Hei!
Ostin tonnilla uuden hp:n kannettavan, ja jo seuravana päivänä aloin saamaan ilmoituksia siitä että resurssienhallinta lakkasi toimasta ja käynnistyy uudelleen..
Missä vika? Auttakaa viisaammat naista pulassa..
Onko mitään tehtävissä??
Resurssienhallinta lakkasi toimimasta -ilmoitus
14
5224
Vastaukset
- hölöttäjä222
pentti nelosen - nilkki nelosen siis...
mukaan windowsissa EI VOI olla vikaa...
:) Windows 7:n bugi varmaankin. Eiköhän se seuraavassa service packissa korjata, noin 9-12kk kuluttua.
- mjk1976
joku asennettu ohjelma ei ole yhteensopiva.. itellä moni eri ohjelma alkanu tekeen samaa. viimesin oli spybot search and destroy. Kokeile poistaa viimeksi asennettuja ohjelmia, auttaisko se.. ja jos muilta vastaajilta ei löydy viisaampia vastauksia niin olkaa mieluummin hiljaa!
- El Mondo
Ei ole Polakkeja näkynyt minun koneessa, mutta M-Kar Ubutubussa niitä koko kylällinen Polish bugi "mamuja".
http://en.wikipedia.org/wiki/Bugi - Kyrpiintynyt
mjk1976 kirjoitti:
joku asennettu ohjelma ei ole yhteensopiva.. itellä moni eri ohjelma alkanu tekeen samaa. viimesin oli spybot search and destroy. Kokeile poistaa viimeksi asennettuja ohjelmia, auttaisko se.. ja jos muilta vastaajilta ei löydy viisaampia vastauksia niin olkaa mieluummin hiljaa!
Vittu älä nyt puhu paskaa äälilö, ihmisillä on samaa ongelmaa, vaikkei uuteen koneeseen ole asennettu vielä muuta kuin käyttis.
- kimir
"Ostin tonnilla uuden hp:n kannettavan, ja jo seuravana päivänä aloin saamaan ilmoituksia siitä että resurssienhallinta lakkasi toimasta ja käynnistyy uudelleen"
"Windows 7:n bugi varmaankin"
Onkohan kaikissa hp:eissä sama vika.
Mikähän se lugi olisi,moni haluasi varmaankin tietoa asiasta. - ohjenasd
El Mondo kirjoitti:
Ei ole Polakkeja näkynyt minun koneessa, mutta M-Kar Ubutubussa niitä koko kylällinen Polish bugi "mamuja".
http://en.wikipedia.org/wiki/Bugijos yrittäisit vaikka googettaa mitä bugi tarkottaa ennenku alat wineen muille.. http://en.wikipedia.org/wiki/Software_bug
btw. mulla tekee samaa tulee välillä kokoajan sitä resurssienhallinta lakkasi toimimasta scheißee - ...
kimir kirjoitti:
"Ostin tonnilla uuden hp:n kannettavan, ja jo seuravana päivänä aloin saamaan ilmoituksia siitä että resurssienhallinta lakkasi toimasta ja käynnistyy uudelleen"
"Windows 7:n bugi varmaankin"
Onkohan kaikissa hp:eissä sama vika.
Mikähän se lugi olisi,moni haluasi varmaankin tietoa asiasta.Sama juttu asuksessa
- ExxonMaxon
Ei oo tuollaista tullut itellä joten ei ainakaan mikään kaikkien Win 7 käyttäjien riesana oleva bugi, veikkaan ettet vaan osaa.
- winukka 7
sama vika just googletin ja löysin kirjoituksesi mistähän mättää kun tosiaan aivan puhdas asennus eli ei mitään turhaa kräsää vielä kertty asentamaan ja kone on myös hp vaikkakin puolta halvempi. Varmasti hyviä vastauksia odotettavissa esim. vaihda linuksiin joka toisaalta varmasti pitäisi paikkansa. kokeillaan löytää ongelmaan ratkaisu jostain muualta kuin täältä.
- perhana
Mulla sama ongelma ja asuksen läppäri. mokoma ei päästä aukasee juuri mitään ku jo kaatuu on viimesen kahen tunnin aikana kaatunu about 40 kertaa.. samaan aikaa ilmesty trayapp error ja joku asusWSServise.exe kaatuilee
- APUA TARVITSEVA 15.V
Joo! Mulla on aivan sama ongelma enkä yhtään tiiä mitä pitäis tehä! Ja ennenku tämä helvetillinen ongelma ilmeni asensin Ccleanerin ja se poisti ns "turhat" asiat. Sen jälkeen se jummas ja heti sen jälkeen se sano "resurssien hallinta ei vastaa" ja sit se jummas lisää ja sit ku se lopetti sen mun taustakuva oli hävinny ja en enää päässy joihinki peleihin joka tietty ärsytti. Aattelin asentaa uuden Windowsin mutta en tiiä toimiiko!
- saatana3
itse ostin 990€ asuksen pöytä koneen ja muuten toimii mutta nyt alhaalla olevassa palkissa kaikki vilkkuu ja resurrsin hallinta kaatuileee noin 10sekunnin välein vittu :(
- ei mitaan vikaa puut
niin paska käyttis koko vista että mitään vikaa ei puutu, kaatuilee ja sammahtelee, voi vittu !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492