Uusia ystäviä Tampere

amandae

Olen 22.v neitokainen Tampereelta ja haussa uusia naispuolisia ystäviä. Johonkin ovat kaikonneet suurin osa ystävistä, ja nyt haussa uusia ja ihanampia :).
Jos kiinnostaa saada uusi ystävä tytöstä, joka pitää musiikista,mökkeilystä, rullaluistelusta ja pitkistä keskusteluista tyttöjen kesken, niin laitahan mailiosotetta tulemaan niin tutustutaan! :o)

48

6262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miui.

Täällä olisi 23vuotias tyttö. Kaipaan myös uusia ystäviä. Kirjoittele niin katsotaan tultaisiinko toimeen. miui(at)suomi24.fi

• Olen 23-vuotias nainen. Olen asunut Tampereella noin puoli vuotta. Postia voi laittaa osoitteeseen [email protected]

• kultasuu44

Hej!
      Olen 40v mies Tampereelta.Olenko sinulle liian vanha?
      Olen just muuttanut Tampereelle,eikä minulla ole paljoa
      uusia ystäviä,joten ois kiva tuttustua näin kirjeenvaihdon kautta.Olen kiva ja huumorintajuinen nuorimies.
      [email protected]
      Oikein hyviä kesäisiä päiviä!

• pinkkunen

olisin vailla kivoja ja luotettavia naisystäviä.. Olen 21.v tyttönen Tampereen läheisyydeltä ja tykkäisin hirveästi puuhata kaikkea, mutta yksin on jotenkin vaikea innostua mistään, heh :) Tykkään musiikista, lukemisesta, henkevistä keskusteluista, huumorintajusta ja hassuttelusta. Tarkoituksena olisi myös aloittaa jokin liikunnallinen harrastus, olisi hienoa jos kaveria sinnekkin mukaan löytyisi :)

Tässäpä mun osote jos kiinnostaisi tutustua :) [email protected]

• tim

Nyt vastamaan pojillekin....olen tumma ja kekseliäs kaveri ,mukava ja iloinen...Pirkanmaalta.olen tuon allaolevan kirjoittaja Jarin kaveri ja olisi tosi hauskaa saada uusia ystäviä,kavereita.
        Osataan mekin kaikkea kivaa ,muutakin kuin tyhmiä jutella ;(
        s-pos.os. [email protected]

ODOTELLAAN........

• ystävä haussa

Asun myös tampereella, kohta 22-v neito. Mulla on kans kaverit hävinny taivaan tuuliin.. Olis ihanaa kun olisi taas joku tyttökaveri jonka kanssa keskustella, shoppailla yms. =) Tykkään eläimistä, musiikista, rullaluistelusta, elokuvista..

Saa laittaa s-postia [email protected]

• Gurk-ha

Hei,

Minullekin saisi laittaa viestiä tulemaan näppäimistö sauhuten! Olen 26-vuotias opiskelijatyttö ja kaipailen uusia kavereita! Tykkään mm. mökkeilystä, retkeilystä, liikunnasta, biitsillä ajantaposta, hauskanpidosta ja piiiitkistä keskusteluista maan ja taivaan väliltä. Luonteeltani olen nauravainen, hieman hössöttävä mutta fiksu ja luotettava. Myös muut samanhenkiset voivat laittaa viestiä.

[email protected]

• Sanna-1-9-8-5
        Gurk-ha kirjoitti:

Hei,

Minullekin saisi laittaa viestiä tulemaan näppäimistö sauhuten! Olen 26-vuotias opiskelijatyttö ja kaipailen uusia kavereita! Tykkään mm. mökkeilystä, retkeilystä, liikunnasta, biitsillä ajantaposta, hauskanpidosta ja piiiitkistä keskusteluista maan ja taivaan väliltä. Luonteeltani olen nauravainen, hieman hössöttävä mutta fiksu ja luotettava. Myös muut samanhenkiset voivat laittaa viestiä.

[email protected]

Minä melkein 24 vuotias naisen alku kaipaisin myös uutta ystäväpiiriä. Asun Valkeakoskella, mutta kulkuyhteydet löytyy.

