http://www.travian.fi/?uc=fix_23575
tästä linkistä
SIKANA HABBO KAMAA! *ja ilmaiseksi*
12
825
Vastaukset
... ja taas idiootteja kaikkeaklikkaajia kusetetaan ihan kybällä! ;)
- trööt
Tässä oikea linkki: www.travian.fi
- novoehelevetti
trööt kirjoitti:
Tässä oikea linkki: www.travian.fi
ihan ku en näkis et siin lukee travian -.-
- Mirvukka100
novoehelevetti kirjoitti:
Toi huijaa! Älkää menkö. Ei oo mikään habbo aiheinen sivu!
- Anonyymi
Mirvukka100 kirjoitti:
Toi huijaa! Älkää menkö. Ei oo mikään habbo aiheinen sivu!
Kyl me tiietään et LUKEE "Travian" joten ihan turha kertoo et toi "Toi huijaa! Älkää menkö. Ei oo mikään habbo aiheinen sivu! "
- pälö
novoehelevetti kirjoitti:
Mitä tarkottaa 'travian' ??
- PELLE APINA
VITTU SÄ OOT HOMO PERSE PASKA PAVIAANI APINA EKS PAREMPAA KEKSI KU TEHÄ JOKU HOMO SIVUSTO KUN MÄ LAITOIN YHTEE SIVUSTOO SÄHKÖPOSTIOSOITTEEN JA HABBO TYYPIN NIMEN JA SALIKSEN VARASTETTIIN KOKO TYYPPI JONKA TEKEMISEEN OLI MENNY YLI 300 EUROA JA SIT VIEL SÄHKÖPOSTIOSOITE VARASTETTIIN NII MIETI MITÄ TEET HOMO HUORA MULKKU KUTSUN KYTÄT SULLE JA HAKKAAN SUT JUMALAUTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- anonyymi
ootko ihan okei?? Tol sivul ei voi pöllii mitään.
- no voi lol
tuol ei voi pöllii habbo hahmoo PELLE APINA XD
mulla on tyyppi tossa pelissä :D onks toi joku virus sivu?? :O ku siin luke travian? eiks troijalainen oo joku virus nimittäin? se vähä jotenki viittaa siihen ... :0 sori jos oon vääräs
- kaitsus2
ei se travian oo mikään virus se vain on yks peli netissä.
- LOOOL
'http' lol huijaat toi tarkottaa virus sivuu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh902169Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347560