Ewvaraye veljekset niin söpösti hesarin melkein kokosivun jutussa ;)
Komea voitto alla, numeroista huolimatta peli oli jotenkin tunkkaista, virkamiesmäistä.
Kotiyleisö kaipaa, suorastaan janoaa tunnetta keskuskentälle.
http://www.youtube.com/watch?v=WoLVWvqEwzs
taistelkaa äijät
Butchers - Trojans La 18.7.2009 klo 16:00
11
579
Vastaukset
- tillaa lehti heti
noita otteluita alkaa porvoolla olla takana jo kymmenkunta, et ei se ihme ole jos homma on välillä hieman virkamiesmäistä.
lauantaina vastaan asettuu liigan tän hetken huonoin joukkue,joten tuo v-mies asenne riittänee helppoon 30 pisteen voittoon.- # JVM
Sydäntä lämmitti peräksiantamattomuus ja asenne, vaikka numerot taululla olivat mitä olivat.
Turun pallosta lähti ilmat jo aloituspotkussa, noin hajutonta ja mautonta aurajokilaisryhmää en muista nähneeni sitten......? Minä ite SEVO'N oli vieraiden MVP ja se kertoo kaiken vieraiden suorituksesta. Hamlett oli ainakin kovin vaisu kuten Dailey, eivät erottuneet porukasta mitenkään, Hart löysi ainakin kohtuullisesti rissuja, mutta kukaan ei oikein saanut palloa kiinni????
Kaikki kunnia KOKO KOTIJOUKKUEEN HAALARIMIEHISTÖLLE, valmennus oli psyykannut hyvit äijät vauhtiin ja taktiikan onnistumisesta kertoo se, että puolustus teki melkein puolet pisteistä ;)
JOSH ja TOMMI JÄRKÄLE häikäisevät, Mikkonen oli itse varmuus, tukimiesosasto Kontiaiset, Masa ja koko nuorisokaarti erityisesti TIMI, ILARI, ALEKSI, ARTTU, VILI ja PETE upeeta duunia tänään.
taistelkaa äijät
p.s
PEKKA, se oli komea maali, se BRANDONIN KOPPI meinaan ;)
- # JVM
Sitä tikulla silmään.
Pakko oli kuitenkin muistella menneitä, kun toi troijalaisten kohtalo velloo monessa keskustelussa.
Mua kyllä kyrsii vieläkin se ruljanssi, missä musta tuntuu "pistettiin velolle" pelaamaan kotiottelu. Minun mielestä saa muut olla mitä mieltä tahansa oikeudenmukaisuudesta, mutta meikäläisen silmissä se tuntui jo silloin järjen köyhyydeltä ja "jonkun" laskelmoinnilta. Käännetään veistä havassa ja nautitaan toisen onnettomuudesta, se siitä solidaarisuudesta.
Turkulaisten tapauksessa olen sitä mieltä, ETTÄ KENENKÄÄN EI TULE PELATA KOLMEA PELIÄ VIIKKOON. Jos ei liittossa ymmärretä asian todellista luonnetta ja vaan pahoitellaan sattunutta, se kertoo tyhmyyden tiivistymisestä enemmän kuin järjestelmällisestä asioiden hoitamisesta.
Tuskin tuloksellisesti mikään olisi kuitenkaan muuttunut, ehkä jaget ois ollu paremmassa iskussa kimpisellä levättyään normaalisti, mutta jo LOUKKAANTUMISRISKIN TAKIA tollanen on ehdottomasti VÄÄRIN ja TUOMITTAVAA, johon ketään ei pitäsi pakottaa, ei edes ehdottaa.
Muutenkin ihmetyttää nää kumipallo keskustelut ja puheenjohtajat tuomarina keskustelut, pitäisikö tällaisiin jonkun oikesti puuttua ja ihan tosissaan ?