Pidän musiikista, matkustelusta, eläimistä, lukemisesta ja lapsista. Kirjoitella saapi osoitteeseen:

skh1985(at)gmail.com

• vaalea Pirkanmaalta
        Sanna-1-9-8-5 kirjoitti:

Minä melkein 24 vuotias naisen alku kaipaisin myös uutta ystäväpiiriä. Asun Valkeakoskella, mutta kulkuyhteydet löytyy.

Pidän musiikista, matkustelusta, eläimistä, lukemisesta ja lapsista. Kirjoitella saapi osoitteeseen:

skh1985(at)gmail.com

olen ihan mukava 22v. kaveri ...kun luen tätä kirjepalstaa,kaikki vain etsii tyttöpuolisia ystäviä,naisten kemuihin.
        Alanko parkua?;(
        Asun omillani ja olen pirteä vilkas kuntoileva kaveri.
        Otaakaa nyt minutkin mukaan
        Sposos. [email protected]

ODOTAN JONKINASTEEN KUULUMISTA JA VIESTÄ!

• ainakin
        vaalea Pirkanmaalta kirjoitti:

olen ihan mukava 22v. kaveri ...kun luen tätä kirjepalstaa,kaikki vain etsii tyttöpuolisia ystäviä,naisten kemuihin.
        Alanko parkua?;(
        Asun omillani ja olen pirteä vilkas kuntoileva kaveri.
        Otaakaa nyt minutkin mukaan
        Sposos. [email protected]

ODOTAN JONKINASTEEN KUULUMISTA JA VIESTÄ!

olen huomannut että poikien ystävyyden takana saattaa monesti olla taka-ajatuksia. Etsitään ystävää mutta ei kuitenkaan laiteta pahaksi sitä jos vaikka sänkyseuraakin löytyisi. Itse en henk.koht sellaista kaveria halua.

• Serenity Now
        Gurk-ha kirjoitti:

Hei,

[email protected]

Koetin laittaa sinulle (Gurk-ha) mailia, mutta sähköpostiosoitteesi ei ilmeisesti ole enää käytössä. Jos luet tämän, kertoisitko uuden osoitteesi? :)

• niksunen

Mä olen 20-vuotias tamperelaistyttö. Mullekin saa mielellään laittaa viestiä osoitteeseen [email protected]

• riina82--

hei.ystäviä ei le koskaan liikaa ja ilmoituksesi vakutti tosi tutulta,sillä itsekin kaipaan uusia ystäviä,ellen vaan ole liian vanha sulle,sillä olen jo 26v,mut eikai ikä kato ystävyyttä..mut tässä on s-osoitteeni [email protected]

• pia2009

Eli täällä 23-vuotias tyttö kaipailee uusia ystäviä (naispuoleisia) Tampereelta. Muutin syksyllä toiselta paikkakunnalta tänne, ja nyt uudet ystävät olisivat tervetulleita seuraksi kaikkeen kivaan: harrastuksiin, tyttöjen iltoihin, leffaan, viihteelle, ostoksille yms. Olisi kiva puuhastella taas tyttöjen juttuja, käydä lenkillä, ottaa lasi viiniä, analysoida.... :) Jos samanlaista seuraa vailla, laittele spostia niin katsotaan!

[email protected]

• tyttö82xxx
        pia2009 kirjoitti:

Eli täällä 23-vuotias tyttö kaipailee uusia ystäviä (naispuoleisia) Tampereelta. Muutin syksyllä toiselta paikkakunnalta tänne, ja nyt uudet ystävät olisivat tervetulleita seuraksi kaikkeen kivaan: harrastuksiin, tyttöjen iltoihin, leffaan, viihteelle, ostoksille yms. Olisi kiva puuhastella taas tyttöjen juttuja, käydä lenkillä, ottaa lasi viiniä, analysoida.... :) Jos samanlaista seuraa vailla, laittele spostia niin katsotaan!

[email protected]

hei,minäkin kaipailen uusia ystäviä,vanhat on jonneki kaikonneet,olisi mukava saada susta uusi ystävä ja tutustua suhun,mut laitappa [email protected] niin tutustutaan,ellei sua haittaa et olen jo 27v.

• punatukkainentytto84

No täällä olisi lisää kavereita tarvitseva 25v nainen Amurista. Pikkuisen 17vk koiranpennun omistaja. Osa-aikaisessa työssä käyvä. Persoonnallinen, avoin, suorapuheinen, tempperamenttinen tapaus. Lähellä sydäntä musa, leffat, koirat, erikoisoluet, ruoka, ruoalaitto, hyvä punaviini, kuntoilu elixiassa jne.
      Laita viestii mesessä [email protected]

• pianeee

Täällä myös kaivataan lisää uusia naispuolisia tuttavuuksia ja menoseuraa leffaan, shoppailemaan tai terasseille, kunhan kelit sallii ja ihan mihin vain. Itse olen 3-kymppinen, kotoisin lakeuksilta, sinkkuelämää aloittava nuori nainen. Kiinnostuksen kohteita eläimet, kirpparit, muoti-ja kauneusasiat, liikunta. Toivottavasti edes jokin em. asioista yhdistää meitä, niin katsotaan mitä keksitään:) Mailia vaan rohkeasti!
      [email protected]

• J

Minäkin kaipaisin uusia kavereita Tampereelta. Niin naiset kuin miehet tervetulleita,
        olisi kiva jos olisi jotain yhteisiä mielenkiinnon kohteita kumminkin. Olen 23-vuotias nainen,
        tykkään ruoanlaitosta, lukemisesta, virkkaamisesta, joogasta, kirpputoreista, valokuvauksesta,
        rock-musiikista...Laita sähköpostia jos vaikka kahvi maistuisi joskus. :) [email protected]

• ednasi
        J kirjoitti:

Minäkin kaipaisin uusia kavereita Tampereelta. Niin naiset kuin miehet tervetulleita,
        olisi kiva jos olisi jotain yhteisiä mielenkiinnon kohteita kumminkin. Olen 23-vuotias nainen,
        tykkään ruoanlaitosta, lukemisesta, virkkaamisesta, joogasta, kirpputoreista, valokuvauksesta,
        rock-musiikista...Laita sähköpostia jos vaikka kahvi maistuisi joskus. :) [email protected]

Täällä 23-vuotias nuori nainen Tampereelta. Erosin juuri pitkäaikaisesta poikaystävästä ja olisin uusia ystäviä vailla. Kiinnostuksen kohteita muoti- ja kauneusjutut, koirat (itsellä kaksi pientä koiraa), lenkkeily ja ylipäätään kaikki tyttöjen jutut. :) Laittakaa sähköpostia, jos innostuitte [email protected]

• elinamaija
        ednasi kirjoitti:

Täällä 23-vuotias nuori nainen Tampereelta. Erosin juuri pitkäaikaisesta poikaystävästä ja olisin uusia ystäviä vailla. Kiinnostuksen kohteita muoti- ja kauneusjutut, koirat (itsellä kaksi pientä koiraa), lenkkeily ja ylipäätään kaikki tyttöjen jutut. :) Laittakaa sähköpostia, jos innostuitte [email protected]

Täällä kaivataan myös uusia kavereita 20v. Tamperelaistytölle. Kahviseuraa, shoppailemaan tai vaikkapa lenkille. Tykkään tanssimisesta, lukemisesta, vanhasta rockista.. Laitappa viestiä [email protected]

• täti83649367

Tehkääpä joukolla miitti. Osoiteetha teillä on tiedossa, ei tarvitse julkisesti sopia.

• psilocann

20-vuotias juuri Tampereelle muuttanut mies etsii uusia tuttavuuksia. Harrastuksina musisointi, liikunta, elokuvat, videopelit, kirjallisuus jne.

[email protected]

• tampereelle

Olen 18-vuotias tyttö. Aion pyrkiä opiskelemaan Tampereelle ja muuttaa sinne ensi syksynä. En tunne Tampereelta melkein ketään ja olisi mukava tutustua sieltä suunnalta oleviin kavereihin, joiden kanssa viettää aikaa. Tykkään lukea, käydä shoppailemassa, leffoissa, ym.

Maili: [email protected]

• Linnnsku^^
    • kukkanen

Hei, kaipailisin kanssa ystäviä/ kavereita naisista että miehistä. Kaikki katosivat kun sain lapset, toivottavasti ei haittaa? Ei ole ketään sydänystävää jolle kertoa kaikkea maan ja taivaanväliltä. Mitään miestä itselleni en etsi, koska sellainen jo on.

Viestiä voi laittaa [email protected]

• taipiir

Täälläkin 22.v opiskelija tyttönen vailla uusia ystäviä vaikka salille, lenkille, leffaan tai kahville :) [email protected]

• miumiu13

Heips!
      21v kiva tyttönen tampereelta! :)
      pidän luonnossa lenkkeilystä koiran kanssa,shoppailusta, kesästä, mökkeilystä ja kaikkeen mitä siihen liittyy! :)
      välillä myös vähän juhlimisesta :)
      [email protected]

• dolphin_girl841

Olen 27 v. opiskelijaneitokainen Tampereelta. Muutin juuri jokin aika sitten Vaasasta takaisin kotiseudulle; joten olisi mukava löytää kavereita elokuviin,konsertteihin/keikoille, lenkille ja moneen muuhun mukavaan ajanviettoon.

Olen luonteeltani iloinen,rauhallinen, huumorintajuinen,ymmärtäväinen, hyvä kuuntelija ja tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa.
      Yksinäisenä kaipailen juttuseuraa jakamaan arkipäivän asioista syvällisempiinkin. Mun harrastuksiini kuuluu tärkeimpinä musiikki, laulaminen, kirjallisuus ja elokuvat. Tykkään myös mökkeilystä ja odottelen jo kovasti kesää.

Haussa on naispuolinen kaveri, josta voisi saada myöhemmin ystävän.
      Mulla taitaa mennä tuo ikä hieman yli sun toivoman ikähaarukan,mutta eikös ikä ole vain numeroita.

T:Dolphin_girl841 (Sirpa)

S-postiosoitteeni on [email protected]

• nightfantasy

Täällä yksi 23-vuotias nainen Tampereelta kaipaisi uusia ystäviä/kavereita elämään :) Olen rauhallinen, hyvä kuuntelija, myötätuntoinen ja huumorintajuinen neito. Mun kanssa ei tule hiljaista hetkeä :) En tupakoi ja juon todella harvoin. Tykkään shoppailla, käydä leffoissa, kahvilla, istua terassilla ja tehdä ihan mitä vain kahdestaan voi.
      Minut voi lisätä meseen tai mailata. parhaiten mut tavoittaa kyllä mesestä, mutta ihan miten haluat :)

poweri_@ hotmail.com

• Kesä12

Hei!

Täällä 30 v nainen, jolle kelpaisi myös uudet tuttavuudet elämään Tampereelta ja lähiseudulta. Kesä tulee kolisten vastaan, joten seura kelpaisi ulkoiluun, terdelle, liikunnan pariin yms. Mailia voi laittaa osotteeseen [email protected]

• hansu27

Täällä olisi 27v avioliitossa elävä kahden lapsen äiti pirkanmaalta. Ystävät ovat lasten syntymisen myötä hävinneet jonnekin. Nyt olisi siis haussa uusia. Olen iloinen, positiivinen ja sosiaalinen. Harrastan salilla käyntiä minkä lapsilta ja kolmivuorotyötä ehdin, mutta silti kaipaan uusia ihania aikuisia ihmisiä elämääni =) Mulle saa laittaa mailia osoitteeseen [email protected] tai oman osoitteensa tähän alle jos haluat että otan yhteyttä =)

• Misys

Moikka,
      Olen 22 vuotias nainen ja etsin uusia ystäviä tampereelta. Olisi kiva jakaa jonkun kanssa ajatuksia ja oppia jotain uusia juttuja. Persoonaltani olen avulias, avoin, hyvä kuuntelija ja mukava. Tykkään muodista, urheilusta, leffassa käydä, eläimistä. Ota vaan rohkeasti yhteyttä, niin katsotaan tullaanko toimeen :)))

[email protected]

• omenapuunkukka2

Tervehdys!
      Tamperelainen 30-vuotias töistä opiskelemaan palannut huumorintajuinen ja lämminhenkinen nainen etsiskelee tulevia hyviä ystäviä Tampereen seudulta. Elämänkokemusta saisi jo vähän olla, mutta kuitenkin hymy ja huumorintaju säilytettynä. Kirjoittele!
      [email protected]

• liljake2

Moi! Olen parikymppinen äiti ja muuttamassa Tampereelle muutaman viikon päästä enkä tottapuhuen tunne kaupungista ketään. Kaipaisin juttuseuraa tähän isoon muutokseen sekä kaveria mukaan shoppailemaan, rannalle, puistopiknikille, leikkipuistoon, lenkille, illanviettoon yms. ;) oon aika menevä ja supersosiaalinen.

[email protected]

• Lysis

Tervehdys ! Olen tänä kesänä Tampereelle muuttanut 23v tyttö ja minulla on myös jäänyt tuo ystäväpuoli laihahkoksi joten ajattelin kokeilla josko täältä tärppäisi :) Tulen toimeen aikalailla kaikenlaisten ihmisten kanssa, olen asenteeltani rento, sosiaalinen, huumorintajuinen,suorasanainen ja hieman rock-henkinen. Olisi mahtavaa löytää sellaisia ystäviä joiden kanssa voi viettää aikaa kahvitellen, ulkoillen, [kuntosaleilemaankin olen pitkän aikaa halunnut mutta eipä tuota yksin ole uskaltanut kun on vieras kaupunki], terassilla tai jossakin ihan vaan turisten kaikkea maan ja taivaan väliltä.

Rohkiasti vaan mailailemaan: [email protected] niin lähremmä vallottamaan Tampereen 8)

• zonna

Heippa!
      Oon 20 vuotias nuori nainen, muutin tänne Vaasasta tammikuussa.
      Asun kihlattuni ja poikani kanssa joka on 6kk.
      Ystävät kaikkosivat lapsen tultua elämään.
      Luonteeltani oon sosiaalinen, luotettava ja oon hyvä kuunteleen :)
      Tällä hetkellä en harrasta oikeen mitään, paitti tykkään tehdä vaunu lenkkejä lapsen kanssa päivittäin ja jonkun verran tulee kuvailtua.
      Tykkään kierrellä kirppareita ja kävellä siellä täällä ja jutella samalla niitä näitä.

[email protected]

• ...

Moi!

Olen 24-vuotias nainen ja olen asunut vähän yli vuoden Tampereella avomieheni ja kolmen kanin kanssa. Itsekin kaipaisin lisää kavereita ja heidän kanssaan voisi tehdä kaikenlaista kivaa esim. shoppailla, käydä leffas, baareilla jne.

Luonteeltani olen menevä, itsepäinen välillä, luotettava ja mukava :)

Laittakaa spostia [email protected] jos kiinnostuitte! :D

• mkkj1589

kjkljölkjk

• månadenserbjudande

Moro!

Tuossahan noita ilmoituksia jo tulikin, mutta lisäänpä vielä omankikin joukkoon, jos joku tahtoisi kirjoitella tännekinpäin.

28-vuotias sinkkunainen Tampereelta täällä kans kaipailisi uusia ystäviä opiskelukavereiden muutettua pois Tampereelta muuallepäin Suomea. Olen huumorintajuinen, toiset huomioonottava, mielestäni hyvä kuuntelemaan ja tykkään keskustella ja puida naismaiseen tapaan erinäisiä asioita :) Suht. terveet elämäntavat pyrin pitämään enkä tupakoi. Kaipailisin samanhenkistä seuraa ihan kaiken näköiseen tekemiseen ja seurusteluun. Etenkin kaipailisin kaveria, joka lähtisi seuraksi esim. viikonloppuiltaisin ihmistenilmoille, ettei tulisi vain yksin kotona nökötettyä, koska silloin nyt ei ainakaan sosiaaliset piirit laajene. Myös lenkkikaveri ja jos harrastukset sattuu niin yhteen menemään, niin oikein mielellään myös salikaveri olisi tervetullut. Tämä tietysti edellyttäisi siinä tapauksessa, että käymme samalla salilla, joten voi olla vähän liikaa pyydetty :)

Mulle saa laittaa viestiä osoitteeseen [email protected].

• takku

Hei,
      olen 24-vuotias rock-henkinen nainen ja kaipaisin aitoa ystävää. Olen asunut Tampereella kohta vuoden mutta kunnon ystäviä ei ole vielä tullut vastaan.
      Olen rehti ja reilu, huumorintajuinen, luotettava ja mukava tyyppi. Tykkään istua kahvilla jutellen tai sitten jonkun kotona vain hengaillen. Kunhan seura on hyvää niin aika kuluu missä vain rupatellen kaikkea maan ja taivaan väliltä. Opiskelen tällä hetkellä joten illat viikolla saattaa mennä kouluhommia tehden mutta viikonloppuisin olisi kiva viettää aikaa hyvässä seurassa esimerkiksi pubissa tai leffassa (yökerhoista yms discoista en juurikaan pidä).

Jos natsaa niin laitahan viestiä osoitteeseen [email protected]

• Hei!
        Täällä olisi 23-vuotias, mukava ja rento nainen Lempäälästä. Olen asunut pirkanmaalla vasta n. vuoden, mutta ystäviä ei ole vielä kuvioihin ilmaantunut. Opiskelen Tampereella kokiksi, joten siellä tulee vietettyä aikaa melkein joka päivä. Olisi mukavaa saada ns. kahvittelu/leffaseuraa. Viihdyn elokuvien, pelejen ja kirjallisuuden parissa. Musiikin osalta kuuntelen eniten ehkä jazz ja metallimusiikkia.
        Toivottavasti täältä löytyisi joku samanhenkinen jonka kanssa voisi viettää aikaa ja jutella mukavia!
        Jos nappaa niin laita mailia: [email protected]

• ystävä_haussa

Hei,
      Olen 40 vuotias mies ja asunut Tampereella monta vuotta. Kaipaan aitoja ystäviä ya rehellistä seuraa. Lähetä s.posti niin tutstutaan
      [email protected]

• Treelta kamuja? =)

Heips kaikille! Mulla muutto Treelle tässä vuodenvaihteessa! Siispä uudet kamut ois nyt enemmän kuin tarpeeseen =)

Viestiä voi laittaa [email protected]

• laiskiainen_1

moi 18v tyttö mullakin kaverit hakusessa tykkään elokuvista musiikista autoista s-posti [email protected]

• kavereita-tre

Hei!
      21-vuotias nainen etsii uusia kavereita Tampereelta. Harrastuksiani on mm. lenkkeily, elokuvien katselu ja lukeminen. Haluaisin myös aloittaa uuden harrastuksen, esim. sulkapallon. (Kämppiksen kanssa ollaan suunniteltu jonkinlaisen harrastusporukan kokoamista, mutta se ei ole edennyt. Ehkä tätä kautta saattaisi löytyä muita kiinnostuneita.)

boringday (ät) luukku.com

• kavereita-tre

Etsin siis kavereita myös ihan muuten vaan. Ei tarvitse olla kiinnostunut uuden harrastuksen aloittamisesta.

• Kaippa minäkin sitte

Moikka!
      Tulen tähän jonon jatkoksi =)
      Täällä 25-v. tyttönen etsiskelee kavereita. Olen asunut tampereella nyt 2 vuotta ja tykkään lueskella, pelailla erilaisia videopelejä/lautapelejäkin, shoppailla ja myöskin kissat sekä liikunta ovat lähellä sydäntä. Kiinnostuneiden sopii laittaa sähköpostia osoitteeseen karvamatonen(at)gmail.com. Tykkäisin mieluummin tavata ihan kasvotusten kun kirjoitteleminen ei taida olla oikein mun juttu =)

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe