Olin menossa asioimaan lähitavarataloni s-pankkiin, ja kun lähestyin tiskiä sivustapäin, niin juuri ennen kuin pääsin paikalle, kuului tiskin takaa remakka pierun ääni. Pankkiämmä oli yksin vuorossa ja oli päättänyt vähän päästää ulos huonoa ilmaa, kun ei näköpiirissä ollut ketään asiakkaita. Kai kun se akka oli vielä tosi lihava, niin pieru pärähti erityisen remakkana.
En voinut mitään, vaikka kyse oli ihan luonnollisesta asiasta, niin repesin ihan täysin, ja aloin nauramaan ääneen.... akka oli nolon näköinen ja lemahti punaiseksi. Minä en voinut mennä asioimaan kun sain "hepulin", alkoi naurattaa kun tämä on olevinaan "fiksu ja filmaattinen" pankki ja vielä muka asiantuntevakin ja vaikka mitä, mutta toi yksi pieru kyllä osoitti S- pankin oikean tason!! PRÖT-PRÖÖÖÖÖÖÖT!!! Buhahahhaaaa...
S-pankin akka pieraisi
24
1584
Vastaukset
- 39
eikös se "pieru" ole luonnollinen asia,
mutta siihen tilanteeseen nauru ilmaisee lapsellisuuta/kehittymättömyyttä.
toivottavasti kehityt vielä paljon, ennen kuin hankit perheen. - ööööh...
ajatteles, kun itse yrjöät aamukrapulassa niin terveellisempäähän se on kuin kiusata mahaparkaa pidättelemällä. Naurattaako.
- trollinpaljastaja
Mä en usko tuollaista tapahtuneen. Ja vaikka olisikin, niin so what? Ihmisiä ne S-ryhmän toimipisteissä vaan on, ei mitään robotteja.
Mä epäilenkin että sun ainoa tarkoitukses on vaan saada joku aihe mollata S-pankkia, se kun on peruspalveluiltaan ilmainen ja saanut paljon uusia asiakkaita, mutta myös katkeria vihamiehiä (syyttä suotta). - jaaaahasss
Mitäs ihmettä tossa nyt on jos joku pieree? Asioi automaatin kanssa jos ihmisten tekemisiä et kestä.
- joopa joo
Suolistokaasunmuodostusta voivat aiheuttaa mm. laktoosi-intoleranssi ja trehaloosi-intoleranssi. Tässä linkkejä tietoihin, kun ketjun aloittaja vaikuttaa kiinnostuneelta:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Laktoosi-intoleranssi
http://fi.wikipedia.org/wiki/Trehaloosi-intoleranssi
Asia ei varsinaisesti kuulu tälle palstalle, mutta menköön, kun aloittaja on asiasta niin innostunut. - kaikkea vielä
Missä s-pankissa toi tapahtui? Aika törkeää käytöstä mielestäni, eihän sen varaan voi laskea että vaikkei ketään asiakkaita olekaan, pieruhan jää "leijumaan" pitkäksi aikaa, hyh hyh. En ole nordeassa koskaan vastaavaan törmännyt
- tilannekomiikkaa
Tämä nyt tapahtui niin, että päästettyäni kaasun purkauksen ilmoille mukaan kuuluvin äänin, sanoin pankkivirkkailijalle: "Ei se mitään. Noin mullekin joskus sattuu."
Tuolla tavoin olen toiminut ennenkin ja tarkoituksella nolannut syyttömän. - Tilitiina
Olen eräässä paikassa huomannut omituista hajua silloin tällöin. Ja aina on ollut eräs lihavahko vastenmielisen tympeän näköinen akka paikalla virkailijana. Pitäisikö julkistaa konttori vai tehdä valitus paikan päällikölle? Olen ainakin itse ruvennut karttamaan paikkaa jos huomaan ko. ämmän siellä.
- trolleille turpaan!
tilannekomiikkaa kirjoitti:
Tämä nyt tapahtui niin, että päästettyäni kaasun purkauksen ilmoille mukaan kuuluvin äänin, sanoin pankkivirkkailijalle: "Ei se mitään. Noin mullekin joskus sattuu."
Tuolla tavoin olen toiminut ennenkin ja tarkoituksella nolannut syyttömän.Siis S-pankissa ei kukaan oikeasti pieraissutkaan muut kuin sinä ja sinä laitoit sen syyttömän syyksi. Arvasin jo tuossa aiemmin että olet trolli.
Olet kyllä SÄÄLITTÄVÄ JA SAIRAS ihminen! Koitit tekosyyn varjolla mustamaalata S-pankkia ja sen työntekijöitä.
TOIVOTTAVASTI SE OMA PANKKISI MENEE LAKON JÄLKEEN KONKKAAN SENKIN SADISTI! - tilannekomiikkaa
trolleille turpaan! kirjoitti:
Siis S-pankissa ei kukaan oikeasti pieraissutkaan muut kuin sinä ja sinä laitoit sen syyttömän syyksi. Arvasin jo tuossa aiemmin että olet trolli.
Olet kyllä SÄÄLITTÄVÄ JA SAIRAS ihminen! Koitit tekosyyn varjolla mustamaalata S-pankkia ja sen työntekijöitä.
TOIVOTTAVASTI SE OMA PANKKISI MENEE LAKON JÄLKEEN KONKKAAN SENKIN SADISTI!Jaha että varastit sitten nimimerkkiäni, ja aloit kirjoitella ikään kuin muka "minuna". Surkimus, luuseri, raukka.
No, kai se sinun rusina-aivojesi mielestä on jonkinlaista hauska huumoria kun otat toisen nimimerkin käyttöön.
Osoittaa minkälaisia ihmisiä ovat s-pankin "puolustajat". - tilannekomiikkaa
Tämä tapahtui yhden suomalaisen kaupungin sokos tavaratalossa. En kerro tarkemmin, koska se olisi ikävästi ja ehkä laittomastikin tehty ko. kaupungin sokoksen s-pankin konttorin henkilökuntaa kohtaan.
- präätville
Tämä tapahtui yhden suomalaisen kaupungin sokos tavaratalossa. En kerro tarkemmin, koska se olisi ikävästi ja ehkä laittomastikin tehty ko. kaupungin sokoksen s-pankin konttorin henkilökuntaa kohtaan.
Youtubessa on mm. piereviä tv-juontajia, esim. tämä :D
http://www.youtube.com/watch?v=RA9BeEbxwyQ
tai tämä :D
http://www.youtube.com/watch?v=Mqe-iFGvXnw&feature=related - paskahousut
TILANNEKOMIKKA JÅTKÄ TAIS KIIHOTTUA TUOSTA TAPAUKSESTA.
- trolleille turpaan!
Jaha että varastit sitten nimimerkkiäni, ja aloit kirjoitella ikään kuin muka "minuna". Surkimus, luuseri, raukka.
No, kai se sinun rusina-aivojesi mielestä on jonkinlaista hauska huumoria kun otat toisen nimimerkin käyttöön.
Osoittaa minkälaisia ihmisiä ovat s-pankin "puolustajat".>Jaha että varastit sitten nimimerkkiäni, ja aloit kirjoitella ikään kuin muka "minuna". Surkimus, luuseri, raukka.<
HAISTA NYT VITTU! Minä en ole varastanut kenenkään nikkiä!!! Että etköhän laittanut ihan väärälle ihmiselle noi vittuilus ja herjaukses! Kirjoitin vain nimimerkillä "trolleille turpaan" enkä mitään muuta nikkiä ole käyttänyt joten ÄLÄ AUO TROLLI PÄÄTÄS VÄÄRÄLLE IHMISELLE!
>No, kai se sinun rusina-aivojesi mielestä on jonkinlaista hauska huumoria kun otat toisen nimimerkin käyttöön.
Osoittaa minkälaisia ihmisiä ovat s-pankin "puolustajat".<
SINÄ ITSE OLET RUSINA-AIVO. Ensin kirjoitat trolliviestin, sitten tunnustat trollauksesi ja väität MINUN VARASTANEEN SUN NIKKISI. OLET PASKAN JA KUSEN MÄDÄTTÄMÄ PASKAPÄÄ, AIVOJEN TILALLA PELKKÄÄ KUSTA JA PASKAA!
Älä enää leimaa toisia ihmisiä, senkin VITTUPÄÄTROLLI! just sunlaisesi paskapäät saa kadullakin turpaan kun tulee aukomaan päätään asiattomasti! - että näin..
paskahousut kirjoitti:
TILANNEKOMIKKA JÅTKÄ TAIS KIIHOTTUA TUOSTA TAPAUKSESTA.
on todistettavasti henkisesti häiriintynyt, sairas tyyppi joka nauttii toisten nolaamisesta ja myös syyttelee aiheettomasti toisia! Tollaiset pitäis pistää pikimmin hoitoon ja kovalle lääkitykselle! Eivät kuulu normaaliin katukuvaan!
- lääkäri terveyskesk.
trolleille turpaan! kirjoitti:
>Jaha että varastit sitten nimimerkkiäni, ja aloit kirjoitella ikään kuin muka "minuna". Surkimus, luuseri, raukka.<
HAISTA NYT VITTU! Minä en ole varastanut kenenkään nikkiä!!! Että etköhän laittanut ihan väärälle ihmiselle noi vittuilus ja herjaukses! Kirjoitin vain nimimerkillä "trolleille turpaan" enkä mitään muuta nikkiä ole käyttänyt joten ÄLÄ AUO TROLLI PÄÄTÄS VÄÄRÄLLE IHMISELLE!
>No, kai se sinun rusina-aivojesi mielestä on jonkinlaista hauska huumoria kun otat toisen nimimerkin käyttöön.
Osoittaa minkälaisia ihmisiä ovat s-pankin "puolustajat".<
SINÄ ITSE OLET RUSINA-AIVO. Ensin kirjoitat trolliviestin, sitten tunnustat trollauksesi ja väität MINUN VARASTANEEN SUN NIKKISI. OLET PASKAN JA KUSEN MÄDÄTTÄMÄ PASKAPÄÄ, AIVOJEN TILALLA PELKKÄÄ KUSTA JA PASKAA!
Älä enää leimaa toisia ihmisiä, senkin VITTUPÄÄTROLLI! just sunlaisesi paskapäät saa kadullakin turpaan kun tulee aukomaan päätään asiattomasti!Sinä olet kuule irstas, häiriintynyt, pöpi, pöpi, pöpi! sinä tarvitset hoitoa. Terveyskeskuslääkäri antaa lähetteen erikoislääkärille, siellä saadaan sinunkin pääkoppasi kuntoon, toivottavasti.
- Lol lol lol .......
että näin.. kirjoitti:
on todistettavasti henkisesti häiriintynyt, sairas tyyppi joka nauttii toisten nolaamisesta ja myös syyttelee aiheettomasti toisia! Tollaiset pitäis pistää pikimmin hoitoon ja kovalle lääkitykselle! Eivät kuulu normaaliin katukuvaan!
===
===
... ja en minä nähnyt tuossa tilannekomiikka-nimimerkin jutussa mitään henkisesti häiriintynyttä, itsekin olisin revennyt jos olisin joutunut samaan tilanteeseen. Eihän elämä nyt niin vakava asia ole, jos joku kokee hauskan huvittavan reps kokemuksen kuten jonkun "remakka pieru" rikkomassa hiljaisuutta, niin toki sille saa nauraa (hyväntahtoisesti.). Ei pidä ottaa kaikkea niin vakavasti ja tosissaan.
- LOL-12345
LOL
- paukku pierunen
Missä s-pankissa tämä sattui? Vai voiko sitä julkistaa? Enpä ole "omassa" pankissani vielä moista kuullut. Vaikka sattuuhan sitä paremmissakin piireissä :)
- jäsenetupäivät
vuotopäivät,kuten kusetus jatkuvasti.
pieru on pyyntö,pysy asiakkaana,putsaamme sinut varat pikku hiljaa. sinulle jää vain "rahan haju".- Jäsen E. Tu
jäsenetu , boonukset ym.... kusetusta. a'la S-Pankki.
- onpa erikoista
Onkohan tällainen tosiaan tapahtunut? voiko tämä olla totta, että asiakaspalvelija pieraisee asiakkaiden naamalle? edes s-pankissa?
- paukku pierunen
Kyllä se säästökassassa on mikä tahansa mahdollista. Kannattaa siirtää raha-asiansa muualle ÄSS pankista.
- tulee ainakin
paukku pierunen kirjoitti:
Kyllä se säästökassassa on mikä tahansa mahdollista. Kannattaa siirtää raha-asiansa muualle ÄSS pankista.
palkkatilillekin tulee joka päivä korkoa sille summalle kun siellä vierailee,
muualla saisin vain kk alimmalle ja se olisi aika pieni,
kolme vuotta takaperi tuli tavallisesta pankista 1,17 €/vuosi, palkkatilillemme
kun siirsin s-pankkiin tuli korkoa yli satanen, palkkatilillämme,
oliko palkat noisseet6 vai missä selitys ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama245037Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634046Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve743612Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732698Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472473Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602348Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl762159Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272117- 1351654
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371515