Meille on siis maaliskuun puolessa välissä tulossa vauva. Pojalle nimi on jo päätetty. Patrik, toiset nimet suvusta, toinen nimi minun ja mieheni edesmenneen isän nimet yhdistettynä ja kolmas nimi mieheni kolmas nimi, joka kulkee suvussa. Tytölle toinen ja kolmas nimi on valittu. Toinen nimi edesmenneen mummoni toinen nimi alkaa E:llä ja 5kirjaiminen, kolmas nimi äitini toinen nimi alkaa A:lla ja 6kirjaiminen. Etunimi vaan hakusessa tytölle. Mietinnässä on ollut Matilda, jota mieheni ei ole kuitenkaan täysin vielä sulattanut. Ehdotelkaa... Ei mielellään mitään prameita hienostelunimiä, kuten esim. Janica, Jasmin, Charlotta, Patricia ym... Eikä mitään "mummunimiä", kuten Sirpa, Terttu, Irmeli ym. Jotain pojan nimen tyyliin sopivia. Kiitos! =)
Tytölle nimi hakusessa
7
355
Vastaukset
- - - - - -
Teresa
Tai lyhennä Matilda kompromissiksi: Tilda tai Hilda
Olivia
Iida
Eerika
en tiedä, passaavatko nämä toisiin nimiin, mutta kuulostavat mun mielestä kuvaukseesi sopivilta. :) Voin keksiä lisääkin, jos olen yhtään oikealla suunnalla! ;) Ja jos uskallat, niin laita toiset nimet tähän esille. ;)- alk.per
Olivia olis kyllä aika ihana. Eerika on myös kiva, mutta siskoni toinen nimi on Erika. Ihan kivoja nimiä kaikki sinänsä, mutta ainoa joka toden teolla säväytti oli tuo Olivia. Ehkäpä ehdotan sitä miehelle... =) Ja saat laittaa lisääkin!
- mitä mieltä olet näi
Eerika
Katriina
Katri
Tuulia
Hannele
Liisi
Eevi
Iisa
Veera- alk.per
No oikeastaan mikään muu ei säväyttänyt, kuin Iisa. Muutama tutun nimi listalla joten senkään takia osa ei käy.
- NimiNimi
Matilda.
Amanda.
Isabella.
Sara.
Edit.
Ada. - sisiliskosisko
Roosa
Pihla
Katariina
Mariel
Emilia
Alisa
Olivia - 090807
Matilda kaunis nimi..en lähtisi sitä lyhentelemään jos vaan miehesi sen haluaa..
Patrikin kaveriksi tuli heti mieleen Pinja ja Pihla..
muita
Selinda
Saaga
Selina
Inka
Iisa
Isla
Inga
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462