Pitkät naiset

simo thun

Pitkät naiset ovat näyttäviä, mutta en ikinä "huolisi" sellaista. Koska loppujen lopuksi yli 180 cm naiset ovat jotenkin...epänaisellisia amatsoneja pitkine jalkoineen ja sormineen. Jotenkin liian kolhoja.

Eli mielellään nainen on alle 175cm minun makuuni.

Itse ole 189 cm, joten ei se ole siitäkään kiinni.

Onko samaa mieltä olevia?

87

6331

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisista.

      Olis ihan mukavaa kun nainen ei olisi meikäläistä päätä lyhyempi. Minulle kyllä kelpaisi pitkä nainen, mutta kaikki naiseni ovat kyllä olleet "pätkiä". Ulkonäkö ei kuitenkaan loppupelissä ole se keskeisin seikka parin valinnassa.

      • ovat vain kuvia

        - ja niitä aina parannellaan. Itseasiassa noista kukaan ei ole viehättävä muutenkaan. Kyllä se pituus vaikuttaa, kuvissa näyttää hyvältä ja kuten sanoin, ovat näyttäviä. Mutta yli 180 cm naiset eivät vain ole MINUN makuuni, ei kait siinä ole ihmeellistä?

        Siksi kysyinki, onko muita samanlaisia?


      • Mä78
        ovat vain kuvia kirjoitti:

        - ja niitä aina parannellaan. Itseasiassa noista kukaan ei ole viehättävä muutenkaan. Kyllä se pituus vaikuttaa, kuvissa näyttää hyvältä ja kuten sanoin, ovat näyttäviä. Mutta yli 180 cm naiset eivät vain ole MINUN makuuni, ei kait siinä ole ihmeellistä?

        Siksi kysyinki, onko muita samanlaisia?

        Joo o ei se pituus haittaa kunhan ei oo pidempi. Ei toi itsetuntokysymys ole, seurustelinkin sellasen kanssa joskus(taisi olla 183cm pitkä nainen). Mut tuntu vähän ankeelta kun joutu suuteleen ylöspäin. Ja muutenkin kaikki halailut ja muut oli vähän...naaaah. Ei mulle. Mut samanpitunen kyllä vielä menee. Oon 178 senttinen


      • Lyhyehkö mies

        Hohhoijaa. Jotenkin typerää heittää esimerkkinä jotain supermallien kuvia, kun kyse on naisista yleisesti. Kuinkas moni pitkä suomalainen nainen on tuollaista supermallitasoa? Melko harva.

        Suomalaisessa ruumiinrakenteessa on sekin ongelma, että meillä sellainen siro ruumiinrakenne ei ole kovin yleinen. Se taas merkkaa sitä, että se pitkä nainen on usein muutenkin "iso", eikä siten enää kovin naisellisen näköinen. Harvassa ovat ne sirot ja pitkät naiset.


      • hoikat on mun mieleen
        Lyhyehkö mies kirjoitti:

        Hohhoijaa. Jotenkin typerää heittää esimerkkinä jotain supermallien kuvia, kun kyse on naisista yleisesti. Kuinkas moni pitkä suomalainen nainen on tuollaista supermallitasoa? Melko harva.

        Suomalaisessa ruumiinrakenteessa on sekin ongelma, että meillä sellainen siro ruumiinrakenne ei ole kovin yleinen. Se taas merkkaa sitä, että se pitkä nainen on usein muutenkin "iso", eikä siten enää kovin naisellisen näköinen. Harvassa ovat ne sirot ja pitkät naiset.

        Toi on totta. Joku tuollainen 180-185 senttinen muija on helposti 70 kiloinen. Ei se paino nyt se juttu ole, mutta kyllä on kivempaa, että nainen on noin 60 kiloa tai alle. Tää on taas mun mielipide.


      • 02.07.09
        Lyhyehkö mies kirjoitti:

        Hohhoijaa. Jotenkin typerää heittää esimerkkinä jotain supermallien kuvia, kun kyse on naisista yleisesti. Kuinkas moni pitkä suomalainen nainen on tuollaista supermallitasoa? Melko harva.

        Suomalaisessa ruumiinrakenteessa on sekin ongelma, että meillä sellainen siro ruumiinrakenne ei ole kovin yleinen. Se taas merkkaa sitä, että se pitkä nainen on usein muutenkin "iso", eikä siten enää kovin naisellisen näköinen. Harvassa ovat ne sirot ja pitkät naiset.

        vartalonrakenne on kerta kaikkiaan niin erilainen, ettei pituudella/painolla ole merkitystä. Naisilla on suoran mallinen kaula, kun taas miehillä on semmoinen kaula joka levenee alaspäin mentäessä. Naisista tulee lihotessaan "päärynöitä", miehistä "omenoita". Ihan eri kohdat siinä, mihin rasva menee. Miehillä rasva kertyy helposti vain vatsan seutuun, naisilla sen sijaan esim. reisiin ja jalkoihin, peppuunkin. Naisilla ei kasva rintakarvat eikä parta, tosin parran voi ajaa. Mutta ajetusta parrasta jää pienen pienet pisteet näkyviin (naisella sileämpi ja tasaisempi iho leuassa). Naisten ja miesten erot näkee varsinkin alastomina, mutta myös vaatteet päällä :) Pukeudutaan hieman erilaisesti.. Kyllähän sä tiiät... Naiset ja miehet on erinäköisiä. Olisivatpa pitkiä tai lyhyitä.


      • Lyhyehkö mies
        02.07.09 kirjoitti:

        vartalonrakenne on kerta kaikkiaan niin erilainen, ettei pituudella/painolla ole merkitystä. Naisilla on suoran mallinen kaula, kun taas miehillä on semmoinen kaula joka levenee alaspäin mentäessä. Naisista tulee lihotessaan "päärynöitä", miehistä "omenoita". Ihan eri kohdat siinä, mihin rasva menee. Miehillä rasva kertyy helposti vain vatsan seutuun, naisilla sen sijaan esim. reisiin ja jalkoihin, peppuunkin. Naisilla ei kasva rintakarvat eikä parta, tosin parran voi ajaa. Mutta ajetusta parrasta jää pienen pienet pisteet näkyviin (naisella sileämpi ja tasaisempi iho leuassa). Naisten ja miesten erot näkee varsinkin alastomina, mutta myös vaatteet päällä :) Pukeudutaan hieman erilaisesti.. Kyllähän sä tiiät... Naiset ja miehet on erinäköisiä. Olisivatpa pitkiä tai lyhyitä.

        No tuon tajuaa tampiokin (jopa minä). Tarkoitin lähinnä suomalaista ruumiinrakennetta verrattuna muihin kansallisuuksiin.

        Kyllä niitä selviä eroavaisuuksia löytää, jos vertaa esim. Välimeren ympäristössä asustaviin tai vaikkapa Aasialaisiin.

        Suomalainen perinteinen ruumiinrakenne on vähän sellainen persjalkainen ja paksukinttuinen. Eivät kaikki toki sellaisia ole, mutta nyt puhutaankin keskimääräisistä jutuista. Suurin osa meistä kuitenkin kohtaa eniten niitä Keijo tai Kaisa Keskivertoja, eikä mitään huippumallin mitoissa olevia, tai sitä Neiti Poikkeus Säännöissä -tyyppiä.


      • Mies1985
        02.07.09 kirjoitti:

        vartalonrakenne on kerta kaikkiaan niin erilainen, ettei pituudella/painolla ole merkitystä. Naisilla on suoran mallinen kaula, kun taas miehillä on semmoinen kaula joka levenee alaspäin mentäessä. Naisista tulee lihotessaan "päärynöitä", miehistä "omenoita". Ihan eri kohdat siinä, mihin rasva menee. Miehillä rasva kertyy helposti vain vatsan seutuun, naisilla sen sijaan esim. reisiin ja jalkoihin, peppuunkin. Naisilla ei kasva rintakarvat eikä parta, tosin parran voi ajaa. Mutta ajetusta parrasta jää pienen pienet pisteet näkyviin (naisella sileämpi ja tasaisempi iho leuassa). Naisten ja miesten erot näkee varsinkin alastomina, mutta myös vaatteet päällä :) Pukeudutaan hieman erilaisesti.. Kyllähän sä tiiät... Naiset ja miehet on erinäköisiä. Olisivatpa pitkiä tai lyhyitä.

        Miehillä on isommat epäkäslihakset (kuten kaikki muutkin lihakset) ja siitä voi tulla vaikutelma siitä että miehen kaula levenisi. Jos epäkkäät on tosi kehittyneet (painonnostajat esim.) niin voi tulla vaikutelma ettei ole kaulaa 'ollenkaan'.


      • hieno tuo
        hoikat on mun mieleen kirjoitti:

        Toi on totta. Joku tuollainen 180-185 senttinen muija on helposti 70 kiloinen. Ei se paino nyt se juttu ole, mutta kyllä on kivempaa, että nainen on noin 60 kiloa tai alle. Tää on taas mun mielipide.

        mielipide. Varmaan sinulle sopisi sellainen nainen joka painaa tuon 60 kg ja on 145 cm pitkä? Siis painohan tässä nyt oli se pääasia, ei pituus?


    • -,..,-,.-,.

      Suomalaiset naiset ovat melko korstoja. Romuluisia amatsooneja.

      • hipsista

        Sitä samaahan ne miehetkin ovat. Romuluisen miehen ja naisen lapset ovat sitä samaa kastia.

        T: siron pojan ja romuluisen tyttären äiti


      • Notverypretty

        Suomalaiset naiset ovat usein lyhyitä ja leveitä...


    • KaunisEeva

      Pituus ei liity mihinkään muuhun kuin aikuismaisuuteen. Hyvä jos siihenkään. Olen sentin yli 180cm ja miehiä on riittänyt. Ei ole tullut mieleenkään, että mikään pituus ratkaisisi viehätysvoiman :)

      En tiedä, mistä sitten keksit moiset "säännöt" tai "logiikat". Jotenkin kuulostaa samalta kuin horoskooppeihin uskominen. En siedä Kaksosta / suosin Kaksosta. Näkemättä edes Kaksosta :D Eiköhän jokainen meistä ole oma tapauksensa.

      Hyvähän se vain on, että näkee kauemmas ja ylettyy ylemmäs. Pitkiin jalkoihin on kiva laittaa nyt kesällä aurinkovoidetta. Enkä muutenkaan haluaisi olla mikään keskimittainen tai vastaava. Olen tottunut tähän, näin on hyvä olla. Miesystäväkin sanoo että tätä naista säkenöivämpää/upeampaa on vaikea edes kuvitella =)

      • kuluu selvästi

        enemmän.

        Sen takia miehet suosivatkin laihoja ettei ekstralaardi vie heiltä kaikkia rahoja suklaan ja aurinkovoiteen muodossa puhumattakaan että sen merinorsun kääntyessä siinä kalliolla toiselle kyljelle sitä täytyy miehen vielä mahdollisesti sivellä siihen hyllyvän ihran päälle...eeewww.


      • minäminäg

        Kaunis Eeva, tottakai on miehiä, joille käy pitkä nainen. Mutta kerroinpa vain, ettei minulle. En itse pidä. Ja edelleenkin kysyin, että onko muita.

        Eikä ole mikään meriitti tuo "miehiä on riittänyt". Kait niitä nyt riittää, koska ei ulkonäkö ole ainoa kriteeri monillekaan.

        En itse tiedä, onko pituudesta hyötyä, olen kaiketi pidempi kuin sinä(189cm). Voisin olla 15 senttiä lyhyempikin, ei se haittaisi.

        Mutta pidän naisista lyhyempinä.

        ps "ainahan" poikaystävät kehuvat siippojaan tai... :) Kyllä hongankolistajillekin löytyy kumppaneja.


      • lukenut äijä
        minäminäg kirjoitti:

        Kaunis Eeva, tottakai on miehiä, joille käy pitkä nainen. Mutta kerroinpa vain, ettei minulle. En itse pidä. Ja edelleenkin kysyin, että onko muita.

        Eikä ole mikään meriitti tuo "miehiä on riittänyt". Kait niitä nyt riittää, koska ei ulkonäkö ole ainoa kriteeri monillekaan.

        En itse tiedä, onko pituudesta hyötyä, olen kaiketi pidempi kuin sinä(189cm). Voisin olla 15 senttiä lyhyempikin, ei se haittaisi.

        Mutta pidän naisista lyhyempinä.

        ps "ainahan" poikaystävät kehuvat siippojaan tai... :) Kyllä hongankolistajillekin löytyy kumppaneja.

        Jos miesten riittoisuus ei ole merkki naisen viehkeästä ulkonäöstä, niin mikä sitten? :D


      • kaikilla
        lukenut äijä kirjoitti:

        Jos miesten riittoisuus ei ole merkki naisen viehkeästä ulkonäöstä, niin mikä sitten? :D

        on oma makunsa

        Esim. minusta Britney Separs ei näytä yhtään nätiltä, mutta miljoonien miesten mielestä kyllä. Eikö silloin voikin sanoa että ihmisistä riippuvia asioita mikä on kaunosta ja mikä ei?


      • mmm..
        lukenut äijä kirjoitti:

        Jos miesten riittoisuus ei ole merkki naisen viehkeästä ulkonäöstä, niin mikä sitten? :D

        Kyllähän pitkätkin naiset useimmille panopuuksi kelpaavat, ei se että "miehiä riittää" tarkota paljon mitään. Se että jaksaako joku tosissaan olla pitkässä suhteessa amatsonin kanssa on sitten eri juttu...


      • mmm..
        lukenut äijä kirjoitti:

        Jos miesten riittoisuus ei ole merkki naisen viehkeästä ulkonäöstä, niin mikä sitten? :D

        Kyllähän pitkätkin naiset useimmille panopuuksi kelpaavat, ei se että "miehiä riittää" tarkota paljon mitään. Se että jaksaako joku tosissaan olla pitkässä suhteessa amatsonin kanssa on sitten eri juttu...


      • että...
        mmm.. kirjoitti:

        Kyllähän pitkätkin naiset useimmille panopuuksi kelpaavat, ei se että "miehiä riittää" tarkota paljon mitään. Se että jaksaako joku tosissaan olla pitkässä suhteessa amatsonin kanssa on sitten eri juttu...

        ...pärjäät vain pienikokoisen naisen kanssa? Onko ns. miehuus uhattuna?


      • niinpä nniin

        Eihän sirous ja sopusuhtaisuus ole pituudesta kiinni, joskin juuri sellaiset jotain vähän yli 170 cm mittaiset ovat usein juuri myös niitä siroja. Itse en kyllä voisi 182cm pitkänä miehenä ajatella olevani ainakaan yli 180 cm pitkän naisen kanssa vaikka tämä olisi kuinka siro ja kaunis. Kokisin oloni jotenkin kiusalliseksi jos nainen olisi miltä tahansa osiltaan minua pidempi ja ulottuvampi. Tällaista en lihaksilla ja suuremmalla voimallani voisi kokea kompensoivani vaan kärsisin alemmuudentunteesta.
        Sisareni ovat jotain 170cm ja se on se naisen mitta joka on kaikkein sopivin minulle, ja sopivia pituudeltaan ovat sellaiset 165- 175cm mittaiset.


      • voiluojamitähoroja
        niinpä nniin kirjoitti:

        Eihän sirous ja sopusuhtaisuus ole pituudesta kiinni, joskin juuri sellaiset jotain vähän yli 170 cm mittaiset ovat usein juuri myös niitä siroja. Itse en kyllä voisi 182cm pitkänä miehenä ajatella olevani ainakaan yli 180 cm pitkän naisen kanssa vaikka tämä olisi kuinka siro ja kaunis. Kokisin oloni jotenkin kiusalliseksi jos nainen olisi miltä tahansa osiltaan minua pidempi ja ulottuvampi. Tällaista en lihaksilla ja suuremmalla voimallani voisi kokea kompensoivani vaan kärsisin alemmuudentunteesta.
        Sisareni ovat jotain 170cm ja se on se naisen mitta joka on kaikkein sopivin minulle, ja sopivia pituudeltaan ovat sellaiset 165- 175cm mittaiset.

        te miehet olette ihan vitun nirsoja


      • Weirdo?
        minäminäg kirjoitti:

        Kaunis Eeva, tottakai on miehiä, joille käy pitkä nainen. Mutta kerroinpa vain, ettei minulle. En itse pidä. Ja edelleenkin kysyin, että onko muita.

        Eikä ole mikään meriitti tuo "miehiä on riittänyt". Kait niitä nyt riittää, koska ei ulkonäkö ole ainoa kriteeri monillekaan.

        En itse tiedä, onko pituudesta hyötyä, olen kaiketi pidempi kuin sinä(189cm). Voisin olla 15 senttiä lyhyempikin, ei se haittaisi.

        Mutta pidän naisista lyhyempinä.

        ps "ainahan" poikaystävät kehuvat siippojaan tai... :) Kyllä hongankolistajillekin löytyy kumppaneja.

        Kirjoitat jotenkin oudosti? Mielialalääääääkkkeeeeet paaaaaiiinnnaaaa...


