Eräs 30-40 vuotias mies uhkaili minua(Olen ala-ikäinen ja 14 vuotias) koska jahtasin sorsaa kengällä eräällä rannalla, ihan vitsillä siis. Mies tuli ja uhkasi jahdata minua kiven kanssa kun vähän hänelle vittuilin. ELI Hän uhkasi väkivallalla.
Onko tämä rikos?
Voiko tästä asiasta ilmoittaa poliisille?
4
510
Vastaukset
- Setäseppo
Hei, olen Jesse Suutarinen. Onko sinulla mustaa makkaraa? En ole syönyt vähään aikaan.
~Sinun
Jesse Suutarinen - saa yhtään
mitään puolellesi koska keskenkasvuisena idioottina provoilit ensimmäisenä joten sinä teit rikoksen ja sitäpaitsi sinä teit sitä ennen myös eläinsuojelurikoksen kun jahtasit sorsaa!
- NoobMaster
Ei se mies saa varmaan paljoo mitään jos kerrot, tosin pilaat sillä sun oman elämän, kun saisit rikosrekisterin sun muuta...eli älä valita, kun se oli sun oma vikakin.
- gaah
hän tarkoitti että miltä susta tuntuis jos joku jahtais sua kengällä mätkien. susta se oli vitsi mut ei se sorsa tiiä ettet sä sitä tapa (kait). mies varmaan tarkotti sitä eli asetu sorsan asemaan ennen ku seuraavan kerra jahtaat niitä. se on puollustuskyvytön eläin eikä tappajasorsa joka pystyy puolustaa itteensä sun kenkää vastaan. ukol oli hyvä syy räyhätä sulle. ELÄIMIÄ EI SAA KIUSATA! EI EDES LEIKILLÄ! SE EI TAJUA ETTÄ SE ON LEIKKIÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1154392Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783200- 1001463
- 881328
- 95869
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18703Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696- 42687
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111663- 43649