KARAKALLIO, vuokra-asunto?

pieni perhe;)

Olemme (yh-äiti ja 9-10v. tytöt) muuttamassa kaakkois-suomesta espooseen ja etsisimme asuntoa vuokralle KARAKALLION alueelta;), jos tiedät tai sinulla on vapautumassa 3-4h k asunto kys. alueelta tai sen läheisyydestä, olisi kiva jos ilmoittaisit meille;) Asunnon hakeminen kun on hiukan hankalaa näin toiselta paikkakunnalta käsin;/ Kuukauden vuokratakuu ok.
Siellä jo asuvilta olisi mielenkiintoista kuulla, millainen asuinalue se on ja onko millaisia aktiviteetteja lapsille;) mailia saa laittaa [email protected]

3

858

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leppis45

Ankea Espoolainen betonilähiö. Älä muuta, etsi jokin parempi alue.

• Jussi T

Hyvin rauhalliselta on reilun vuoden asuminen Karakallion alueella vaikuttanut. Ei tarvitse pelätä kyllä mitään. Tarpeeksi kaukana riehunnoista, mutta tarpeeksi lähellä kuitenkin. Palvelut kohtuulliset, Leppävaaran palvelut muutaman kilometrin päässä ja sieltä löytyy ihan kaikkea. Ehkä wikipedia kertoo vähän lisää tästä alueesta: http://fi.wikipedia.org/wiki/Karakallio
        Klikkaa tuon sivun alalaidassa olevaa linkkiä kuviin, tällaista täällä juurikin on.
        Itse ainakin viihdyn täällä paremmin kuin Helsingin keskustassa jossa olen myös asunut. Luonto on lähellä, mutta julkiset liikenneyhteydet miltei Espoon parhaimpia (jos ei Leppävaaraa lasketa juna-aseman ansiosta laskuihin).
        Itse Karakallion 60-70-luvun talot ovat viime vuosina kokeneet kohennusta ainakin ulkoisesti. Talot ovat suurilta osin 3-4 kerroksisia muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Karakallion aluetta ympäröi pientaloalueita joka puolella.

• kasarimuistoja
        Jussi T kirjoitti:

Hyvin rauhalliselta on reilun vuoden asuminen Karakallion alueella vaikuttanut. Ei tarvitse pelätä kyllä mitään. Tarpeeksi kaukana riehunnoista, mutta tarpeeksi lähellä kuitenkin. Palvelut kohtuulliset, Leppävaaran palvelut muutaman kilometrin päässä ja sieltä löytyy ihan kaikkea. Ehkä wikipedia kertoo vähän lisää tästä alueesta: http://fi.wikipedia.org/wiki/Karakallio
        Klikkaa tuon sivun alalaidassa olevaa linkkiä kuviin, tällaista täällä juurikin on.
        Itse ainakin viihdyn täällä paremmin kuin Helsingin keskustassa jossa olen myös asunut. Luonto on lähellä, mutta julkiset liikenneyhteydet miltei Espoon parhaimpia (jos ei Leppävaaraa lasketa juna-aseman ansiosta laskuihin).
        Itse Karakallion 60-70-luvun talot ovat viime vuosina kokeneet kohennusta ainakin ulkoisesti. Talot ovat suurilta osin 3-4 kerroksisia muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Karakallion aluetta ympäröi pientaloalueita joka puolella.

Itse kävin kursseilla ja läpikulkumatkalla Karakalliossa aika paljon 80-luvun loppupuolella. Sillon oli mun mielestä ainakin huonohkot liikenneyhteydet, bussi kulki Lepuskiin-Laajalahteen-Tapiolaan tai Helsinkiin päin aika harvoin ja lopetti kulkemisen jo varhain illalla, muistaakseni Karakalliosta vain yks bussi joka kulki.
        Sitte siitä valtatien varresta meni enemmän busseja jos sinne viitti kävellä. Kyllä sieltä pääsee pois, mutta ei oo parhaimmat mahdolliset yhteydet verrattuna moniin muihin Espoon kaupunginosiin.

Ihan rauhallinen paikka se on, aika paljon luontoa, yks tai kaks ruokakauppaa, pieni ostari, ja siinä kaikki. Ihan pelkästään kävellen sieltä ei kyllä Lepuskin viitti lähtee, reitit on niin tylsiä tai sitte pitkin moottoritien reunaa.

Mut ei mikään slummi eikä paha paikka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4190
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2353
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      32
      2282
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      96
      2084
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1887
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1860
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1567
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1531
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1350
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1194
    Aihe