Poikani harrastavat paljon liikuntaa,joka päivä jotain..uinti,jääkiekko,lentopalloo ja aina niis harkois menee se 2h yhteensä,joten en ole rajannu mitenkään netissä oloa tai peliaikaa,sillä ei heille jää aikaa. Sivustoja seuraan kyllä missä he käyvät,mutta nekin on hyväksyttäviä.Poikani ovat 9 ja 8 vee.
Siis ettekö te luota yhtään lapsiinne?!!! Mun netinkäyttöä ei ole IKINÄ paljoa vahdittu, eikä tulla varmaankaan ikinä vahtimaankaan.
Itse ainakin osaan sivuhistoriat poistaa, lähes kaikki luokkalaiseni osaavat, ja tekevätkin koko ajan niin kyttäävien vanhempien takia.
Jos ei voi lapseensa sen vertaa luottaa, niin sitten kannattaa jo puhua asiasta.
saa olla puolisen tuntia netissä päivässä, mutta useinkaan ei käytä tätä oikeutta, vaan leikkii ennemmin koirien tai kissojen kanssa, piirtelee tai on ulkona.
Olen ylpeä tytöstäni, joka ei näivety netissä päivät pitkät.
:o)
on tietty olemassa ohjelmia jolla voi urkkia toisten netti, messenger, facebook ja sähköpostiliikenteen, vaikka kuinka osaisitte selaimenne tyhjennellä. mutta tämähän tietty on laitonta.
Meillä on näin
Poikani harrastavat paljon liikuntaa,joka päivä jotain..uinti,jääkiekko,lentopalloo ja aina niis harkois menee se 2h yhteensä,joten en ole rajannu mitenkään netissä oloa tai peliaikaa,sillä ei heille jää aikaa. Sivustoja seuraan kyllä missä he käyvät,mutta nekin on hyväksyttäviä.Poikani ovat 9 ja 8 vee.koko ajan
Meillä ollaan koko ajan netissä - tässä kuva nuorimmaisesta:http://www.cyberpunkreview.com/images/matrix36.jpg
Meilläkin ollaan (siis olen)
Tässä kuva minusta:http://www.cyberpunkreview.com/images/matrix36.jpg
nettiaika
10v tytöllä on 2h arkena ja 3h viikonloppuna, f securen lapsilukko säädettynä ja aika ajoin käyn kattomassa sivuhistoriansivuhistoria -.-
Siis ettekö te luota yhtään lapsiinne?!!! Mun netinkäyttöä ei ole IKINÄ paljoa vahdittu, eikä tulla varmaankaan ikinä vahtimaankaan.Itse ainakin osaan sivuhistoriat poistaa, lähes kaikki luokkalaiseni osaavat, ja tekevätkin koko ajan niin kyttäävien vanhempien takia.
Jos ei voi lapseensa sen vertaa luottaa, niin sitten kannattaa jo puhua asiasta.
-Neiti Näsäviisas
11 vee tyttö
saa olla puolisen tuntia netissä päivässä, mutta useinkaan ei käytä tätä oikeutta, vaan leikkii ennemmin koirien tai kissojen kanssa, piirtelee tai on ulkona.Olen ylpeä tytöstäni, joka ei näivety netissä päivät pitkät.
:o)