Onko nuo www.motovelhot.fi :n myymät Louis Classic Texas nahkafarkut hyvät? Ainakin ne on varmaan halvimmat nahkahousut mitä missään on ikinä nähty eli 40e! Miten nahkahousut voi olla noin halvat?! Entäs noi 50e:n Highway 1 bootsit...onko pientä kokoa ja laadukkaat?
Halvat nahkahousut
9
19813
Vastaukset
- Micke
Yksi tärkeimmistä asioista kai nahkahousujen ostossa on katsoa saumat eli niiden pitäisi olla ns. farkkusaumat eli tuplaompeleella. Muut ei oikein kestä.
- shakira fani
haluisin nahka housut niin ku shakiralla kokoa 150 halvalla!!!mistä vois saada!!
- Eki
Moi! Mulla ainakin on ollut ko. firman nyörifarkut monta vuotta ja olen ollut erittäin tyytyväinen niihin! En enää muista paljonko silloin mahto maksaa mutta oli varmaan sillonkin "maan halvimmat"!
- kokemusta on!
on tosi hyvät. en muuta käytäkkään.suosittelen.
hinta on halpa ja laatu erinomainen.
- xyz
Tuossa puljussa on kyllä sikamaiset postikulut...13e pienestä paketetista!
- Makke
suomalaisen maahantuojan kautta, ottavat vain 5 euroa kuluja. www.motovelhot.fi
- xyz
Makke kirjoitti:
suomalaisen maahantuojan kautta, ottavat vain 5 euroa kuluja. www.motovelhot.fi
Tarkoitin juuri, että tuo suomalainen firma www.motovelhot.fi sivujen kautta tilattuna ottaa 13e postikuluja, kun tilaa sieltä postiennakolla(ei muita maksutapoja). On minusta harvinaisen suuret postikulut pienestä paketista. Ilmeisesti ottavat "hieman" ylimääräistä kun on muuten edulliset hinnat :(
- arska
halpoja nahkafarkkuja.Meinaan vaan että ainoa
tapa saada niitä on tilata,joten tuo koko puoli
on ihan avoin.Mainoksessa lukee että ovat mitoi
tukseltaan aika pieniä ja suosittelevat otta-
maan yhtä kokoa suuremman kuin mikä on oma nor-
maali koko.Jos joku tilanneista voisi valottaa
että riittääkö tuo yhtä numeroa suuremmat vai kannattaako ottaa varmuudeksi jopa 2 numeroa isommat plökät.- Eki
Kuten huomaat, monenlaista kommenttia tulee....kuten tuossa ylempänä mainitsin niin olen joskus tilannut Louisin nahkafarkkuja ja muutakin tavaraa; minulle ainakin yksi koko isompaan päin farkuissa oli ihan hyvä. Motovelhoilla on kaiketi Nummelassa sovituskappaleita eli jos on kulkua sielläpäin niin voi mennä sovittaankin.Voihan sinne maksaa posti/bussiennakolla, korteilla tai etukäteen tilille. Postikulut on POSTIN kuluja jotka ovat kyllä aika kalliita. Minulla on juuri tilaus Motovelhoilla sisällä ja heidän kuluthan ovat halvemmat kuin esim. Louisilta suoraan tilatessa. Louis=20€ ja Motovelhot= 5€. Siis toimituskulut! Postimaksut päälle ja nehän ovat painon ja koon mukaan! Että tämmöstä tarinaa.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1284462Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783220- 1021510
- 881365
- 95889
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18723Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21706- 50704
- 42697
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111673