HTH

kumpikohan...

olis parempi kasvojen iholle tuo HTH lotion vaiko creme?
Riittääkö noista kumpikaan kuivalle ja kosteuköyhälle iholle???

35

5809

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selväävles

      ei kumpikaan ole hyväksi kuivalle tai kosteusköyhälle iholle. Osta kunnon tuotteet.

      • niissä vikana??

        minulle on nimenomaa mainostettu että ne olis just mun tyyppiselle iholle hyviä tuotteitä!
        Eli annapa esim. paremmista ja miksi ne on parempia? Mulla ei oo kans rahaa kuluttaa älyttömiä kasvovoiteisiin!!


      • Hannah~
        niissä vikana?? kirjoitti:

        minulle on nimenomaa mainostettu että ne olis just mun tyyppiselle iholle hyviä tuotteitä!
        Eli annapa esim. paremmista ja miksi ne on parempia? Mulla ei oo kans rahaa kuluttaa älyttömiä kasvovoiteisiin!!

        Itse ostin tuota HTH lotionia ja olen atoopikko. Minulle tuo on ollut hyvää rasvaa. Ei ole enää niin kuiva iho ja taipeista on hävinneet haavat eikä ihoa kutise.
        Tosi riittoisaa tuo lotion, sitä kannattaa levittää hieman kostealle iholle, eli siis mieluiten suihkun jälkeen. Silloin rasva leviää ja imeytyy paremmin.
        Cremeä en ole itse vielä kokeillut, mutta luulen sen olevan paksumpaa ja sopisi ehkä paremmin talvella käytettäväksi.


      • Hyvä iho
        Hannah~ kirjoitti:

        Itse ostin tuota HTH lotionia ja olen atoopikko. Minulle tuo on ollut hyvää rasvaa. Ei ole enää niin kuiva iho ja taipeista on hävinneet haavat eikä ihoa kutise.
        Tosi riittoisaa tuo lotion, sitä kannattaa levittää hieman kostealle iholle, eli siis mieluiten suihkun jälkeen. Silloin rasva leviää ja imeytyy paremmin.
        Cremeä en ole itse vielä kokeillut, mutta luulen sen olevan paksumpaa ja sopisi ehkä paremmin talvella käytettäväksi.

        Lapseltani hävisi atooppinen ihottuma sekä ontelosyylät Hth-voiteella. Itse käyttänyt voidetta aina; paras!


      • Creme.
        Hyvä iho kirjoitti:

        Lapseltani hävisi atooppinen ihottuma sekä ontelosyylät Hth-voiteella. Itse käyttänyt voidetta aina; paras!

        on parempi kun ei sisällä hajusteita


      • ...........
        Creme. kirjoitti:

        on parempi kun ei sisällä hajusteita

        Lotionia löytyy myös hajustamattomana, tuotteesta on kaksi versiota.


      • za

        Monillakin,vaikka jotkut purnaavat,kun tuote kirveltää aluksi terveesti sen sisältämän karbamidin tähden-karbamidi on nimenomaan se aine,joka tekee voiteen ph:n ihanteelliseksi,eli estää bakteerien kasvun,joka on ongelmana monissa ihovaikeuksissa.
        Kirvely kertoo ihon olevan kuiva ja sen pinnalla on mikroskooppisen pieniä haavoja,jotka paranevat muutamassa päivässä!!

        Aloittaja-olisi kiva kuulla,miten sun kokeilusi kanssa kävi:)??


      • kumpikohan..........
        za kirjoitti:

        Monillakin,vaikka jotkut purnaavat,kun tuote kirveltää aluksi terveesti sen sisältämän karbamidin tähden-karbamidi on nimenomaan se aine,joka tekee voiteen ph:n ihanteelliseksi,eli estää bakteerien kasvun,joka on ongelmana monissa ihovaikeuksissa.
        Kirvely kertoo ihon olevan kuiva ja sen pinnalla on mikroskooppisen pieniä haavoja,jotka paranevat muutamassa päivässä!!

        Aloittaja-olisi kiva kuulla,miten sun kokeilusi kanssa kävi:)??

        hyvin mulle kävi, aluksi oli pientä kirvelyä muta oikeestaan vaan kosteilla kasvoilla.Kun sen hoksasin helpotti paljon.
        Ainakin nyt on mennyt ihan hyvin ja kasvot tuntuu hyviltä.
        Mietin vaan jääkö iho paitsi joitain vitamiineja mitä se saa kalliimmista kasvovoiteista??
        Onko kellään vuosien kokemusta hth:sta kasvoilla????


      • tht´s girl
        kumpikohan.......... kirjoitti:

        hyvin mulle kävi, aluksi oli pientä kirvelyä muta oikeestaan vaan kosteilla kasvoilla.Kun sen hoksasin helpotti paljon.
        Ainakin nyt on mennyt ihan hyvin ja kasvot tuntuu hyviltä.
        Mietin vaan jääkö iho paitsi joitain vitamiineja mitä se saa kalliimmista kasvovoiteista??
        Onko kellään vuosien kokemusta hth:sta kasvoilla????

        onko joku kokeillut sekä tavallista hth lotionia sekä balance lotionia? Millaset erot iholla? Kumpaako suosittelette pintakuivalle iholle?


      • 753951
        tht´s girl kirjoitti:

        onko joku kokeillut sekä tavallista hth lotionia sekä balance lotionia? Millaset erot iholla? Kumpaako suosittelette pintakuivalle iholle?

        pintakuivalle ilmeisesti tuo balance on enemmän hyvä, kun se tarkotettu välillä kuivalle iholle.tavallinen lotion enemmän tosi kuivalle iholle, mut koklaa.Ei oo onneksi kallista!


      • za
        kumpikohan.......... kirjoitti:

        hyvin mulle kävi, aluksi oli pientä kirvelyä muta oikeestaan vaan kosteilla kasvoilla.Kun sen hoksasin helpotti paljon.
        Ainakin nyt on mennyt ihan hyvin ja kasvot tuntuu hyviltä.
        Mietin vaan jääkö iho paitsi joitain vitamiineja mitä se saa kalliimmista kasvovoiteista??
        Onko kellään vuosien kokemusta hth:sta kasvoilla????

        HTH:n alle kasvoseerumia,niin saat vitamiinejä.


      • samma
        za kirjoitti:

        HTH:n alle kasvoseerumia,niin saat vitamiinejä.

        Pirkan lastenvoide,joka on vitaminoitua perusvoidetta,jossa ei ole mineraaliöljyjä ja käy varsin hyvin myös aikuisemmille:))
        Kiva kuulla,että HTH on sopinut sulle ja muista,se kosteutus on tärkein,vitamiinit tulevat muulla sijalla!!


      • kumpikohan..........
        samma kirjoitti:

        Pirkan lastenvoide,joka on vitaminoitua perusvoidetta,jossa ei ole mineraaliöljyjä ja käy varsin hyvin myös aikuisemmille:))
        Kiva kuulla,että HTH on sopinut sulle ja muista,se kosteutus on tärkein,vitamiinit tulevat muulla sijalla!!

        apua- olen käyttänyt jo jonkin aikaa tuota hth:n lotionia ja cremeä, nyt tuntuu että iho ei enää tykkää siitä.Juonteita tullut hirveesti lisää, iho näyttää elottomalta ja harmaalta!!!
        Taidan hakea jonkun vauvan voiteen ja öljyn kaupasta, tuntuu ettei pahemmaksi saa enää mennä. Ainakin noi on herkälle ihollekin hyviä!


      • ravinne
        kumpikohan.......... kirjoitti:

        apua- olen käyttänyt jo jonkin aikaa tuota hth:n lotionia ja cremeä, nyt tuntuu että iho ei enää tykkää siitä.Juonteita tullut hirveesti lisää, iho näyttää elottomalta ja harmaalta!!!
        Taidan hakea jonkun vauvan voiteen ja öljyn kaupasta, tuntuu ettei pahemmaksi saa enää mennä. Ainakin noi on herkälle ihollekin hyviä!

        riittääkö noissa vauvavoiteissa ravinteet iholle?? Ainakin vanhemmiten iho kaipaa niitäkin.


      • Kuivanassu
        753951 kirjoitti:

        pintakuivalle ilmeisesti tuo balance on enemmän hyvä, kun se tarkotettu välillä kuivalle iholle.tavallinen lotion enemmän tosi kuivalle iholle, mut koklaa.Ei oo onneksi kallista!

        Tai ylipäätään muualta? Ei tunnu löytyvän mistään, vaikka olen etsinyt monista paikoista. Muut ovat liian rasvaisia iholleni.


      • 14
        Kuivanassu kirjoitti:

        Tai ylipäätään muualta? Ei tunnu löytyvän mistään, vaikka olen etsinyt monista paikoista. Muut ovat liian rasvaisia iholleni.

        Voidetta ainakin Tampereella saa Sokoksesta sekä Prismoista.


      • 27

        HÖPÖ!


      • naamis
        za kirjoitti:

        HTH:n alle kasvoseerumia,niin saat vitamiinejä.

        Parasta seerumia on syödä terveellisesti ja saada sitä kautta kaikki tarvitsemansa vitamiinit ja muut tärkeät. Verenkierron kautta ne menee juuri sinne mihin niitä tarvitaan.


      • niinpä.
        naamis kirjoitti:

        Parasta seerumia on syödä terveellisesti ja saada sitä kautta kaikki tarvitsemansa vitamiinit ja muut tärkeät. Verenkierron kautta ne menee juuri sinne mihin niitä tarvitaan.

        Pitää aina tulla viisastelemaan. Oletus on, että ruokavalio on jo kunnossa.


      • Sinnuukkaa
        kumpikohan.......... kirjoitti:

        apua- olen käyttänyt jo jonkin aikaa tuota hth:n lotionia ja cremeä, nyt tuntuu että iho ei enää tykkää siitä.Juonteita tullut hirveesti lisää, iho näyttää elottomalta ja harmaalta!!!
        Taidan hakea jonkun vauvan voiteen ja öljyn kaupasta, tuntuu ettei pahemmaksi saa enää mennä. Ainakin noi on herkälle ihollekin hyviä!

        Lopeta käyttö heti. Käytin HTH-voidetta kymmeniä vuosia sitten. Muistan tuon monen kertoman kirvelynkin. Alussa näytti hyvinkin parantavan ihoa. Iho muuttui terveemmäksi ja ei ollut niin kuiva. Vielä ihon pahentumisen jälkeenkin käytin voidetta kasvoihin. Vihdoin tajusin kuitenkin siirtyä muihin aineisiin. Iholääkärille kerroin voiteesta ja hän totesi, että oletpa käyttänyt rajuja aineita. En tiedä, pilasinko voiteella ihoni vai kuuluuko tämä atooppiseen ihoon, että en ole vuosikymmeniin pystynyt pesemään kasvojani vedellä. Siis pelkällä haalealla vedellä ilman aineita. Olin pari kuukautta sitten yhden yön yli kestävällä koulutusmatkalla ja unohdin puhdistusrasvani. Kasvot piti kuitenkin saada puhtaaksi jollakin tavalla. Panin paksun kerroksen ihovoidetta ja hulautin kaksi kertaa kasvoilleni haaleaa vettä ja kuivasin ihon pyyhkeeseen. Tuntui hyvältä, mutta jo yöllä alkoi punoitus nousta ja hirveimmillään se oli seuraavana päivänä. Sitten iho alkoi halkeilla pois mutta kutisi kamalasti. Meni pari-kolme viikkoa saada naamansa kuntoon.