Niin tai näin, toivotaan tulevaisuuteen todellisia parannuksia yhteisiin asioihin ;)
Anteeks ja näkemiin- tillaa lehti heti
molemmat joukkueet oli ilmeisesti hyväksynyt siirron ilman liiton lupaa ja tämä on kiellettyä, joten tästä syystä liitto hieman rankaisi molempia 3.n ottelun viikolla.
uskoisin että muussa tapauksessa kärsijänä olis ollu jyväskylä.
mutta toisaalta tämä tarjos taas turkulaislle tekosyyn ison tappion selittelyyn, vaikka olisivat levänneet koko viikon ero olis silti 60 pisteen luokkaa.
ehkäpä Turkulaisten pitäis hieman ruotia omia tekemisiään ennenkuin syytellä yhtä 3 ottelun viikkoa. - # JVM
tillaa lehti heti kirjoitti:
molemmat joukkueet oli ilmeisesti hyväksynyt siirron ilman liiton lupaa ja tämä on kiellettyä, joten tästä syystä liitto hieman rankaisi molempia 3.n ottelun viikolla.
uskoisin että muussa tapauksessa kärsijänä olis ollu jyväskylä.
mutta toisaalta tämä tarjos taas turkulaislle tekosyyn ison tappion selittelyyn, vaikka olisivat levänneet koko viikon ero olis silti 60 pisteen luokkaa.
ehkäpä Turkulaisten pitäis hieman ruotia omia tekemisiään ennenkuin syytellä yhtä 3 ottelun viikkoa.Toivoisin ettei esittämässäsi näkemyksessä olisi mitään perää.
Tuollaiset "rankaisut" olisi täyttä HÖLMÖLÄISTEN HOMMAA JA PIITTAAMATTOMUUTTA PELAAJISTA!!!!
Kyllä mä voin ymmärtää turkulaisten vitutuksen määrän, mitään järkeä koko touhussa ja mä en oo ainakaan kuullu, että selittelisivät häviöitään.
Wolvoilla ja varsinkin turulla on mukava loppukesä, paljon kotipelejä jäljellä ja panokset menneet. Toivottavasti antavat nyt sille Joonakselle mahdollisuuden näyttää osaamistaan ja kehittyä pelinrakentajana, tilnne porvoossa oli mikä oli ja Andersson ei mielestäni saanut snäpin snäpiä, ihme touhua? - tillaa lehti heti
# JVM kirjoitti:
Toivoisin ettei esittämässäsi näkemyksessä olisi mitään perää.
Tuollaiset "rankaisut" olisi täyttä HÖLMÖLÄISTEN HOMMAA JA PIITTAAMATTOMUUTTA PELAAJISTA!!!!
Kyllä mä voin ymmärtää turkulaisten vitutuksen määrän, mitään järkeä koko touhussa ja mä en oo ainakaan kuullu, että selittelisivät häviöitään.
Wolvoilla ja varsinkin turulla on mukava loppukesä, paljon kotipelejä jäljellä ja panokset menneet. Toivottavasti antavat nyt sille Joonakselle mahdollisuuden näyttää osaamistaan ja kehittyä pelinrakentajana, tilnne porvoossa oli mikä oli ja Andersson ei mielestäni saanut snäpin snäpiä, ihme touhua?käyhän nyt kattomas turun sivuilla tai foorumilla, joka paikassa pillitetään tätä 3 ottelun viikkoa, ei Tampereelta kuulunu kyllä tollasta marinaa viime vuonna.
kyllähän Turun saumat pleijareihin oli kuopattu jo ennen lauantaita ja tuo on paljon enemmän oma vika kuin yhden keskiviikkopelin. - # JVM
tillaa lehti heti kirjoitti:
käyhän nyt kattomas turun sivuilla tai foorumilla, joka paikassa pillitetään tätä 3 ottelun viikkoa, ei Tampereelta kuulunu kyllä tollasta marinaa viime vuonna.
kyllähän Turun saumat pleijareihin oli kuopattu jo ennen lauantaita ja tuo on paljon enemmän oma vika kuin yhden keskiviikkopelin.minunkin mielestäni aivan hanurista pelata kolme peliä viikossa, saati mitä turkulaiset itse ajattelevat asiasta, minusta siellä ei sen sijaan puhuta juuri mitään, että kyseisen asian takia olisivat hävinneet tai menettäneet pleijari mahdollisuutensa, korkeintaan numerot on olleet pahemmat kuin normaalisti.
