Olen yhden kerran ottanut spiidiä (halvan tabletin) ja nyt tekis' mieli lisää. Mistä saisin amfetamiinia täällä pk-seudulla?
Amfetamiinia?
14
2783
Vastaukset
- narkki 76
ota sitä tosta se lähtee pysy pilvessä ja viinassa mutta älä jatka tota rataa !!! kohta ei oo enään mukavaa et täällä kysele kun pitäs verissä päin saada päivä satsi. Tolleen se multakin lähti lapasesta myöhemmin tosin mutta noin se alko ! ja takasin ei ollut menemistä JOTEN LOPETA NYT !! kääri jointti ja rauhotu ! mieti uudestaan
- kjj ij pj
vaikka sieltä eduskuntatalon edessä olevan sillan alta. Sieltä VR:n huoltoraiteelta
- rotanmyrkky
hei ei meitä oo sielä koko aikaa pygimässä poistajii, ihan satunnaista käymistä et jos huomaan jonku olevan siel ni älä saatana ,mee käymään. ei oo mikää mukava yllätys ku kuumotus et jää bosee ja sit joku skidi kyselee siel huumehien perää
- ajattelematon tyttö
vasta hetki taaksepäin olisin tyhmänä kannustanu sua ottamaan mutta nyt oon nähny sen kurjan puolen mitä se aine tekee ihmiselle.. aluks käytin vaan v loppusin mutta kohta olin korvia myöten veloissa ja ne laskut on helvetillisiä.. nyt tuntuu että pää ei pysy yhtään kasassa ja muisti pätkii aivan vitusti pakko vaan yrittää olla nyt ilman jos se tästä tasautuu... koulusta ois pitäny valmistua 2 kuukautta sitten mutta ja on enään opinnäytetyöstä kiini mut en vaan saa sitä tehtyä.. viime ajat on aivan täyttä sekoilua ja hillumista.. tahtoisin vaan saada unen mutten kykene nukkumaan..
- eihajuakaan
Suomessa toi johtaa aivan liian usein nasaalisesti käytettyyn spiidiin, siitä matkaevääks syvyyspommeja ja pian tykitetään. Älä oikeesti rupee leikki swimban kanssa, vaa jätä noi kovat huumeet narkkareille.
Andy McCoy on yks parhaita esimerkkejä swimban vaikutuksista leegoihin.- PoReNupPi
Andy veti etupäässä polakkaa hei..
Mike monroe se pirihiiri on. Sanoo tosin käyttävänsä nykyisin vain tomaattimehua. Reps! - kuha kerroin
Andu ei käyttäny paljookaa swimbaa.. Lainaten hänen omia sanojaan: " Valkoinen p*ska (koka), en koskaan digannut siitä. Enkä mä digannut piristäkään. "
- neiti etsivä
Helou! Lähetääks tsekkaa yhessä mestat? Mäkin tarviin uusia kontakteja, kun entiset on linnassa. Jos sul on maili osote ja a-vitamiini kiinnostaa, niin voisin mailaa sulle. Yksin ettiminen kun on tosi vittumaista ja jos on kaiken lisäks uusi tyyppi näissa piireissä niin tulee helposti kusetetuks kun jengi huomaa ja vaistoaa että kyseessä on uusi tyyppi ja helppo kusetettava, niin myyvät sit jatkettua, ylihintaista paskaa.
- zin-neeee
mä lähen messiin :))
- MC
Varaa aika yksityiselle tms. lääkärille ja pyydä sen kirjoittamaan sinulle dexedrineä, ritalinia tai concertoja. Noi ovat ns. lääke(piriä)amfetamiinia jos karkeasti haluaisi asian ilmaista. Jos et tunne ketään isoa tekijää niin kadulta saatava sotku ei ole sen arvoista että kannattaisi euroja siihen tuhlata.
Ja kannattaa pitää tiukka raja itsellä kuinka usein ottaa. Ei ehkä joka vkl mäskäämistä suositella.- PoReNupPi
No kerroppas mistä tällaisen lääkärin löytää :) Varaan samantein ajan.
Ääliö , luulekko et yksityiset sen herkemmin kirjottaa HUUMElääkkeisiin respoja kun muutkaan.
Ritalinit ja concertat ei muuten ole piriä vaan metyylifenidaattia ja kyllä niillä nyt naama punastuu asteen ja pysyy päivän hereillä that´s it. Spiidit erikseen. Kyllä noviisi nokkamies joutuu tyytyy iha katu pulvereihin.
- en ole narkkari
älä ikinä ota huumeita!
muistan kun otin huumeita nuorena siitä on jo vuosia jäin niihin niin koukkuun että en voinu lopettaa jäin kuiteski kiinni ja mut vietii tarkistettavaksi joten mä suosittelen että älkää ottako soita mulle ni voin myydä sulle oman huumediilerin!
- ???
sickup86 lähetä postissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481230
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55561
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462