Tarvitsisin suosituksia nuorekkaasta, hinta-laatu-suhteeltaan hyvästä kampaamosta Hämeenlinnassa.
Ei muuta, kiitos :)
Hyvä kampaamo Hämeenlinnassa
19
13310
Vastaukset
- hyvän
Etsin itsekin ja löysin, kirkon takana keskustassa Profil duo :) . Olen ollut todella tyytyväinen. Loistava hinta-laatu-suhde, voin suositella!
- TYYTYVÄINEN!!!!!!!!!
DALI ON EHDOTTOMASTI KAUPUNGIN PARAS
MUTTA EI OTA UUSIA ASIAKKAITTA OLEN ERITTÄIN TYYTYVÄINEN HÄNEN TYÖHÖNSÄ.- Sirpa k.
Myös sama mieltä
- on kyllä
Sirpa k. kirjoitti:
Myös sama mieltä
todella hyvä kampaaja, mutta kalleimmasta päästä ehdottomasti.
Nuorekkain ja asiakkaaseen keskittyvin on omasta mielestäni linjaautoaseman vastapäinen Moment, saanut siihen suosituksia monesta muusta perushyvästä kampaamosta. Tosi kivat tytöt ja hyvin leikkaavat ja suunnittelevat kampauksia. - lisäys tuohon
on kyllä kirjoitti:
Nuorekkain ja asiakkaaseen keskittyvin on omasta mielestäni linjaautoaseman vastapäinen Moment, saanut siihen suosituksia monesta muusta perushyvästä kampaamosta. Tosi kivat tytöt ja hyvin leikkaavat ja suunnittelevat kampauksia.Moment on myös oikein kelpohintainen !
- asiakas öädkjhscbkhu
on kyllä kirjoitti:
Nuorekkain ja asiakkaaseen keskittyvin on omasta mielestäni linjaautoaseman vastapäinen Moment, saanut siihen suosituksia monesta muusta perushyvästä kampaamosta. Tosi kivat tytöt ja hyvin leikkaavat ja suunnittelevat kampauksia.mielestäni kampaamojen hinnat perustuvat siihen miten laadukkaita tuotteita he käyttävät.
ja miten rehellisesti maksavat veronsa.
onko parempi maksaa vähän ja tinkiä laadusta vai mitä? - momentin entinen asiakas
on kyllä kirjoitti:
Nuorekkain ja asiakkaaseen keskittyvin on omasta mielestäni linjaautoaseman vastapäinen Moment, saanut siihen suosituksia monesta muusta perushyvästä kampaamosta. Tosi kivat tytöt ja hyvin leikkaavat ja suunnittelevat kampauksia.hiuspinnit lähtivät kuin luodit päästä juhlissa. että sellainen kampaus minä sain sieltä ja maksoi perkelesti ei kiitos!!
- sorrrrry vaan
on kyllä kirjoitti:
Nuorekkain ja asiakkaaseen keskittyvin on omasta mielestäni linjaautoaseman vastapäinen Moment, saanut siihen suosituksia monesta muusta perushyvästä kampaamosta. Tosi kivat tytöt ja hyvin leikkaavat ja suunnittelevat kampauksia.täääääääääääääää?????
minä käyn Dalissa pesu, leikkaus, kuivaus 23-25€ miten niin kalleimmasta päästä ? - hinnat Hämeenlinnassa
on kyllä kirjoitti:
Nuorekkain ja asiakkaaseen keskittyvin on omasta mielestäni linjaautoaseman vastapäinen Moment, saanut siihen suosituksia monesta muusta perushyvästä kampaamosta. Tosi kivat tytöt ja hyvin leikkaavat ja suunnittelevat kampauksia.Hämeenlinnassa hiusten leikkaus on jopa 46€
ei 23-25€ voi olla ( kalleimmasta päästä ehdottomasti)
ole hyvä ja lue:
www.pshiusstudio.fi - Anonyymi00018
sorrrrry vaan kirjoitti:
täääääääääääääää?????
minä käyn Dalissa pesu, leikkaus, kuivaus 23-25€ miten niin kalleimmasta päästä ?Siellä ei sitten ainakaan veroja makseta 😁 enkä ihmettele, omistajan kulttuurieroja.
- aapp
pari viikkoa sitten Pumpulissa leikkauttamassa hiukseni ja olen todella tyytyväinen, kampaaja oli kohtelias ja mukava ja kuunteli kaikki toiveeni. Siellä on mielestäni kaksi kampaajaa itse kävin aika nuorella tytöllä, hiustenleikkaus naisille on 30e eli ei ole edes kovin kallis.
- suosittelen
Hiusateljee Palokunnankadulla. Paras!
- eira marjatta
kävin värjäämässä ja keventämässä hiuksiani joita olin jo hetken kasvattanut. Tulin pois näyttäen syöpäsairaalta ja raidotus oli suuri vaaleanpunainen läntti edessä. en voi suositella.
- tyttttönen
Heip!
Olen käynyt useamman kerran Linnastylessä Sinillä. Hän on todella mukava/rento ja osaa hommansa! Paikka on kylläkin hieman arvokas, mutta hyvästä palvelusta olen ollut valmis maksamaan.- Thiliathailia
Millainen paikka? Ja onko kohtuuhintainen? :)
- taukkipaukk44
Suosittelen katsomaan tuolta www.peruutusaika.fi näkee arvostelut hintoineen.
- Katsoinko viärin
Näytti olevan vain Helsinki ja Vantaa... haloo.
Salong Sevilla on ehdoton kantapaikkani, jossa käyn aina kun hiusten leikkuuta kaipaa
- klip klap six
Minä olen paras en kyllä ota asiakkaita..Oliko toi joku vitsi, Dali ei ota uusia asiakkaita....heh hee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2613415
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?362982Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342218Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari432126Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa781994Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo841766Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh491687Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?1221547Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561454Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä151360