Suora lainaus bast:n tekstiä
"Tänään on tulossa pataan vielä oikein isonumeroisesti. Osa syy on varmasti aivan älytön ottelutahti – kolme peliä viikossa – kun rästiottelun olisi hyvin voinut sijoittaa tyhjälle väliviikollekin. Se ei kuitenkaan selitä kaikkea, ja nyt olisi viimeistään joukkueella ja koko organisaatiolla peiliin katsomisen paikka. Rosteri ei todellakaan häviä muille joukkueille, mutta tekemisen taso on selkeästi muita jäljessä. Tarvitaan ryhtiliike, joka on syytä aloittaa jo tällä kaudella, muuten ensi kausi on vaarassa jo ennen sen alkamista. Sponsorineuvottelut, pelaajaneuvottelut – koko paletti on paljon hankalampi viedä läpi, jos edellinen kausi on mennyt aivan mutasarjassa"
Kyllä ne itekin sen on huomanneet, että tekeminen ei ole viime vuosina ollut kohdillaan turkkusissa.
Joku siellä sano, että Porvoota seuraa yleisökato, kun turku pelaa ja kohdellaan niin luokattomasti. No runkosarjaa on Porvoossa enää yksi peli RR vastaan ja kun LEIPPIS tulee BÅRGOOSEEN niin tuskin jää katsomo sen enempää kuin sivurajakaan kylmäksi ;) ja pleijari pelit on sitten oma momenttinsa, kuka sinne pääseekään.
Ja jos tamperelaiset eivät viime vuonna pitäneet mölyä asiasta niin sehän on heidän häpeänsä, kolmen pelin viikkotahdissa, josta yksi vielä arkena ei ole päätä eikä häntää.
Minun ehdotukseni on, että ennen pleijari viikonloppua on vapaa viikonloppu joukkueille, jotka ovat saaneet kaikki pelinsä pelattua ja niille jotka ovat joutuneet peruuttamaan sään ja kenttä olosuhteiden takia, pelaavat ko. viikonloppuna rästinsä pois. Siinä tulee kahden viikon tauko monelle, mutta ei se pelaamattomuus nyt välttämättä niin huono asia ole ja tulevatpahan joukkueet paremmin levänneinä ja pikku kolhut parannelleina pleijareihin.
Mielummin näin kuin kolmen pelin viikko tahti.
p.s
Tais olla viime vuonna, kun Peetjaa haastateltiin keskuskentällä ennen peliä ja häneltä kysyttiin että mitäs Wolvoista lähti, kun Leippis siirty WOL-->BÅRGOOSEEN (Leippis oli silloin vielä B headcoach) niin Peetja mietti vähän aikaa ja vastaasi; toista sataa jaardia penaltia, no nyt vois sanoa että tais lähteä paljon muutakin ;) - tillaa lehti heti
# JVM kirjoitti:
minunkin mielestäni aivan hanurista pelata kolme peliä viikossa, saati mitä turkulaiset itse ajattelevat asiasta, minusta siellä ei sen sijaan puhuta juuri mitään, että kyseisen asian takia olisivat hävinneet tai menettäneet pleijari mahdollisuutensa, korkeintaan numerot on olleet pahemmat kuin normaalisti.
Suora lainaus bast:n tekstiä
"Tänään on tulossa pataan vielä oikein isonumeroisesti. Osa syy on varmasti aivan älytön ottelutahti – kolme peliä viikossa – kun rästiottelun olisi hyvin voinut sijoittaa tyhjälle väliviikollekin. Se ei kuitenkaan selitä kaikkea, ja nyt olisi viimeistään joukkueella ja koko organisaatiolla peiliin katsomisen paikka. Rosteri ei todellakaan häviä muille joukkueille, mutta tekemisen taso on selkeästi muita jäljessä. Tarvitaan ryhtiliike, joka on syytä aloittaa jo tällä kaudella, muuten ensi kausi on vaarassa jo ennen sen alkamista. Sponsorineuvottelut, pelaajaneuvottelut – koko paletti on paljon hankalampi viedä läpi, jos edellinen kausi on mennyt aivan mutasarjassa"
Kyllä ne itekin sen on huomanneet, että tekeminen ei ole viime vuosina ollut kohdillaan turkkusissa.
Joku siellä sano, että Porvoota seuraa yleisökato, kun turku pelaa ja kohdellaan niin luokattomasti. No runkosarjaa on Porvoossa enää yksi peli RR vastaan ja kun LEIPPIS tulee BÅRGOOSEEN niin tuskin jää katsomo sen enempää kuin sivurajakaan kylmäksi ;) ja pleijari pelit on sitten oma momenttinsa, kuka sinne pääseekään.
Ja jos tamperelaiset eivät viime vuonna pitäneet mölyä asiasta niin sehän on heidän häpeänsä, kolmen pelin viikkotahdissa, josta yksi vielä arkena ei ole päätä eikä häntää.
Minun ehdotukseni on, että ennen pleijari viikonloppua on vapaa viikonloppu joukkueille, jotka ovat saaneet kaikki pelinsä pelattua ja niille jotka ovat joutuneet peruuttamaan sään ja kenttä olosuhteiden takia, pelaavat ko. viikonloppuna rästinsä pois. Siinä tulee kahden viikon tauko monelle, mutta ei se pelaamattomuus nyt välttämättä niin huono asia ole ja tulevatpahan joukkueet paremmin levänneinä ja pikku kolhut parannelleina pleijareihin.
Mielummin näin kuin kolmen pelin viikko tahti.
p.s
Tais olla viime vuonna, kun Peetjaa haastateltiin keskuskentällä ennen peliä ja häneltä kysyttiin että mitäs Wolvoista lähti, kun Leippis siirty WOL-->BÅRGOOSEEN (Leippis oli silloin vielä B headcoach) niin Peetja mietti vähän aikaa ja vastaasi; toista sataa jaardia penaltia, no nyt vois sanoa että tais lähteä paljon muutakin ;)turun foorumin kirjoituksista pisti silmään pari juttua.
V. kirjoitti:
ONNEKSI 90-0 vaikuttaa myös vaahteraan ja porvoon katsojalukuihin.
toi on loistojuttu jotain positiivistä löyty isosta tappiosta, ollaan niin paskoja et koko liigan imago kärsii.
kimi57. kirjoituksista.
näyttäis siltä että on muiden joukkueiden vika jos turulla ei ole rahaa pelata liigaa, koko turun touhu perustuu näköjään siihen, et ensi tehdään talkoita ja jos jää aikaa niin harjoitellaan/pelataan, tuo näkyy kyllä kentällä.
eiköhän turun paikka olis divarissa tuolla asenteella, siellä on sääntönä vain yks jenkki. - läheltä.
# JVM kirjoitti:
Toivoisin ettei esittämässäsi näkemyksessä olisi mitään perää.
Wolvoilla ja varsinkin turulla on mukava loppukesä, paljon kotipelejä jäljellä ja panokset menneet. Toivottavasti antavat nyt sille Joonakselle mahdollisuuden näyttää osaamistaan ja kehittyä pelinrakentajana, tilnne porvoossa oli mikä oli ja Andersson ei mielestäni saanut snäpin snäpiä, ihme touhua?Ei ollut rangaistus tuo siirretty ottelu. Se oli päätetty jo otteluohjelmaa tehtäessä että 15.7. on siirrettyjen otteluiden pelipäivä. Jos esim. Butchers tai Crocot olis ollu EFL-finaalissa 11.5., olisi sen kierroksen ottelu pelattu myös tuona samana päivänä. Piittaamatoomuutta ja huono päätös, siitä olen samaa mieltä. Siitä mulla ei ole tietoa kuka tuon päätöksen on tehnyt. Seurat itse vaahteraliigapalaverisssa?? Vaiko Vaahteraliigan sarjapäällikkö eli Roope Noronen?? Tuskin kuitenkaan liittohallitus on ottanut tähän asiaan kantaa, vai mistäs sen tietää mitä siellä päätetään...
Syyskuun eka vkl ei ole ollut huono ajankohta finaalille joten hyvin olis voinut pitää ennen pleijaria sen taukovkl:n ja sirretyt pelit siihen... - # JVM
läheltä. kirjoitti:
Ei ollut rangaistus tuo siirretty ottelu. Se oli päätetty jo otteluohjelmaa tehtäessä että 15.7. on siirrettyjen otteluiden pelipäivä. Jos esim. Butchers tai Crocot olis ollu EFL-finaalissa 11.5., olisi sen kierroksen ottelu pelattu myös tuona samana päivänä. Piittaamatoomuutta ja huono päätös, siitä olen samaa mieltä. Siitä mulla ei ole tietoa kuka tuon päätöksen on tehnyt. Seurat itse vaahteraliigapalaverisssa?? Vaiko Vaahteraliigan sarjapäällikkö eli Roope Noronen?? Tuskin kuitenkaan liittohallitus on ottanut tähän asiaan kantaa, vai mistäs sen tietää mitä siellä päätetään...
Syyskuun eka vkl ei ole ollut huono ajankohta finaalille joten hyvin olis voinut pitää ennen pleijaria sen taukovkl:n ja sirretyt pelit siihen...Porvoossakin on nykyään keinonurmi keskuskentän vierellä pallokentällä (ne valot siellä vaijereissa yläpuolella häiritsee, mutta pelattiinhan siellä efl pelikin toukokuussa) ja kun jageillakin näyttää olevan, keinonurtsi varakenttänä kuten eilinen osoitti niin jäljelle jää enää rajaritarit, joilla on vaan luonnon nurtsi ja ens vuonna ehkä lisäksi Varkaus taitaa olla luonnon nurtsilla pelaava joukkue ;)
- tillaa lehti heti
läheltä. kirjoitti:
Ei ollut rangaistus tuo siirretty ottelu. Se oli päätetty jo otteluohjelmaa tehtäessä että 15.7. on siirrettyjen otteluiden pelipäivä. Jos esim. Butchers tai Crocot olis ollu EFL-finaalissa 11.5., olisi sen kierroksen ottelu pelattu myös tuona samana päivänä. Piittaamatoomuutta ja huono päätös, siitä olen samaa mieltä. Siitä mulla ei ole tietoa kuka tuon päätöksen on tehnyt. Seurat itse vaahteraliigapalaverisssa?? Vaiko Vaahteraliigan sarjapäällikkö eli Roope Noronen?? Tuskin kuitenkaan liittohallitus on ottanut tähän asiaan kantaa, vai mistäs sen tietää mitä siellä päätetään...
Syyskuun eka vkl ei ole ollut huono ajankohta finaalille joten hyvin olis voinut pitää ennen pleijaria sen taukovkl:n ja sirretyt pelit siihen...mun mielestä finaali on sopivammassa kohdassa elokuun lopulla kuin syyskuun alussa.
elokuun lopulla ainakin mediahuomio pitäis olla parempi, kun jääkiekko ja muut talvilajit ei paina päälle niin vahvasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama957695Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1246400Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1654531Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2353101Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta932674Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh492035- 1401688
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971564Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo48896Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21832