Etsitkö koirallesi hyvää ja huolehtivaa hoitopaikkaa lomasi ajaksi? Meillä on tarjota kotoamme luotettava hoitopaikka vaikkapa viikoksi tai kuukausiksi. Asumme Helsingissä lähellä seurasaaren ulkoilu mahdollisuuksia ja kodissamme ei ole tällä hetkellä muita lemmikkejä eikä lapsia. Olen itse tällä hetkellä vuorotteluvapaalla joten koiran ei tarvitsisi olla yksin päivälläkään. Kokemusta koirien hoidosta meillä on paljonkin, sillä meillä on ollut useita omia koiria, viimeisimmät olivat kaksi terrieriä. Otathan toki yhteyttä jos etsit hoitopaikkaa koirallesi, vastaan sähköposteihin viimeistään vuorokauden kuluessa.
Sähköposti: [email protected]
terrierille hoitopaikka tarjotaan helsinki
3
257
Vastaukset
- raskasta,,,,
joskus.minulla on kyllä tosi vaativat 2 Australian terrieriä.vanhempi 13 v mukava on,mutta 5 v,vaikea vähän kiltti muuten kerron lisää jos yhtään olet kiinn.paljonko otat maksua es vkl?????asun Vantaalla koirat sitovat minua aivan liiaa tällä hetkellä....
- koirillenne
hoitopaikkaa, olettehan TOSI varovaisia tällaisten yksityisten ilmoitusten kanssa! Kuka tahansa voi laittaa tänne ilmoituksen, ja vaikka kadota koiranne kanssa! Itse en veisi koiraa hoitoon kuin tutulle ihmiselle tai sitten ihan viralliseen hoitolaan.
- ,,,,,
kannattaa olla varovainen.kyse on sentään perheenjäsenistä.voi kyllä olla luotettaviakin jotka eivät halua omaa koiraa ottaa.vaikea tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1461191
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako189549- 54529
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462