kun on tässäkin tyyppivikana ratkennut kuskin penkin verhoilut...mistä saisi merkkikohtaiset suojat et istuisi kunnolla ei mitään piilteman tyynypusseja.....
mistä BMW 520 (1990) istuinsuojat ???
8
800
Vastaukset
- ovat rumia
Ostat ehjät penkit romikselta tai verhoilet vanhat alkuperäisellä kankaalla. Penkin suojat ovat helvetin rumia. Ikinä en laittaisi omaan autooni, vaikka kuinka istuisivat.
- Tyyppi V.
Juu tyyppivikahan sen on, jos 19 vuotiaasta jo penkit repeää.
- .......
läheskään kaikista saman ikäisistä autoista penkit repeä, bemarista toki.
- '''''''''
....... kirjoitti:
läheskään kaikista saman ikäisistä autoista penkit repeä, bemarista toki.
Toyota kuskit laittavat uutenkiin corollaan heidän mielestä niin hienot penkkien suojat, jotta auton penkit eivät vaan kulu. Mikä helvetin järki siinäkin on?
- 00000000000000000000
''''''''' kirjoitti:
Toyota kuskit laittavat uutenkiin corollaan heidän mielestä niin hienot penkkien suojat, jotta auton penkit eivät vaan kulu. Mikä helvetin järki siinäkin on?
Ehkä he ajattelet että se on helpompi myydä sitten joskus pois kun penkit ovat kuin uudet, vaikea sanoa.
- Haluamme varmistaa ettet ole roskapostirobotti
00000000000000000000 kirjoitti:
Ehkä he ajattelet että se on helpompi myydä sitten joskus pois kun penkit ovat kuin uudet, vaikea sanoa.
/Ostat ehjät penkit romikselta\ sen verran mitä ite oon ollu purkaamolla töissä voisin väittää ettei löydy e34 ehyttä käytettyä kuskinpenkkiä.
- BMWsti
Haluamme varmistaa ettet ole roskapostirobotti kirjoitti:
/Ostat ehjät penkit romikselta\ sen verran mitä ite oon ollu purkaamolla töissä voisin väittää ettei löydy e34 ehyttä käytettyä kuskinpenkkiä.
No laittaa vänkärin penkin kuskille, ei ole iso homma vaihtaa rojut ja itse penkki on sama molemmin puolin.
- JPKJ
Tuttu vika - näin kävi itsellenikin.
Käypä katsomassa www.albert-premium.com. Löysin tämän saksalaisen sivuston etsiessäni itse vaihtoehtoja. Heidän konseptinsa on vähän tavanomaisesta poikkeava: saat itse valita tyylin mallistosta ja kankaat varsin laajasta valikoimasta. Lopputulos voi olla tosi yksilöllinen - vaikka oisikin musta.
Laatu näyttää hyvältä - VAG-konsernin kankaat, 5 vuoden takuu, TÜV- ja ISO-sertifikaatit, digitaaliset mallit ym. - eikä hinta suhteessa laatuun ole paha.
Tilasin itselleni alcantara-sarjan ja olen tosi tyytyväinen. Asennus oli kohtuullisen helppoa, istuvuus erittäin hyvä ja lopputulos "aika magee". Eikä tule heti vastaan.
Veikkaan, että istuinsuojat kestävät paljon pidempään kuin alkuperäinen verhoilu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194939Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä563950Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve603523Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942858On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622698Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732668Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1382408Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta572299Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl582084