terrierille hoitopaikka tarjotaan helsinki

rioosa

Etsitkö koirallesi hyvää ja huolehtivaa hoitopaikkaa lomasi ajaksi? Meillä on tarjota kotoamme luotettava hoitopaikka vaikkapa viikoksi tai kuukausiksi. Asumme Helsingissä lähellä seurasaaren ulkoilu mahdollisuuksia ja kodissamme ei ole tällä hetkellä muita lemmikkejä eikä lapsia. Olen itse tällä hetkellä vuorotteluvapaalla joten koiran ei tarvitsisi olla yksin päivälläkään. Kokemusta koirien hoidosta meillä on paljonkin, sillä meillä on ollut useita omia koiria, viimeisimmät olivat kaksi terrieriä. Otathan toki yhteyttä jos etsit hoitopaikkaa koirallesi, vastaan sähköposteihin viimeistään vuorokauden kuluessa.

Sähköposti: [email protected]

3

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raskasta,,,,

joskus.minulla on kyllä tosi vaativat 2 Australian terrieriä.vanhempi 13 v mukava on,mutta 5 v,vaikea vähän kiltti muuten kerron lisää jos yhtään olet kiinn.paljonko otat maksua es vkl?????asun Vantaalla koirat sitovat minua aivan liiaa tällä hetkellä....

• koirillenne

hoitopaikkaa, olettehan TOSI varovaisia tällaisten yksityisten ilmoitusten kanssa! Kuka tahansa voi laittaa tänne ilmoituksen, ja vaikka kadota koiranne kanssa! Itse en veisi koiraa hoitoon kuin tutulle ihmiselle tai sitten ihan viralliseen hoitolaan.

• ,,,,,

kannattaa olla varovainen.kyse on sentään perheenjäsenistä.voi kyllä olla luotettaviakin jotka eivät halua omaa koiraa ottaa.vaikea tietää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      146
      1191
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      189
      549
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      529
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe