        Ootte itiootteja kaikki !
        Olen oikeesti onnellisesti naimisissa Vuokralaisyhdistyksen Johtajan Kanssa !
        Meillä välillä vähän pientä suukopua mut se kuuluu normaaliin elämään :)
        On hauskaa itkee täällä palstoilla , ni kaikki suomen katkerat saa Orgasmin ! toisten suruista.
        Elämä on ihanaa,,,,kun sen oikein oivaltaa...ja kun lentää siivin valkein niin kuin joutsen !!!!!

• eräs vaan

muuten kirjottelin sun kaa mutta kun ehdotin että puhuisit ja selvittäisit asiat vaimosi kans että mikä mättää lopetit kirjoittamisen kuin seinään! Mitäpä lie sulla ollu mielessä loppujen lopuksi sitten...

• mä eräs myös

.. et nyt vaan ymmärrä että hän ei halunnut keskustella sellaisen kanssa joka luulee tietävänsä mikä heidän liitossaan mättää. Mielestäni kuunteleminen olis paikallaan eikä lähtee heti lyttäämään/vähättelemään toisen ongelmaa.

• ajattelen'
        mä eräs myös kirjoitti:

.. et nyt vaan ymmärrä että hän ei halunnut keskustella sellaisen kanssa joka luulee tietävänsä mikä heidän liitossaan mättää. Mielestäni kuunteleminen olis paikallaan eikä lähtee heti lyttäämään/vähättelemään toisen ongelmaa.

Silmäilin läpi ketjun sieltä täältä. Aika tuomitsevaa poppoota. Sanon vaan, että jos mulla olis ollut netti vaikeina aikoina ne ajat olisi saattaneet olla helpompia. Nämä vastaukset pois sulkien. Kyllä ihminen tarvitsee henkireikää ulkomaailmaan jos meinaa kunnossa pysyä.
        Minä ainakaan en voinut olla ajattelematta mustasukkaista puolisoa tai pieniä lapsia joiden takia muunlainen kontaktien etsiminen on vaikeaa. Älkää aina hyökätkö!
        Silloin kun ei ole muuta kuin hyökätä kirjoita paperille ja laita roskiin! Sopiiko?
        Oikeasti onnettomiakin on. Jokainen asiallisesti vastaaja saa siitä selvää kun käyttää aikaa ja järkeä.

• Kokemusta on
        ajattelen' kirjoitti:

Silmäilin läpi ketjun sieltä täältä. Aika tuomitsevaa poppoota. Sanon vaan, että jos mulla olis ollut netti vaikeina aikoina ne ajat olisi saattaneet olla helpompia. Nämä vastaukset pois sulkien. Kyllä ihminen tarvitsee henkireikää ulkomaailmaan jos meinaa kunnossa pysyä.
        Minä ainakaan en voinut olla ajattelematta mustasukkaista puolisoa tai pieniä lapsia joiden takia muunlainen kontaktien etsiminen on vaikeaa. Älkää aina hyökätkö!
        Silloin kun ei ole muuta kuin hyökätä kirjoita paperille ja laita roskiin! Sopiiko?
        Oikeasti onnettomiakin on. Jokainen asiallisesti vastaaja saa siitä selvää kun käyttää aikaa ja järkeä.

Sinä olet sama heppu joka olet niin ylimielinen ja pilkallinen niin sulle ei viitsi edes kirjoittaa kun vastaat
        naiselle niin ylimielisesti ja olet niin pilkallinen kirjoittaessasi.
        Minä tunnistan tuon gmail-ssähköpostin takaa sinut kun käytät aina eri nimeä sähköpostin yhteydessä
        ja aina lopussa on gmail.com.
        Kannattaa katsoa oman paitansa sisään jospa vika onkin itsessä ja käytöksessä kun oma vaimo on kylmä ja avioliitto ei tyydytä niin silloin vika on enemmän itsessä.
        Jos kirjoittaa ihmisilel pilkkaavaan ja ylimieliseen sävyyn niin silloin ei osaa edes käyttäytyä edes omassa
        avioliitossaaan vaimoansa ja niitä lähimpiä ihmisiä kohtaan.

• Hehheh...
        Kokemusta on kirjoitti:

Sinä olet sama heppu joka olet niin ylimielinen ja pilkallinen niin sulle ei viitsi edes kirjoittaa kun vastaat
        naiselle niin ylimielisesti ja olet niin pilkallinen kirjoittaessasi.
        Minä tunnistan tuon gmail-ssähköpostin takaa sinut kun käytät aina eri nimeä sähköpostin yhteydessä
        ja aina lopussa on gmail.com.
        Kannattaa katsoa oman paitansa sisään jospa vika onkin itsessä ja käytöksessä kun oma vaimo on kylmä ja avioliitto ei tyydytä niin silloin vika on enemmän itsessä.
        Jos kirjoittaa ihmisilel pilkkaavaan ja ylimieliseen sävyyn niin silloin ei osaa edes käyttäytyä edes omassa
        avioliitossaaan vaimoansa ja niitä lähimpiä ihmisiä kohtaan.

Idiotti ihmisekseen. No ei vaiskaan. Eihän kaikki voi tietää sitä, että se gmail.com siellä lopussa on sähköpostioperaattorin tunnus. Siellähän voi olla miljoonia eri "heppuja" joilla tietenkin on eri nimi, mutta kaikilla sama operaattori.
        Eli tunnistit kaikki gmailia käyttävät henkilöt samaksi mieheksi... naisetkin! Olet varsinainen kuoliaaksi naurattaja.
        Ei ihme, että noin "järkevien" lateleva kokee kaiken kirjoittelun ylimieliseksi!

• ..............
        Hehheh... kirjoitti:

Idiotti ihmisekseen. No ei vaiskaan. Eihän kaikki voi tietää sitä, että se gmail.com siellä lopussa on sähköpostioperaattorin tunnus. Siellähän voi olla miljoonia eri "heppuja" joilla tietenkin on eri nimi, mutta kaikilla sama operaattori.
        Eli tunnistit kaikki gmailia käyttävät henkilöt samaksi mieheksi... naisetkin! Olet varsinainen kuoliaaksi naurattaja.
        Ei ihme, että noin "järkevien" lateleva kokee kaiken kirjoittelun ylimieliseksi!

Oletteko ajatelleet,että olisiko oikea järjestys vaihtunut väärään? Miksi avioliitoissa menee huonosti? Mistä johtuvat suuret eroluvut?
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8983401#comment-43500252

• prinsessa1969
    • n62

mitähän tää kaveri oikeesti hakee.... ei ainakaan vastaa asialliseen viestiin

• ääär

Tämä mies pk seudulta täällä vaan roikkuu. En oikein usko ettei hänelle olisi tullut vastauksia jo ihan tarpeeksi tässä ajassa minkä hän on täällä ollut. Epäilenpä että hakee tosiaan ihan jotain muuta, ei mitään kaveripohjalta....

• ap...

näin ap-kirjoittajana että tästä ketjusta hyvin näkee tämän nykypäivän, heh..
        mut hei, ei se mua haittaa - sorry :)

Mukavia päiviä kaikille..

• ;)

Hanki mies itsellesi muutakin elämää, roikut täällä vuosia, haloo... taidat tosiaan hakea salaista sängyn lämmittäjää... aina vaan.... eikä kukaan tosiaan uskokkaan että haet muka kirjeystävää, heh...

• Kirjeystävä

Mistä kummasta päättelet, että joku roikkuu "täällä vuosia". Hänhän on laittanut vain kerran ilmoituksen ja sen jälkeen muut ovat kommentoineet sitä ilmoitusta ja toisia kommentoijia. Eli se on jäänyt tänne elämään omaa elämäänsä. Poistunee sitten joskus. Itse sitä ei voi poistaa muut kuin ne, joilla on täällä oma profiili.
        Itsekin olen joskus laittanut ilmoituksen ja siellähän on ja pysyy. Olisin sen jo aikoja sitten poistanut, mutta en voi, kun ei ole omaa profiilia tullut perustettua. Jos sen voisi noin vain poistaa, niin silloinhan sen voisi poistaa kuka tahansa, siksi se systeemi toimii näin.
        Toivon, että muutkin "roikkumista" päivitelleet lukisivat tämän.

Itse en ole onnettomassa avioliitossa, mutta silti olen hakenut täältä kirjeenvaihtoystävää. En ole määritellyt ilmoituksesani mitenkään tällaisen ystävän sukupuolta, niin kuin ei tämän ketjun aloittajakaan. Miksi sitten jotkut päättelevät, että olisi kysymys jostain sängynlämmittäjän hakemisesta? Minusta tuntuu, että joka sellaista epäilee, niin hänellä itsellään ei ole muuta kuin se mielessä.
        Niin meitä on todella moneksi.
        Miksi muuten uskot, että miehellä ei olisi muuta elämää? Ja täältähän hän juuri on vinkkejä sellaiseenkin hakemassa.
        Ainakin minä ajattelen niin, että jos minulla olisi aviossa onnetonta, niin hakisin kirjeystävää siksi, että saisin ohjeita sen onnettoman avioelämän korjaamiseksi. Jos haluaa vaihtaa aviopuolisoa, niin silloinhan haetaan avioeroa! Ja onhan ihan selvää, että eronneella on paljon paremmat mahdollisuudet saada sitä sängynlämmittäjääkin, kun ei tarvitse salassa tehdä mitään.

Minullakin on toista sukupuolta olevia kirjeystäviä, jotka ovat avioliitossa omalla tahollaan. Oma puolisoni tietää heistä ja ei pidä heitä minään uhkana. Näiden kirjeystävien kanssa vaihdetaan ajatuksia arjen jokapäiväisistä asioista ja on osattu, puolin ja toisin, antaa neuvoja johonkin itselle outoon asiaan.
        Jopa seksistä on voitu keskustella aivan asiallisesti, mutta se on harvemmin tullut esille. Oikeastaan vaan silloin, kun on ollut epäilyä jostain vaivasta, joka on haitannut sänkyhommia.
        Jos on terveellä järjellä varustettu aikuinen, niin asioista voi puhua kiihkottomasti ja ymmärtämyksellä.
        Joku voi vähätellä arjen asioita, mutta niistähän se elämä suurimmalta osalta muodostuu. Tietenkin "arjen asioihin" kuuluu elämän juhlatkin ja niitähän perheen sisällä on useinkin. Lapsista riittää juttua vaikka loputtomiin ja on hyvä, kun voi kokemuksia jakaa niiltäkin osin.
        Että on sitä muutakin elämää jokaisella.

• Onneton76
        Kirjeystävä kirjoitti:

Mistä kummasta päättelet, että joku roikkuu "täällä vuosia". Hänhän on laittanut vain kerran ilmoituksen ja sen jälkeen muut ovat kommentoineet sitä ilmoitusta ja toisia kommentoijia. Eli se on jäänyt tänne elämään omaa elämäänsä. Poistunee sitten joskus. Itse sitä ei voi poistaa muut kuin ne, joilla on täällä oma profiili.
        Itsekin olen joskus laittanut ilmoituksen ja siellähän on ja pysyy. Olisin sen jo aikoja sitten poistanut, mutta en voi, kun ei ole omaa profiilia tullut perustettua. Jos sen voisi noin vain poistaa, niin silloinhan sen voisi poistaa kuka tahansa, siksi se systeemi toimii näin.
        Toivon, että muutkin "roikkumista" päivitelleet lukisivat tämän.

Itse en ole onnettomassa avioliitossa, mutta silti olen hakenut täältä kirjeenvaihtoystävää. En ole määritellyt ilmoituksesani mitenkään tällaisen ystävän sukupuolta, niin kuin ei tämän ketjun aloittajakaan. Miksi sitten jotkut päättelevät, että olisi kysymys jostain sängynlämmittäjän hakemisesta? Minusta tuntuu, että joka sellaista epäilee, niin hänellä itsellään ei ole muuta kuin se mielessä.
        Niin meitä on todella moneksi.
        Miksi muuten uskot, että miehellä ei olisi muuta elämää? Ja täältähän hän juuri on vinkkejä sellaiseenkin hakemassa.
        Ainakin minä ajattelen niin, että jos minulla olisi aviossa onnetonta, niin hakisin kirjeystävää siksi, että saisin ohjeita sen onnettoman avioelämän korjaamiseksi. Jos haluaa vaihtaa aviopuolisoa, niin silloinhan haetaan avioeroa! Ja onhan ihan selvää, että eronneella on paljon paremmat mahdollisuudet saada sitä sängynlämmittäjääkin, kun ei tarvitse salassa tehdä mitään.

Minullakin on toista sukupuolta olevia kirjeystäviä, jotka ovat avioliitossa omalla tahollaan. Oma puolisoni tietää heistä ja ei pidä heitä minään uhkana. Näiden kirjeystävien kanssa vaihdetaan ajatuksia arjen jokapäiväisistä asioista ja on osattu, puolin ja toisin, antaa neuvoja johonkin itselle outoon asiaan.
        Jopa seksistä on voitu keskustella aivan asiallisesti, mutta se on harvemmin tullut esille. Oikeastaan vaan silloin, kun on ollut epäilyä jostain vaivasta, joka on haitannut sänkyhommia.
        Jos on terveellä järjellä varustettu aikuinen, niin asioista voi puhua kiihkottomasti ja ymmärtämyksellä.
        Joku voi vähätellä arjen asioita, mutta niistähän se elämä suurimmalta osalta muodostuu. Tietenkin "arjen asioihin" kuuluu elämän juhlatkin ja niitähän perheen sisällä on useinkin. Lapsista riittää juttua vaikka loputtomiin ja on hyvä, kun voi kokemuksia jakaa niiltäkin osin.
        Että on sitä muutakin elämää jokaisella.

Myös onnettomassa avioliitossa elävä 35v nainen Pirkanmaalta.

• kyynel yksinäinen
        Onneton76 kirjoitti:

Sama täällä. Satakunnassa 45v. nainen.

• Kokenut..
        Onneton76 kirjoitti:

Kerroppa murheesi, niin kuuntelen. Voin kertoa omasta elämästäni ja siitä, miten parisuhteen laatua voi parantaa.
        Itse olen hyvässä parisuhteessa elävä mies, joten omaakin kokemusta on. Lisäksi olen tehnyt parisuhdetyötä ja siten tutustunut monenlaisiin parisuhteisiin.
        Ota yhteyttä: [email protected]

• kolmio.

"onnettomassa liitossa" - kun mies seksiä liian vähän tai vaimo lihonut
      " - kun nainen niin miehellä on salarakas(vaimo ei
      kiinnosta) tai mies alkanut juomaan kunnolla tai molemmat

• järkikäteen?:)

Eroa hyvänen aika jos et ole onnellinen, on se elämä kuitenkin sen verran lyhyt että siitä pitäisi nauttia. Vai eikö susta ole siihen? Taitaa tosiaan se polkupyörä pitää suhteessa kiinni ja tehdä eroamisesta vaikeaa :D Kasva aikuiseksi. Ja jos kerran menee huonosti suhteessa mutta haluat siihen jäädä, ni mene itseesi. Ei kaikki VAIN toisen vikaa ole. Olethan sinäkin täällä netissä etsimässä uutta seuraa! Mietipä sitä. Ja jos uusien "ystäviesi" etsinnältä ehdit, niin voisit vaikka miettä; miten voisit tehdä puolisosi päivästä paremman? :)

• olatsu

jos liitto on huono niin silloin kannattaa erota

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      54
      3148
    2. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      55
      2339
    3. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      75
      2230
    4. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      28
      2161
    5. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      107
      2152
    6. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      72
      1862
    7. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1613
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      60
      1379
    9. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      141
      1331
    10. Puuma Martina iski nuoren miehen

Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      1211
    Aihe