fc interin kasvot

uudenmaankatu 12

interin ultraboyzien runoilija kirjoitti,että tps edustaa lola odusogaa ja mattia ja teppoa.jep ja ja kinnunen myös mainitsi,että ei voinut budjata stadissa,koska siellä on liikaa savolaisia...siksi "rakastaa" turkua.täytyy muistuttaa,että kinnunen on viettänyt 24 ensimmäistä vuottaan varkaudessa,koska on umpisavolainen...ja näköjään häpeää juuriaan ?! tepsi on meidän turkulaisten jengi !!!!

9

575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • picasso

      jeeh tepsi on tepsi.interin kannattajat ovat katoavaa paskasakkia niinkuin vasemmistokin

      • silvunplöö

        haistakoon vitut messihuorat !


      • kommunisti K1
        silvunplöö kirjoitti:

        haistakoon vitut messihuorat !

        TPS on talousrikollisten, poroporvareiden ja glory huntereiden vässykkäjengi.


      • picasso

        eihän inter edes ole mikään turkulainen joukkue.omistaja vaasasta ja kannattajat
        jostain vitun landelta


      • Internazionale
        picasso kirjoitti:

        eihän inter edes ole mikään turkulainen joukkue.omistaja vaasasta ja kannattajat
        jostain vitun landelta

        Inter on kansainvälinen, tepsi sisäsiittoinen! Inter rokkaa, Tepsi humppaa.


      • "kansainvälinen"
        Internazionale kirjoitti:

        Inter on kansainvälinen, tepsi sisäsiittoinen! Inter rokkaa, Tepsi humppaa.

        håkans on lähtöisin vaasasta eli ei sen kansainvälisempää...ja kannattajat varissuon sossujonosta


      • maradona
        "kansainvälinen" kirjoitti:

        håkans on lähtöisin vaasasta eli ei sen kansainvälisempää...ja kannattajat varissuon sossujonosta

        interin ultraboyzien lääkehuuruiset silmät tapittavat tänään 3.7 iltapäivälehdissä otsakkeen " äiti liftasi vauvan kanssa " yhteydessä.kyseinen "äitihän" on ultraboyzien voimahahmoja


      • sipilä
        picasso kirjoitti:

        eihän inter edes ole mikään turkulainen joukkue.omistaja vaasasta ja kannattajat
        jostain vitun landelta

        tepsin viulut maksa joku joensuulainen talosrikosepäilty?


    • Tapani Kinnunen

      Synnyin Joensuussa, jossa asuin 20-vuotiaaksi. Sen jälkeen asuin Jyväskylässä sekä vietin epämääräisiä aikoja Helsingissä, jossa puolet sukulaisistani asuu. Turussa olen asunut 23 vuotta, eli pitempään kuin muualla. Molemmat tyttäreni ovat paljasjalkaisia turkulaisia (syntyneet ja kasvaneet täällä).

      Olen ylpeä joensuulaisista juuristani, Joensuu ei kuitenkaan ole Savoa, enkä koskaan ole asunut Varkaudessa.

      Mukavaa, että elämänvaiheeni kiinnostavat! Pistetään kuitenkin faktat kohdalleen ;-)

      Ystävällisin terveisin

      Tapani Kinnunen, runoilija, Turku

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1522
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1329
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1172
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1129
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      955
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      795
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      720
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      646
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    Aihe