    • Itse pidän myös lyhyistä naisista, mutta se nyt varmaan osalta johtuu omasta pituudestani. Noin 175cm on kyllä aika maksimipituus, en nyt ala mitan kanssa naista mittaamaan, mutta kyllä sen huomaa jos pituutta alkaa olemaan lähes 180cm.

      160-170cm on paras. :)

      • 165 senttii lyhyt?

        Ja itse olit minkä mittainen nainen?


    • GuyofGisbourne

      Voisin hyvinkin kiinnostua itseäni pidemmästä naisesta. En tosin ehkä ihan kymmentä senttiä pidemmästä, mutta jos vaikka sentin tai pari olisi pidempi, niin sehän voisi olla ihan kivaa. Ja kiihottavaakin ;)

      • Lyhyt mies

        Juu, niin minäkin. Siinä on kylläkin pari ongelmaa:

        1. Naiset eivät pidä lyhyistä, eivätkä varsinkaan itseään lyhyemmistä. Miehen pituus on suurelle osalle lähes se tärkein ulkonäkökriteeri.

        2. Vaikka miehen pituus ei olisi naiselle itselleen ratkaisevaa, niin nainen ei silti kehtaa/uskalla seurustella lyhyen miehen kanssa, koska pelkää mitä "kaikki muut" siitä ajattelevat. Naisten itsetunto tuntuu olevan pitkälti kaveripiirin ja muiden ihmisten mielipiteiden varassa.


      • GuyOfGisbourne
        Lyhyt mies kirjoitti:

        Juu, niin minäkin. Siinä on kylläkin pari ongelmaa:

        1. Naiset eivät pidä lyhyistä, eivätkä varsinkaan itseään lyhyemmistä. Miehen pituus on suurelle osalle lähes se tärkein ulkonäkökriteeri.

        2. Vaikka miehen pituus ei olisi naiselle itselleen ratkaisevaa, niin nainen ei silti kehtaa/uskalla seurustella lyhyen miehen kanssa, koska pelkää mitä "kaikki muut" siitä ajattelevat. Naisten itsetunto tuntuu olevan pitkälti kaveripiirin ja muiden ihmisten mielipiteiden varassa.

        Mutta saahan sitä haaveilla. itse olen yli 180 cm, mutta ei sellainen 185 senttinen tyttö haittaisi ollenkaan. Kivan näköisiä usein ovat :)


      • Kaikki ovat komeita
        GuyOfGisbourne kirjoitti:

        Mutta saahan sitä haaveilla. itse olen yli 180 cm, mutta ei sellainen 185 senttinen tyttö haittaisi ollenkaan. Kivan näköisiä usein ovat :)

        Itse olen 174 - senttinen nainen ja aina tykännyt nimenomaan korkeintaan itseni mittaisista miehistä...
        Lähipiirini miehet (enot, sedät, isä, isoisät, veli, oma poika, puoliso jne. välillä 170-205 cm)
        Oma puoliso 174, veli 205, poika 185 .


      • Mitäs siihen sanot?
        Kaikki ovat komeita kirjoitti:

        Itse olen 174 - senttinen nainen ja aina tykännyt nimenomaan korkeintaan itseni mittaisista miehistä...
        Lähipiirini miehet (enot, sedät, isä, isoisät, veli, oma poika, puoliso jne. välillä 170-205 cm)
        Oma puoliso 174, veli 205, poika 185 .

        Ja, sukuni naiset ovat välillä 148-180 cm.
        Ja hekin ovat kaikki viehättäviä ja älykkäitä!


    • Mies 34v

      Mä taas tykkään itseäni pidemmistä naisista. Mutta ei sen pituuden oikeastaan oo väliä, mutta ei pituudesta haittaakaan ole. Viehätys on mielestäni kiinni aika pienistä asioista; katseesta, ilmeistä jne. Ihastun pieniin asioihin. Jonkun hymy tai silmät saattaa olla sellaiset että tulee pala kurkkuun ja vatsassa muljahtaa. Jos tämä "muljahdus" ;-) efekti tapahtuu niin poikkeuksetta toinenkin on ollut kiinnostunut. Erikoista.

    • penttikasikaks

      ovat just klassisen kauniita :) Jos pitäisi valita nättinaamaisen keskipituisen naisen ja nättinaamaisen pitkän naisen väliltä, valitsisin ilman muuta pitkän. Ei sillä että pituus olisi jokin ehdoton vaatimus naisystävälle -pääasia kuitenkin on, että löytyy se juttu sieltä päiväntasaajan alapuolelta. Heh.Mutta voisin herkemmin ihastua/rakastua pitkään ladyyn. Jokin heissä on niin ihanaa:) Eivät ole mitään tavanomaisia, eivät ainakaan useimmat.

      • tulee tässä

        Ei pituus tai sen puute tee ihmisestä tavanomaisesta poikkeavaa. Muuten kuin fyysiseltä kooltaan.

        184 cm ja 70 kiloa on hoikan miehen mitta, ei naisen. Noin pitkät ja isot naiset eivät innosta suurta osaa miehistä. Tämä on fakta.


      • Miesten kokoisten fani
        tulee tässä kirjoitti:

        Ei pituus tai sen puute tee ihmisestä tavanomaisesta poikkeavaa. Muuten kuin fyysiseltä kooltaan.

        184 cm ja 70 kiloa on hoikan miehen mitta, ei naisen. Noin pitkät ja isot naiset eivät innosta suurta osaa miehistä. Tämä on fakta.

        Täytyy olla jo tosi hoikka, jos aikuinen mies on 184 cm ja 70 kiloa. Ei varmaan kovin miehisen näköinen.


      • nyt on ylipainoa
        Miesten kokoisten fani kirjoitti:

        Täytyy olla jo tosi hoikka, jos aikuinen mies on 184 cm ja 70 kiloa. Ei varmaan kovin miehisen näköinen.

        184 ja 70 on hoikalle nuorelle miehelle hyvät mitat. Naiselle EI!

        Siis mä en pidä pitkiä naisia eroottisina tai kiihoittavina. Ja mä oon jutellut tästä monien jätkien kanssa ja ollaan samaa mieltä, että lyhyempi nainen on parempi! Pitkät on luotaantyöntäviä


      • manaagsdfgf
        nyt on ylipainoa kirjoitti:

        184 ja 70 on hoikalle nuorelle miehelle hyvät mitat. Naiselle EI!

        Siis mä en pidä pitkiä naisia eroottisina tai kiihoittavina. Ja mä oon jutellut tästä monien jätkien kanssa ja ollaan samaa mieltä, että lyhyempi nainen on parempi! Pitkät on luotaantyöntäviä

        yööööööööööööööööööööööööööööööök! hontelojalat pitkänaiset!!!! no jotkut korkeushyppääjät on ihan namuja, mut kaikki ns supermallit ja muut! no fucking way!


      • vakka kantensa jne.
        nyt on ylipainoa kirjoitti:

        184 ja 70 on hoikalle nuorelle miehelle hyvät mitat. Naiselle EI!

        Siis mä en pidä pitkiä naisia eroottisina tai kiihoittavina. Ja mä oon jutellut tästä monien jätkien kanssa ja ollaan samaa mieltä, että lyhyempi nainen on parempi! Pitkät on luotaantyöntäviä

        Itsekään en suotuisi lyhyen miehen kanssa muuhun kuin seksisuhteeseen. Tai tuskin suostun enää. Ihan kivaa oli vaan se siitä sitten.

        Kyllä teille lyhyitä naisia löytyy, olkaa huoleti pojat :)


      • One for me!
        tulee tässä kirjoitti:

        Ei pituus tai sen puute tee ihmisestä tavanomaisesta poikkeavaa. Muuten kuin fyysiseltä kooltaan.

        184 cm ja 70 kiloa on hoikan miehen mitta, ei naisen. Noin pitkät ja isot naiset eivät innosta suurta osaa miehistä. Tämä on fakta.

        Tuollainen nainen voi myös olla aivan todellinen kaunotar!
        Pitkä ja hoikka. Lihaksikas ja siro.


      • 235
        nyt on ylipainoa kirjoitti:

        184 ja 70 on hoikalle nuorelle miehelle hyvät mitat. Naiselle EI!

        Siis mä en pidä pitkiä naisia eroottisina tai kiihoittavina. Ja mä oon jutellut tästä monien jätkien kanssa ja ollaan samaa mieltä, että lyhyempi nainen on parempi! Pitkät on luotaantyöntäviä

        No ei ole todellakaan miehelle hyvä mitta. Mikä rimpula!


    • pitkän naisen

      luokitus? 174 cm? 180 cm? 185 cm?

      • uros 78

        Liika pituus on turn-off, iso sellanen. Ja luokitus on mun mielestä 180 cm. Yli sen on...no way


      • ei ratkase
        uros 78 kirjoitti:

        Liika pituus on turn-off, iso sellanen. Ja luokitus on mun mielestä 180 cm. Yli sen on...no way

        No ei se pituus mitään estä. Mut pääsääntösesti tykkään kyllä lyhyemmistä gimmoista ja jokainen tyyppi kenen kans oon jutellut on samaa mieltä


      • mukaaan
        ei ratkase kirjoitti:

        No ei se pituus mitään estä. Mut pääsääntösesti tykkään kyllä lyhyemmistä gimmoista ja jokainen tyyppi kenen kans oon jutellut on samaa mieltä

        Pitkillä naisilla yleensä löysemmät ja pidemmät pillut kun lyhyillä


      • aivopierusta!
        mukaaan kirjoitti:

        Pitkillä naisilla yleensä löysemmät ja pidemmät pillut kun lyhyillä

        Pätee myös miehiin! Meillä lyhyillä miehillä on pienempi penis kuin pidemmillä miehillä. Myös älykkyys osamäärämme on huomattavasti keskimääräistä alhaisempi. Eikö niin?


      • 777666
        aivopierusta! kirjoitti:

        Pätee myös miehiin! Meillä lyhyillä miehillä on pienempi penis kuin pidemmillä miehillä. Myös älykkyys osamäärämme on huomattavasti keskimääräistä alhaisempi. Eikö niin?

        Miehillä se ei yleensä mene noin. Pitkillä naisilla jalat edessä. Onko mukava suudella jotain ylöspäin, seisoa miehenä naista lyhyempänä? Ei minusta, vaikkei huono itsetunto olekaan.

        Paljon mukavampaa suudella naista alas


      • Kiinnostuin
        777666 kirjoitti:

        Miehillä se ei yleensä mene noin. Pitkillä naisilla jalat edessä. Onko mukava suudella jotain ylöspäin, seisoa miehenä naista lyhyempänä? Ei minusta, vaikkei huono itsetunto olekaan.

        Paljon mukavampaa suudella naista alas

        < Pitkillä naisilla jalat edessä. >

        Onko lyhyillä naisilla jalat sitten takana? Ja keskipituisilla sivuilla? Entäs miehillä?


      • seisoo kovana
        Kiinnostuin kirjoitti:

        < Pitkillä naisilla jalat edessä. >

        Onko lyhyillä naisilla jalat sitten takana? Ja keskipituisilla sivuilla? Entäs miehillä?

        ahahahhah tarkoittihanko toi että sängyssä vai että pitkällä gimmoilla kasvaa mahassa jalat


      • tarreebitch
        seisoo kovana kirjoitti:

        ahahahhah tarkoittihanko toi että sängyssä vai että pitkällä gimmoilla kasvaa mahassa jalat

        no ei kelpaa lyhyet naikkoset söpöjä pitkät ei


    • TerveItseTuntoKunniaan

      Jokainen saa ihailla ihan mitä haluaa. Itse olen suomalainen nainen ja omistan tuollaisen mallimaisen vartalon. Olen 176 cm ja käytän korkkareita. Muut naiset tympeänä katsovat ja ihmettelevät kovaan ääneen, että apua, ethän sä voi käyttää korkkareita, kun olet niin pitkä. Kaikki miehet ovat sinua lyhyempiä.
      Tuo vain lisää intoani laittaa korkkarit, kun menen ulos. Ja eikä vientiä haittaa. Taidan olla muuten vain niin ihana, kun saan aina seuraa (paremmin kuin lyhyet kaverini). Ei suurinta osaa normaali itsetuntoisia miehiä haittaa minkä pituinen nainen on. Minua itseäni ei henkilökohtaisesti kiinnosta miehen pituus. Käytännön syistä kuitenkin alan harvemmin tapailemaan alle 170 cm miehiä.

      • tai ei

        176 on hyvä pituus naiselle, yli 180cm ei


      • ole miehuudesta kiinni

        Itseasiassa suurta osaa miehistä haittaa OIKEASTI jos nainen on pidempi kuin hän. Kyse ei ole itsetunnosta, vaan käytännön seikoista, kuten joku sanoi - ei ole miellyttävää joutua varvistamaan suudellessa / naisen suudella "alemmas". S


    • 09876tyghnb??

      Ihan jees, emmäkään huolis koskaan tuppisuuta, lihavaa, tai veltohkoa kaveria, enkä nynneröä. En miestä, joka ei osaa huoltaa autoa, joka ei osaa laittaa ruokaa, ole itsenäinen tai osaa haaveilla. Ihan jees. Mä en huolis miestä, jonka kanssa ei ole hauskaa, joka ei osaa hullutella... Enkä miestä, joka mun mielestä on ruma tai epämielyttävän näköinen. Esimerkiksi mä en ihastu oikeestaan koskaan siihen laihaan, silmälaispäiseen insinöörinörtin näköseen tyyppiin, enkä lihaviin sikaniskoihinkaan. Joten kysymys kuuluu: mitä sitten?

      Jokainen tykätköön kenestä tykkää.

    • miekkonen23cm

      naisen pitää olla joka tasan 155 cm tai sitten 172.5. muuten ei kelpaa. painon joko 48 tai 56.

      • naiset!!!

        rulaaaa!!


    • ja ylpeä...

      Anteeks ny,mut kuinka vanha sä olet? Kuulostat jotenki katkeralta,onko joku kaunis pitkä missi jättäny sut. Mikä tän kirjotuksen pointti oli? Mäki avaan ketjun,jossa kerron pitäväni kiharakarvaisista kissoista,onko samaa mieltä olevia??? Hei haloo,oikeesti!

    • 34

      Mun mielestä on kivaa kun miehellä on korvien välissä muutakin kuin sahajauhoa. Onkos muita jotka on samaa mieltä?

      • harry_jokui

        Joo, olen samaa mieltä, vaikka olenkin itse mies. Mun ongelma on vain se, ettei mulla ole edes sahajauhoja korvien välissä. Jos joku ei tykkää pitkistä naisista, niin se on hänen ongelmansa.


      • Daniela..

        Ite ole 180/64 ja olen naimisissa miehen kanssa joka on mua pari senttiä lyhyempi,mutta hän on todella lihaksikas ja painaa 86kg. Eipä ole koskaa kumpaakaa haitannu meidän pituusero. Mun mielestä tälläsen ketjun aloittajalla ei ole muuta mielessä kun pahottaa toisten ihmisten mieltä. Tollasten idioottejen takia mulla ei tule koskaan olemaan vahva ja hyvä itsetunto,vaikka yritänkin olla välittämättä tollasista kommenteista. Ite olet varmaan aikamoinen kukkakeppi,lihaksista ei tietoakaan. Että kiitos ketjun aloittajalle.


    • blaa__blaa

      Kävellään me pitkät naiset vaan pystypäin ja ryhdikkäänä!

      Älkääkä todellakaan masentuko tällaisten veneentappi-runkkareiden aloituksista. Kysynpä vaan kuinka pikkusieluinen täytyy ap:n olla että viitsiikin nähdä vaivaa aloittaa tämän tyylisiä keskusteluja?! on siinäkin murheet jos pientä päätä vaivaa itseään pidemmät/ylipäätään pitkät naiset siinä määrin, että täytyy vielä moneen kertaan täällä kysellä jakaako kenties joku muukin samanlaisia ajatuksia. Toki kaikilla meillä on oma mies/naismakunsa, mutta harva viitsii jostakin yksittäisestä kriteeristä suomi24-topicia alkaa rustaamaan :D


      Hey, GET A LIFE!!

      • Mynttinen

        Minä ainakin pidän pitkistä naisista ja varsinkin ne jotka käyttävät korkokenkiä tai korkollisia saappaita siis saapasjalkakissat :)

        Monesti olen huomannut, että jotkut naiset häpeilevät pituuttaan ja sitten on näitä jotka käyttävät matalapohjaisia kenkiä ympäri vuoden. Mitä sitä suotta piilottelemaan pituutaan, jos sitä.


      • Mynttinen
        Mynttinen kirjoitti:

        Minä ainakin pidän pitkistä naisista ja varsinkin ne jotka käyttävät korkokenkiä tai korkollisia saappaita siis saapasjalkakissat :)

        Monesti olen huomannut, että jotkut naiset häpeilevät pituuttaan ja sitten on näitä jotka käyttävät matalapohjaisia kenkiä ympäri vuoden. Mitä sitä suotta piilottelemaan pituutaan, jos sitä.

        on.


    • Sinänsä tarpeetonta minun edes kommentoida tällaiseen viestiin, mutta kunhan totean, että makuasioista on paha kiistellä. - Ihan varmasti siis on kanssasi sekä samaa että eri mieltä olevia miehiä.

    • Minulla taas on sellainen perversio (monen muun ohella), että minulle kelpaisi hyvinkin itseäni pidempi nainen, tai ainakaan suhde ei kaatuisi minun naisen pituudesta johtuvaan alemmuudentuntoon. Ei minulle tietenkään ole käytännön todistusaineistoa tästä. 175-senttisenä minä tosin olen liian lyhyt kaikille yli 150-senttisille naisille, joten eipä sillä toisaalta väliä.

      Toki myönnän, että varmaan joku yläraja on. Vaikea ainakaan kuvitella kahta metriä lähestyvää naista rinnalle, mutta jos muuten natsaisi, niin suurimmat ongelmat varmaan olisi lähiympäristöllä, jotka taivastelisivat moista luonnottomuutta, koska miehenhän pitää olla pidempi ja vanhempi ja rikkaampi ja aloitteellisempi ja vaikka mitä.

    • Minä vain

      Itse olen 169cm pitkä nainen, onko ihan sopiva pituus?

      • Liianlyhytoletoikees

        Ei ole sopiva pituus jos täällä joudut sitä kysymään...


    • Pitkä ja huiskea

      Minusta on ihanaa olla pitkä, ottaisin vielä lisää ne kaksi senttiä, jotka tekisivät minusta 180-senttisen. Paikkaan kyllä tuon asian pitämällä suunnilleen aina muutaman sentin korkoja.

      Minä pidän pitkistä miehistä, pitkäraajaisista ja ulottuvaisista ihmisistä, jotka näkevät ja näkyvät kauas. Lyhyemmätkin ihmiset ovat kivoja, mutta jos valita saa, niin ehdottomasti pitkä. :)

      • Katse horisonttiin

        Aijai, haluaisin tavata kaltaisesi naisen. Siis naisen joka pääsisi normaaleilla korkkareilla lähelle omaa pituuttani.
        Vaikken olekaan kuin 188 niin aina joutuu katselemaan naisia alaspäin :(

        Meitä pitkäraajaisia/ulottuvia tuntuu jotkut karsastavan, onneksi ei taida olla kovin yleistä.


    • .............

      Ei ole ollut tapana arvioida ihmistä pituuden perusteella, joten pitkätkin naiset kelpaa. Tietty siinä on se puoli, että 172-senttinen mies harvemmin kelpaa yli 170-senttisille naisille, joten vähän käytännön pakosta katselen lyhyempiä. Olisihan se siistiä, jos olisi nainen, jota seisten halatessa pää uppoiaisi suoraan tissien väliin.

    • dfbefqe

      Vaikka toisaalta tekisi mieli kostaa kaikille pinnallisille naisille, joille pituus on ainoa asia mikä miehessä merkitsee jotain, niin en kuitenkaan sorru siihen.
      En alennu heidän kanssaan samalle pinnallisuuden tasolle.
      Sanon vain suoraan että naisen pituudella ei ole pahemmin merkitystä.

    • män-niska

      Että jaksattekin vääntää...hei, maailma monimutoisuuksineen on tässä ympärillänne, HALOO!

      Me rakastutaan ja lisäännytäänkin ihan ilman mitään teidän typeriä kriteereitä!

    • oot ääliö

      Ota 150 cm nainen, niin se se vasta hauskalta näyttää. Isä lapsen kanssa kävelyllä.

    • 7890+

      Lyhyt nainen on kiva ottaa reppuselkään siis edestäpäin,:D

      ja muutenkin se jotenkin on in naisen lyhyys .

      Toisaalta ei mua haittaa pidemmät mutta tulee orpo olo jotenki :)

    • Ylivieskalainen

      Hienoa, kun lukee keskustelupalstoilta, että ei pitkät naiset kelpaa. Itse olen 180 senttiä pitkä nainen, enkä koskaan ole hävennyt pituuttani. Olen seurustellut minua lyhyempien miesten kanssa ja ei siinä ole mitään hävettävää. Ei siinä mitään, jos miehen itsetunto ei kestä pitkää naista.

      • pituuslaskuja

        Olen itse 180 cm pitkä mies ja uskon itsetuntoni kestävän että mahdollinen tyttöystävä olisi saman pituinen. (Korkkareita ei lasketa.) Myönnän kyllä 190 cm nainen voisi saada empimään. Mutta en minä nyt usko että suhde siihen kaatuisi jos nainen olisi pidempi. Mutta monen naisen on vaikea hyväksyä olevansa miestä pidempi ainakin korkkarit jalassa.


    • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      En minäkään pidä pitkistä naisista. Minusta tämä on ihan sama asia kuin se, että naiset vihaavat lyhyitä miehiä eikä kaipaa mitään erityistä miinustelua tmv? Jännä reaktio naislukijoilta.

    • jhdgfajf

      Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä, että fyysisesti mies pitäisi lyhyemmästä naisesta ja nainen pidemmästä miehestä. Se on sellainen luonnollinen asetelma enkä minä ainakaan ole sitä sikäli koskaan ihmetellyt seurustellessani. Olen pitkä nainen ja kyllä minä sen ihan hyvin tiedän, että moni mies voi säikähtää pituuttani, mutta ei se ole koskaan minulle mikään ongelma ollut. Siinähän seurustelevat lyhyempien naisten kanssa, itse en tosin sellainen vain haluaisi olla. On nimittäin mielenkiintoista elää pitkänä naisena, jolloin pituudesta kyllä miesten hallitsemassa työmaailmassa on etua. Ei sillä että minä nyt sillä ratsastelisin, mutta joku siinä on, että meidät pidemmät naiset usein otetaan vähän vakavammin eikä meitä samalla tavoin tytötellä. Ja äijänkäppänöitä sun muita runkkareita nyt voikin vähän säikytellä sitten. Seurustelun suhteen se on usein ollut aika sivuseikka, ei sen takia koskaan olla yhteen päädytty eikä erottu. Joten ap:n heitto nyt on ihan ymmärrettävä, mutta pitkänä naisena eläminen on kivaa. Enkä nyt todellakaan hauku lyhyempiä naisia, on siinäkin puolensa.

    • höttötöttörö

      Minä haluan amatsoonin jos mahdollista!

    • No en oo samaa mieltä... itse ainakin haluaisin sen että nainen ois n. 170cm mielellään vähintään. Kun itte oon päälle 190cm pituinen... nii kyl hyvä olisi jos nainen ois n. 180cm paikkeilla, moni käytännön asia luonnistuisi paremmin kun ei itse tartteis juuri kumartua, jne. Esim. tanssissa oisi hyvä jos nainenki ois pitkä.

    • pineorange

      Itse olen pitkä nainen - 178-180 cm välistä, ei ihan tarkkaa lukemaa ole antaa mutta kuitenkin :)

      Se on ihan fine, etteivät kaikki miehet halua pitkää naista - en minäkään halua kovin lyhyttä miestä. Makuasioita, ei niistä kannata kiistellä. Mutta kyllä pitkille naisillekin löytyy oma kannattajakuntansa ;) Tosin onhan tässä varjopuolensa: pariin kertaan olen törmännyt juurikin näihin pituusfetissimiehiin, ja jotkut miehet selvästi karttavat pidemmän naisen seuraa - liekö käy miehisyyden päälle olla lyhyempi?

      Katseita kerää usein, toisaalta en voi tietää onko katseet sarjaa "upea nainen" vai "hyi mikä amatsoni" :D

      Sitä vaan ihmettelen, että miksi pitkät naiset ovat "vapaata riistaa"? Tai siis, tosi usein pituuttani kommentoidaan niin miesten kuin naisten suusta. Minua tämä ei enää haittaa, mutta kyllä se epävarmana murkkuna otti koville. Mutta tosiaan, en minäkään mene keneltäkään kysymään, että "kuinka paljon olet yli metrin?", "ootpas sä pygmi!" tai vaikkapa "vou ku oot läski"

    • siporex

      Veikkaan, että monet pitkiä naisia mollaavat miehet täällä ovat itse
      huonon itsetunnon omaavia pätkiä. Ja tuskin kovin hyvännäköisiä.
      Katsokaa jätkät itse peiliin ja aloittakaa valituksenne naisten
      fyysisistä "vioista" vasta sen jälkeen. Suomalainen persjalkainen
      ja mahakas mies ei sekään kovin paljon vakuuta tai ihastuta.

    • sadsadssdasadsds

      olen 172cm mies ja valta osa seurustelemistani naisista on ollut suunnilleen saman pituisia kanssani,plus 4 itseäni pitempääki on löytyny.

      joten eiköhän lopeteta tuo sama paskan jauhanta vuodesta toiseen "naisille ei kelpaa itseä lyhyempi mies

      • jepa jee

        Ite kans joku 172 - 173 cm ja kyllä mä naisia oon löytänyt silloin kun on oikein haku päällä ollut. Ehkä saisin vähän paremmin naisia jos olisin vaikka 180 cm, mutta kyllä tällaiselle pätkällekin tuntuu ihan riittävästi olevan tarjontaa. Ei tartte katsella niitä kaikista pisimpiä naisia sitten vaan. Vaikka joku sellainen mut kelpuuttaisikin, niin itse en kyllä mielelläni yli 175 cm pitkän naisen kanssa olisi, koska sellainen olisi muhun nähden jo amatsooni enkä pidä sitä seksikkäänä. Muuten en ole kronkeli, saa olla pulskempikin tyttö :)


    • Hyvääyötäjaunia

      AMATSOONI :DD onko tää joku yleisestikin käytetty käsite? Sai aikaan totaalisen hajoamisen kun tässä pienissä univeloissa selailen.

      Ja tosiaan, olen 181cm, 60 kg, 21v nainen ja aina on ollu miehet kiinnostuneita, mutta harvoin itseäni lyhyemmät. En kyllä itsekään haluaisi miestä joka olisi lyhyempi tai muuten pieni, tuntisin itseni norsuksi. Tässä kun alan tarkemmin ajattelemaan niin kaikki ollut yli 185 ja muutenkin lihaksikkaita. Ikinä ei kukaan ole negatiivista sanonut pituudestani, mutta "kuin pitkä sä oot" on tullu kyllä kuultua jo kyllästymiseen asti... Mikä siin on et tarttee kysellä heti ku toine on päätä pidempi, vois ite vetää korkkarit jalkaan mennä tenttaamaan esim. Ruokakaupan jonoon että oi vähä sä oot lyhyt, kui lyhyt sä oikee oot !? Ja katella oikee näkyvästi alaspäin ku jotai hiirtä. En siis haluaisi olla senttiäkään lyhyempi mutta joskus ärsyttää kun tuntuu että on joku ihmetys :D

    • TiinajaToosa180kg

      Kyllä ehottomasti ollaan!

    • Helvetin leveä!!!!!

      Minun makuuni taas on nainen joka on alle 140 senttiä reippaasti. Paljon ylipainoa alatyvessä. Ja lantio kuin obeliski Concorde-aukion pylväällä.

    • Gentle Man

      Minulle on yksi ja sama minkä pituinen nainen on. Itsetuntoni ei kärsi jos nainen on vaikka päätä pidempi.

      Jos naiselle on tärkeää kivikaudelta periytyvä vietti suosia pidempää miestä, sille en tietenkään voi mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1940
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      136
      1343
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      935
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      112
      902
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe