Rekisteröityminen englanninkieliselle keskustelufoorumille ei onnistunut, vaikka annoin kaikki tiedot oikein. Ohjelma valitti milloin mistäkin. Tähän asti olen ollut tyytyväinen Openoffice.orgiin, mutta kun vaihdoin Ubuntu 9.04:ään ja sen mukana versioon 3.0, se alkoi tahmata. Näyttö päivittyy niin hitaasti, että joudun jatkuvasti tarkistamaan ja korjaamaan tekstiä. Yhtäkkiä sana tai kirjain katoaa ilmestyäkseen vähän ajan päästä uudelleen, jolloin olen jo ehtinyt kirjoittaa sen toisen kerran, ja tuloksena on kaksi samaa sanaa tai kirjainta. Mikä neuvoksi? Pitääkö palata Wordiin?
Rekisteröityminen englanninkieliseen ei onnistu
Jotaarkka
1
342
Vastaukset
Ubuntulle on oma fooruminsa, Ubuntu Suomi, jossa on osaavaa väkeä liikkeellä. Linkki:
http://www.ubuntu-fi.org/
Itse kokeilin virtuaalikoneessa pyörivää Ubuntu 9.04 ja kyllä siellä OO.o 3.0 oli, mutta ei se minulla alkanut tahmaamaan. Enpä tämän enempää tässä osaa auttaa, enkä ole kokeillut Wordia Ubuntussa, että sitäkään voisin suositella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472