Onko kukaan matkannut tuonne syksyllä?
Miten pitkään se on auki, olisiko siellä sadepäivinä nähtävää??
Euro Disney
4
1526
Vastaukset
- Paris..........
Paikan nimi on siis Disneyland Paris.
Haluatko tietää, onko se auki syksyllä (on melkein vuoden ympäri), vai miten pitkään se päivittäin on auki? - Liisana
On auki myös syksyllä (ympäri vuoden tosiaan). Todennäköisesti on auki 10-20 (tarkemmat aukioloajat löytyy disneyn sivuilta). Iso osa laitteista on katettuja ja tekemistä, näkemistä ja kokemista löytyy taatusti myös sadepäiville.
- Prinsessa Ruusunen
Suosittelen katsastamaan Disneyland Resort Paris -keskustelufoorumin. Täältä löytyy KAIKKI mitä ikinä haluat tietää kyseisestä paikasta. Saimme onnistuneen Halloween -loman Disneyllä lokakuussa 2009 tämän foorumin ansiosta.
- minä minä minä
Prinsessa Ruusunen kirjoitti:
Suosittelen katsastamaan Disneyland Resort Paris -keskustelufoorumin. Täältä löytyy KAIKKI mitä ikinä haluat tietää kyseisestä paikasta. Saimme onnistuneen Halloween -loman Disneyllä lokakuussa 2009 tämän foorumin ansiosta.
Ja mistähän tällainen keskustelufoorumi löytyy ja onko suomenkielinen?? Linkkiä kiitös
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1544816On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole182105Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi341982Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä161849- 1091805
- 931668
Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma441305- 651157
- 1141123
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka271073