    • Ihmevoide

      HTH paras voide maailmassa, olen käyttänyt sitä 80-luvulta saakka.Kaupoista ei vain meinaa enää löytyä... miksi ei?

      • Kokorki

        Ihmettelen samaa! Paras voide, olen kanssa käyttänyt 80-luvulta saakka. Ja mulla on hyvä iho, kiitos hth:n.


      • pirike

        samoin käyttänyt 80-luvulta asti ja nyt melkein paniikissa kun ei enää ole prismassa eikä sokoksessa eikä tokmannillakaan. mistähän saisi? tosi hyvä kosteusvoide ja mulle ainakin sopii.


    • HTH_käytössä_30_vuotta

      Cederrothin internetsivuilla kerrotaan: "HTH body lotion siirtyy L300 tuotemerkin alle."

      Lähetän yritykselle kysymyksen mitä on tapahtunut cremelle.

      • pirike

        kiitos tiedosta, odotan uutta tuotetta.
        tiedoksi samalla että Viron apteekista löysin tuotetta nimeltä Niisutav kreem, moisturizing cream, sitä on ainakin kahta eri tehoa. On TOSI hyvää mutta kalliimpaa kuin HTH.


    • atoopikko

      Pieni paniikki päällä kun en itsekään löydä enää mistään. Hajuste-, kemikaaliherkkä atoopikko kun olen niin tämä HTH on ollut taivaan lahja. Ainoa voide mistä en saa mitään oireita. Erisan kirvelee ja ärsyttää. Apteekin kamat vain pahentavat oireita ja haisevat hirveälle.

    • Meidänkin perheessä huolestuttiin, kun piti joululahjaksi ostaa, eikä löytynyt J:kylän Prismoista, Citymarketista eikä Sokokselta. Vanhemmat ja lapset on kaikki oppineet käyttämään ja on toiminut hyvin!

    • Mi68
    • tth64

      Kiitokset tilausvinkistä. 30 Vuotta on kuiva iho pysynyt hyvänä HThn kanssa. Nuorempana pelkkä lotion suihkunkostealle iholle. Iän karttuessa creme kasvoille, myös huulille ja kaulaan. Käsivoiteenakin tuota cremeä talviaikaan olen käyttänyt. Mielestäni olen ikäisiäni 50 sileäihoisempi, joten hyvin on mun iho tällä voitelulla säilynyt.

      Syksyllä toin purnukoita tukholmasta. Ne nyt käytetty. Kaikenkarvaisten voidekokeilujen jälkeen kävin tänään kävin ostamassa L300 tuotteista lotionin ja päivävoiteen. Päivävoide ainakin 3 kertaa HTh cremeä kalliimpaa. Pikakokeilulla lotion oli hyvin saman oloista kuin hth lotion. Päivävoide ok, mutta ei samaa kuin hth creme. Vastaavaa tuubia en siis ainakaan meidän kaupasta löytänyt.

    • SKIN.FI

      HTH:ta löytyy ainakin vielä kotimaisesta SKIN.FI verkkokaupasta suoraan varastosta! :)

    • saumuri

      HTH-kosteusvoide lopetettu.Tilalle tullut L300.

    • Ataki
    • sökwpieij
    • zxrt

      Olen käyttänyt 40 vuotta HTH:ta, minulle sopinut erittäin hyvin. Ihoni on ikääni nähden erittäin hyvässä kunnossa, kosmetologinikin sanoi, etten tarvitse edes käyttää meikkivoidetta. Nyt en ole sitä enää saanut ostettua omalta paikkakuntani kaupasta, joten jouduin siirtymään L300 käyttäjäksi, toivottavasti on yhtä hyvä tuote.

    • Ataki

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1160
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      266
      948
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      818
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe