Mikä olis hyvä seuraava nikki

hah hah

Pentti Neloselle? Perse Nelonen? Tai Kyrpä Nelonen?

12

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lissee lissee

Nilkki Nelonen
      Pentti di MontezeMOLOPÄÄ

• Kyllä tuo "Nilkki Nelonen" hivelee ainakin minun makuhermojani kivasti.

• Mensa++
        exergy kirjoitti:

Kyllä tuo "Nilkki Nelonen" hivelee ainakin minun makuhermojani kivasti.

Pentti nelosen ÄO.

• Mensa++ kirjoitti:

Pentti nelosen ÄO.

Mikäs se sellainen on?

• Pentti Nelonen

Naiset ovat kovasti tykästyneet Pentti"Penis"nelonen, hohohoh

• Hohhoh...

Hintti Nelonen sinä olet.

• Pentti Nelonen

Keskusteluissa ei saa:
      - Esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista keskustelijoista

Windows 7 ylivoima ja linuxin vuodesta toiseen jatkuva promilekerhoasema närää ja ajaa linuxporukan solvaamisen tielle!

• luulot pois sulta

Sano missä kohtaa toi aloittaja on sanonut olevansa linuxisti?? Mun mielestäni missään kohtaa ei ole paljastettu asiaa, yhtä hyvin hän voi olla windows-käyttäjä joka on vaan kyllästynyt sun toilailuihisi!!!! Sä et vaan Pentti tajua että SUA VIHAA NYKYÄÄN KAIKKI. Niin linuxistit, macistit, windows-käyttäjät ym.
        KUULUT SUOMEN VIHATUIMPIIN PERSOONIN.

Ai niin, ja sä et muista ollenkaan omaa "sivistystasoasi". Olet itse sivistykseltäsi kuin ameeba, olet vuosikaudet haukkunut mm. linuxisteja rikollisiksi, homoiksi, kommunisteiksi ym. ja olet haukkunut macisteja mm. homoiksi. Onko se sun mielestäsi sivistynyttä että haukut toisia sellaisiksi joita eivät kuitenkaan ole?

Eli ennenkuin alat paasaamaan toisten sivistystasosta, KATO PEILIIN! Siitä se sivistymätön tyyppi näkyy sun silmiisi!

• hahhahaha.
        luulot pois sulta kirjoitti:

Sano missä kohtaa toi aloittaja on sanonut olevansa linuxisti?? Mun mielestäni missään kohtaa ei ole paljastettu asiaa, yhtä hyvin hän voi olla windows-käyttäjä joka on vaan kyllästynyt sun toilailuihisi!!!! Sä et vaan Pentti tajua että SUA VIHAA NYKYÄÄN KAIKKI. Niin linuxistit, macistit, windows-käyttäjät ym.
        KUULUT SUOMEN VIHATUIMPIIN PERSOONIN.

Ai niin, ja sä et muista ollenkaan omaa "sivistystasoasi". Olet itse sivistykseltäsi kuin ameeba, olet vuosikaudet haukkunut mm. linuxisteja rikollisiksi, homoiksi, kommunisteiksi ym. ja olet haukkunut macisteja mm. homoiksi. Onko se sun mielestäsi sivistynyttä että haukut toisia sellaisiksi joita eivät kuitenkaan ole?

Eli ennenkuin alat paasaamaan toisten sivistystasosta, KATO PEILIIN! Siitä se sivistymätön tyyppi näkyy sun silmiisi!

Pupunistit hermostuu kovin helposti ;)

• penafani
        hahhahaha. kirjoitti:

Pupunistit hermostuu kovin helposti ;)

Pena iski jälleen ja sai yhden propelipipon sekoamaan, hahaha.

• ehdottajax

vaikka
      Skeidanator

• --------------------

Linuxporukalla ei ole muuta mahdollisuutta kuin solvat, asia-aiheet loppuivat ainakin sellaiset joista mielellään puhuisivat. Windows 7 porskuttaa juhlavasti ja toisin kuin linuxporukka väittää ihmiset ovat siihen tyytyväisiä. CromeOS:stä ei tule sitä pelastajalinuxia edes miniläppäreihin niin surkealta vaikuttaa ennakkotietojen mukaan.

Pena provoaa ja puhuu paskaakin mutta perussanomaltaan on ollut kokoajan oikeassa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe