Hei,
Kerholan on avajaiset on tanssittu. Mukavaa oli meno Finkkujen tahdissa. Mietityttämään jäi taukolevyt. Kenen valitsemaa se Kerholassa on? Finkkujen keikoilla Kerholassa aiemmin olleena muistan sen olleen paljon tanssittavampaa ja monipuolisempaa. Äänenvoimakkuus oli turhan matalalla ja se hieman latisti tunnelmaa, kun salin perälle ei niin hyvin kuulunut. Jotkut orkesterit valitsevat itse väliaikamusiikin, eikö näin ole Finkkujen kohdalla?
Kerholan väliaikamusiikki
8
662
Vastaukset
- Orkan tilaaja
Kyllä se on soittavan orkesterin valinta, kun "orkka" tilataan niin väliaikamusiikki kuuluu samaan pakettiin (yleensä)
- näinolenkuullut
saman asian ,että väliaikamusiikki on jollain orkalla tosi hyvää,mutta sitten taas jollain alta arvostelun.Joku on väläytellyt,että orkka laittaa ihan omaa soittotaitoaan korostaakseen välkälle kehnompaa musiikkia,En tiedä onko totta.
- norma-n
En valitettavasti ollut paikalla Kerholassa viime sunnuntaina. Luulenpa kuitenkin että finkut silloin vastasivat väliaikamusiikista, koska he (ainakin omien kokemuksieni mukaan) soittavat sitä liian hiljaisella volyymilla. Muistan myös heidän väliajan biisivalintojen olleen paikoitellen hieman kummallisia.. ei niin tanssittavaa matskua mm. pop-versio Sway kappaleesta hämmensi minua.. Varmaan jotain Paasikon valitsemia kappaleita :D
- Mahtavaa!
Musiikki oli alusta loppuun aivan mahtava eilen Kerholassa. Väliaikamusiikkikin oli todella tanssittavaa ja monipuolista. Nam :) Kiitos Sinitaivaan pojat suuremmoisesta illasta!
- Rock'n roll
Ei nämä Rock 'n' roll, jump ja POP-versiot kovin kaukana ole Dean Martinin levytyksestä. Ja aika puhdasta POPpia se Dean Martinin Sway on. Mun mielestä ne yli-imelät siirappiversiot ovat aivan kamalia.
- kappaleesta
Rock'n roll kirjoitti:
Ei nämä Rock 'n' roll, jump ja POP-versiot kovin kaukana ole Dean Martinin levytyksestä. Ja aika puhdasta POPpia se Dean Martinin Sway on. Mun mielestä ne yli-imelät siirappiversiot ovat aivan kamalia.
Pussycat Dollsin Swayta ne finkut soittelivat. Eihän siinä muuta outoa, mutta kuuntelevatko he todella PCD:tä? :D don't cha wish your..
- Danssaaja
Huippubänditkin ovat alkaneet pilaamaan soundejaan, kun ovat antaneet periksi muutamalle äänenvoimakkuusvakiovalittajalle.
- tantantanssimaanko?
anteeksi vaan, vaikka en yleensä arvostele työtään tekeviä yhtyeitä, mutta kyllä finlandersit olisivat saaneet viime lauantaina jäädä kotiin, kyseessä oli Satulinnan tanssipaikka. En ole noin aneemista ja huonosaundista esiintymistä kuullut pitkään aikaan, onneksi paikalla oli toinenkin porukka soittamassa, tais olla joku "trumpetti,jne." Mitenkään tämä ei tietenkään liity Kerholan tansseihin, mutta en ihmettele yhtään sitä miksi finkut soittaa väliaikamusiikin tosi hiljaisella. Pyydän anteeksi kaikilta finkku-faneilta tätä kirjoistustani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472