Elikkäs mulla on pitkään ollut haave.Vaikka olen kovin nuori, olen vielä nuorempana viettänyt paljon aikaa bailaamalla
ja tietty siihen kuului tämä alkoholi. Myös kiloja tuli mukana (liikaakin) ja rahaa paloi, mutta kivaa oli!
Olen nykyään rauhoittunut paljon, mutta olen huolestunut siitä miten paljon suomalaiset juovat. Miksemme pysty juomaan vaan 3kk välein? Miksi sen täytyy olla lähes joka viikonloppuista?
Meillä ei ole yksinkertaisesti tekemistä ja vertaistukea olla ilman.. Ei välttämättä harrastuksia, Ja onhan alkoholin
kanssa länträäminen toisaalta todella sosiaalista toimintaa.
Mutta haluaisin että moni muukin kuin vain minä, pystyisi juomaan hiukan harvemmin. Sillöin tällöin on mukava irrotella. Mutta olisi ihanaa jos pystyisin tarjoamaan muille tekemistä ja tukea viikonloppuisin.
Siksi etsin täältä, ystäviä jotka haluavat todellisia kavereita eikä vaan sellaisia jotka pyytävät sinua aloittelemaan
jonnekkin.. Haluan kavereita jotka on aidosti kiinnostunut seurastani!!
Oletko se sinä, joka haluaa vähentää? keksiä muuta tekemistä, kuin joka viikonloppuinen juominen?
Haluaisitko tutustua uusiin ihmisiin? kenties saada kasaan porukka jonka kans kokeilla jtn uutta? Tai vaan jutella mesen välityksellä? Sähköpostini on: [email protected]
Olen 22-vuotias tyttö Salosta. Ja kuinka epätoivoiselta tämä kuulostakaan haluan tutustua uusiin ihmisiin :)
Ei tarvitse olla vähentämässä alkoholia, jos tahdotte tutustua. Sekin riittää että olette innokas saamaan uusia tuttavuuksia/tekemistä vapaa-ajalle :)
haluan uusia tuttavuuksia ILMAN ALKOHOLIA
3
523
Vastaukset
- nunzuka
Sä kuulostat hyvältä tyypiltä! Oon useina ajtellu samoja asioita, minkä takia tarvii aina juoda alkoholia pitääkseen hauskaa?? toki tykkään käydä ulkona ja bailta myös, mut musta tuntuu usein et mitä helvetin järkee tässä on?? mä käyn koulussa ja töissä samaan aikaan, eli mun viikot on aika kiireisiä ja ei vapaa-ajan puutetta ole.. mut olis kyllä joskus tosi kiva vaan rauhottua ja olla!
- tango.d
niin.. Otsikko oli heitto mut kuitenkin :P mä oon yrittäny saada tuttavuuksia näin netin välityksellä koska
en nyt iha kadulle viiti mennä tommosii hoilottamaan ;D mutta.. itsekkin otan silloin tällöin mutta ois hauska jos ois tuttavia joille se alkoholi ei ole kaikkikaikessa.. muutakin tekemistä voi keksiä!
Laittele mulle mailia vaikka nii vastailen takas :) yritän mesenki hommata tälle osoitteelle jossain vaihees. Sit ajattelin ku on pien porukka kasas nii vois suunnitella tapaamistakin!!! :) ken uskaltaa..
mutta kirjoittele :)
[email protected] - tango.d
tango.d kirjoitti:
niin.. Otsikko oli heitto mut kuitenkin :P mä oon yrittäny saada tuttavuuksia näin netin välityksellä koska
en nyt iha kadulle viiti mennä tommosii hoilottamaan ;D mutta.. itsekkin otan silloin tällöin mutta ois hauska jos ois tuttavia joille se alkoholi ei ole kaikkikaikessa.. muutakin tekemistä voi keksiä!
Laittele mulle mailia vaikka nii vastailen takas :) yritän mesenki hommata tälle osoitteelle jossain vaihees. Sit ajattelin ku on pien porukka kasas nii vois suunnitella tapaamistakin!!! :) ken uskaltaa..
mutta kirjoittele :)
[email protected]mese on siis nyt ja se on tää sama ku sähköposti ossakin.. [email protected]
kaikki sinne jotka tahtoo muutakin ajanvietettä kun JOKA VIIKONLOPPUINEN juominen.. juoda saa mutta ehk hiukan harvemmin ois parempi =) elämässä on muutakin kuin biletys...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802691On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole572632Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.682578Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä872509Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu842040Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl481995Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1401853Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve301434Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko361432Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk511430