Pentti Neloselle? Perse Nelonen? Tai Kyrpä Nelonen?
Mikä olis hyvä seuraava nikki
12
166
Vastaukset
- lissee lissee
Nilkki Nelonen
Pentti di MontezeMOLOPÄÄ- Mensa++
exergy kirjoitti:
Kyllä tuo "Nilkki Nelonen" hivelee ainakin minun makuhermojani kivasti.
Pentti nelosen ÄO.
- Pentti Nelonen
Naiset ovat kovasti tykästyneet Pentti"Penis"nelonen, hohohoh
- Hohhoh...
Hintti Nelonen sinä olet.
- Pentti Nelonen
Keskusteluissa ei saa:
- Esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista keskustelijoista
Windows 7 ylivoima ja linuxin vuodesta toiseen jatkuva promilekerhoasema närää ja ajaa linuxporukan solvaamisen tielle!- luulot pois sulta
Sano missä kohtaa toi aloittaja on sanonut olevansa linuxisti?? Mun mielestäni missään kohtaa ei ole paljastettu asiaa, yhtä hyvin hän voi olla windows-käyttäjä joka on vaan kyllästynyt sun toilailuihisi!!!! Sä et vaan Pentti tajua että SUA VIHAA NYKYÄÄN KAIKKI. Niin linuxistit, macistit, windows-käyttäjät ym.
KUULUT SUOMEN VIHATUIMPIIN PERSOONIN.
Ai niin, ja sä et muista ollenkaan omaa "sivistystasoasi". Olet itse sivistykseltäsi kuin ameeba, olet vuosikaudet haukkunut mm. linuxisteja rikollisiksi, homoiksi, kommunisteiksi ym. ja olet haukkunut macisteja mm. homoiksi. Onko se sun mielestäsi sivistynyttä että haukut toisia sellaisiksi joita eivät kuitenkaan ole?
Eli ennenkuin alat paasaamaan toisten sivistystasosta, KATO PEILIIN! Siitä se sivistymätön tyyppi näkyy sun silmiisi! - hahhahaha.
luulot pois sulta kirjoitti:
Sano missä kohtaa toi aloittaja on sanonut olevansa linuxisti?? Mun mielestäni missään kohtaa ei ole paljastettu asiaa, yhtä hyvin hän voi olla windows-käyttäjä joka on vaan kyllästynyt sun toilailuihisi!!!! Sä et vaan Pentti tajua että SUA VIHAA NYKYÄÄN KAIKKI. Niin linuxistit, macistit, windows-käyttäjät ym.
KUULUT SUOMEN VIHATUIMPIIN PERSOONIN.
Ai niin, ja sä et muista ollenkaan omaa "sivistystasoasi". Olet itse sivistykseltäsi kuin ameeba, olet vuosikaudet haukkunut mm. linuxisteja rikollisiksi, homoiksi, kommunisteiksi ym. ja olet haukkunut macisteja mm. homoiksi. Onko se sun mielestäsi sivistynyttä että haukut toisia sellaisiksi joita eivät kuitenkaan ole?
Eli ennenkuin alat paasaamaan toisten sivistystasosta, KATO PEILIIN! Siitä se sivistymätön tyyppi näkyy sun silmiisi!Pupunistit hermostuu kovin helposti ;)
- penafani
hahhahaha. kirjoitti:
Pupunistit hermostuu kovin helposti ;)
Pena iski jälleen ja sai yhden propelipipon sekoamaan, hahaha.
- ehdottajax
vaikka
Skeidanator - --------------------
Linuxporukalla ei ole muuta mahdollisuutta kuin solvat, asia-aiheet loppuivat ainakin sellaiset joista mielellään puhuisivat. Windows 7 porskuttaa juhlavasti ja toisin kuin linuxporukka väittää ihmiset ovat siihen tyytyväisiä. CromeOS:stä ei tule sitä pelastajalinuxia edes miniläppäreihin niin surkealta vaikuttaa ennakkotietojen mukaan.
Pena provoaa ja puhuu paskaakin mutta perussanomaltaan on ollut kokoajan oikeassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462