Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia Linda Linen sarjalipuista ja on line varaussysteemistä?
Yhtiö oli veloittanut kortiltani matkan, vaikka olen 100% varma, ettei ko. varausta ollut minulla voimassa, tai sitten heidän on line systeeminsä kusee pahan kerran. Esim. viime viikonloppuna peruessani varausta, systeemi ilmoitti esnin matkan perutun. Kuitenkin uudelleen katsoessa varaustilannettani, näytti se juuri perutun varauksen edelleen olevan voimassa. Vasta soitettuani Lindan (maksulliseen) varausnumeroon, sain matkani peruttua. Epäilen, että myös ensin mainitsemani väärä veloitus on todennäköisesti johtunut ko. systeemin väärästä toiminnasta. Vituttaa, mutta vaikea tuollaista on tietysti todistaakaan? Kiinnostaisi kuitenkin tietää, onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia Lindan palvelusta?
Puhelimessa asiasta mainittuani virkailija vain kehoitti varmistamaan matkanperuutukset aina myös puhelimitse. Mitä VITUN hyötyä tuollaisesta on line systeemistä on, johon ei voi luottaa? Onko kyseessä vain Linda Linen rahastussysteemi, noinko huonosti ko. yhtiöllä jo menee?
Linda Line kusettaa???
4
1115
Vastaukset
- + hotelli
sovittiin kaveri porukan kanssa lähdöstä yöksi tallinnaan katsoin netistä
lindalinen hotellipaketin hinnaksi 77e/hlö mutta kun frendi oli käynyt tilaamassa
ja maksamassa matkan hinta olikin hiukan yli 100e/hlö
jetlinellä hinnat yleensä laskivat ilmoitetusta tulisipa se takaisin et saatais
kilpailua hintoihin - työmatkalainen
Kuljen viikoittain työni vuoksi Helsingin ja Tallinnan väliä. Itse varaan seuraavan matkani asioidessani luukulla tai soittamalla kantisnumeroon, joka on normaalin puhelun hintainen. Numero lukee sarjakortin takapuolella. Olen joskus itsekin kohdannut ongelmia online-varauksissa ja varaankin mieluiten suoraan toimiston kautta.
- rahalle vastinetta
Olen tehnyt korvausvaatimuksen kuluttajaviraston kautta ja toinen on kuluttaja neuvonta mihin kannattaa olla yhteydessä,jotta saadaan tämmöiset firmat suomen markkinoilta pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502