Tytölle nimi hakusessa

Äitiliini

Meille on siis maaliskuun puolessa välissä tulossa vauva. Pojalle nimi on jo päätetty. Patrik, toiset nimet suvusta, toinen nimi minun ja mieheni edesmenneen isän nimet yhdistettynä ja kolmas nimi mieheni kolmas nimi, joka kulkee suvussa. Tytölle toinen ja kolmas nimi on valittu. Toinen nimi edesmenneen mummoni toinen nimi alkaa E:llä ja 5kirjaiminen, kolmas nimi äitini toinen nimi alkaa A:lla ja 6kirjaiminen. Etunimi vaan hakusessa tytölle. Mietinnässä on ollut Matilda, jota mieheni ei ole kuitenkaan täysin vielä sulattanut. Ehdotelkaa... Ei mielellään mitään prameita hienostelunimiä, kuten esim. Janica, Jasmin, Charlotta, Patricia ym... Eikä mitään "mummunimiä", kuten Sirpa, Terttu, Irmeli ym. Jotain pojan nimen tyyliin sopivia. Kiitos! =)

7

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • - - - - -

Teresa

Tai lyhennä Matilda kompromissiksi: Tilda tai Hilda

Olivia

Iida

Eerika

en tiedä, passaavatko nämä toisiin nimiin, mutta kuulostavat mun mielestä kuvaukseesi sopivilta. :) Voin keksiä lisääkin, jos olen yhtään oikealla suunnalla! ;) Ja jos uskallat, niin laita toiset nimet tähän esille. ;)

• alk.per

Olivia olis kyllä aika ihana. Eerika on myös kiva, mutta siskoni toinen nimi on Erika. Ihan kivoja nimiä kaikki sinänsä, mutta ainoa joka toden teolla säväytti oli tuo Olivia. Ehkäpä ehdotan sitä miehelle... =) Ja saat laittaa lisääkin!

• mitä mieltä olet näi

Eerika
      Katriina
      Katri
      Tuulia
      Hannele
      Liisi
      Eevi
      Iisa
      Veera

• alk.per

No oikeastaan mikään muu ei säväyttänyt, kuin Iisa. Muutama tutun nimi listalla joten senkään takia osa ei käy.

• NimiNimi

Matilda.
      Amanda.
      Isabella.
      Sara.
      Edit.
      Ada.

• sisiliskosisko

Roosa
      Pihla
      Katariina
      Mariel
      Emilia
      Alisa
      Olivia

• 090807

Matilda kaunis nimi..en lähtisi sitä lyhentelemään jos vaan miehesi sen haluaa..

Patrikin kaveriksi tuli heti mieleen Pinja ja Pihla..

muita
      Selinda
      Saaga
      Selina
      Inka
      Iisa
      Isla
      Inga

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe