Tiedostojen asennusongelma! Apua!!

Hermot menee!

Eli siis olen siirtänyt muistikortinlukijalla sis tiedostoja. Mutta ongelma on se, että miten voin asentaa ne tiedostot puhelimeeni, jos ne menevät puhelimeni Kuvat-sovelluksessa sinne missä on niitä tiedostoja, jotka ovat sillä muistikortillani. Ne eivät kyllä näy siellä, mutta kyllä ne siellä pitäisi olla. Siis nehän pitäisi saada asennettua siellä puhelimen Hallinta-sovelluksessa, mutta jos nei edes mene sinne, niin eihän se onnistu. Siis ei mahdu mun kaaliin tämä asia.

Siis auttakaa nyt minua PIKAISESTI! Saan hermoraunion tämän asian kanssa!

Kiitos jo etukäteen!

2

2380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gravis

Älä laita niitä pelejä sinne Kuvat-kansioon, koska luultavasti sen avatessasi kansio näyttää luultavasti pelkät kuvatiedostot, kuten .gif ja .jpg. Laita toiseen kansioon, esim Attachments (ei tietoa onko gagessa, mutta etsi vastaava) ja asenna sieltä.

• Hermot menee!

Pitäiskö ne sitten pistää sinne "piiloitettuun" system kansioon ( joka ei näy muuten kuin laittaa folder options--->view--->show hidden files and folders), jossa on kansiot "Apps ja "Libs". Eihän tässä muistikortilla muita ole. Niin tai tuo Fexplorer ohjelma vissiin auttaisi tässä hommassa? (Niin kunhan senkin saisi tähän puhelimeen asennettua)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1230
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      561
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe