Onko joku ollut lähiaikoina Anita Hirvosen tanssikeikalla? Onko kuunneltavaa ja tanssittavaa, vai kannattaako kiertää kaukaa?
Anita Hirvosen nykykunto
8
595
Vastaukset
- Seurahuoneelle
Kiinnostunut kuulemaan myöskin! Aion katsastaa joka tapauksessa Tampereen Seurahuoneella 10.12.
Viimeksi näin Hirvosen ja La Stradan kesäkuussa ja homma tomi erittäin hyvin. La Strada on ehdottomasti tämän maan parhaita tanssibändejä, eikä meno muuttunut juurikaan huonommaksi Hirvosenkaan ollessa lavalla. Suosittelen lämpimästi.
- Kiinnostaapi
Joskus olen nähnyt sellaisen kokoonpanon kuin Katja-Maria & La Strada. Onkohan tuo Katja-Maria mukana Hirvosen keikoillakin, vai onko hän orkan mukana vain silloin kun Hirvonen ei itse ole esiintymässä?
- J.A.M.O
Kiinnostaapi kirjoitti:
Joskus olen nähnyt sellaisen kokoonpanon kuin Katja-Maria & La Strada. Onkohan tuo Katja-Maria mukana Hirvosen keikoillakin, vai onko hän orkan mukana vain silloin kun Hirvonen ei itse ole esiintymässä?
Katja-Maria ei ole ollut mukana silloin, kun Hirvonen on itse esiintymässä. Hän on tehnyt keikkoja myös Petomanin säestyksellä.
- tykkäsin
Kesällä oli kova meno, kunto hyvä, musiikki tanssittavan reipasta
- Äikkäänmiäs
Anitan kanssa täytettiin kimppalotto Riksun ärrälle hiljattain.Kuinka siinä lotossa oikein kävi?
No ei siinä mitään sen kummempaa kun oli 7 väärin.Ne rahat meni kankkulan kaivoon.
Oletteko muuten käyneet lavatansseissa sitten viime näkemän?
Kiitän,kumarran ja poistun takavasemmalle laskemaan lampaita.
Ai niin yksi juttu vielä.Lähettäisin työkavereille terveisiä.Eikö teillä ole muuta tekemistä. - Ainaafani
Äikkäänmiäs kirjoitti:
Anitan kanssa täytettiin kimppalotto Riksun ärrälle hiljattain.Kuinka siinä lotossa oikein kävi?
No ei siinä mitään sen kummempaa kun oli 7 väärin.Ne rahat meni kankkulan kaivoon.
Oletteko muuten käyneet lavatansseissa sitten viime näkemän?
Kiitän,kumarran ja poistun takavasemmalle laskemaan lampaita.
Ai niin yksi juttu vielä.Lähettäisin työkavereille terveisiä.Eikö teillä ole muuta tekemistä.Vai on sitä oikein kimppaa harrastettu Anitan kanssa. Mikäpäs sen mukavampaa.
Tansseissa on käyty sen minkä keritty.
Äläpäs sinä pysy juttuinesi tällä kertaa liian kauan poissa.
- Kersantti -65
Kunto on kova, cooperin testi alle vartissa !!!
(luotettava tieto)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462