Kiitoksia vaan BMW/Riku Motor/Huolto

F800 GS

Meni sitten merkin edutus ja huolto Lahdesta.
Eikä minkäänlaista yhteyden ottoa vanhoihin asiakkaisiin.

8

2263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Läyhke kauppiaalla noiden museo ja messutouhujen kanssa , että moinen asiakkaiden muistaminen
      on toisella sijalla bisnestä tehdessä ??? Paljon puhetta ja vähän tekoja ! Siinä on monen kauppiaan
      todellinen toimintamalli. Onneksi osa näistä sinivalkoisen merkin tuotteista on sellaisia , että niiden
      kanssa pärjää vaikka edustus ja kauppias on vähän kauempanakin !!! Taitaa olla harvassa sellaiset kauppa-
      miehet joiden kanssa voi tehdä kauppaa pitkällä tähtäimellä ajatellen merkkiuskollisten asiakkaiden
      tarpeita ja mielitekoja. Onneksi asiakkaalla on mahdollisuus hakea palvelua sieltä missä sitä saatavissa !!!

      • BMW kulkija

        Minulle kopsahti Jouluna kortti Rikulta. Oli tullut pyörä sieltä ostettua viime keväänä. Harmi että eivät enään ole BMW kuvioissa mukana.


      • tähän saakka uskolli
        BMW kulkija kirjoitti:

        Minulle kopsahti Jouluna kortti Rikulta. Oli tullut pyörä sieltä ostettua viime keväänä. Harmi että eivät enään ole BMW kuvioissa mukana.

        Erittäin ikävä juttu, mutta kyllä mielestäni tuo tiedottaminen kuuluisi BMW:lle - nehän tuon huoltoedustuksen katkolle laittoivat. Olis kiva kuulla minne nyt mennään huoltoon - vai vaihdetaanko merkkiä.


    • Timokkyh

      Kyllä Riku on ainakin minun bemarini K1300S huollattanut koko ajan? Tekee myös takuutyöt.

      • Laskussa ilmaveivi

        Kerta riitti. Palasin Kuvalle.


    • No problems

      RM Heino huoltaa oikeesti

      • lehtori007

        R.M.Heinolla olen huollattanut jo monia vuosia R 1200Rt:ni .
        Nythän he laajensivat toimintansa Lahteenkin,joten siellä hyvä huolto onnistuu varmasti parhaiten,itse olen huollattanut pyöräni aina Espoon toimipisteessä ja olen ollut todella tyytyväinen työn laatuun,viimeinen vuosihuolto oli n.230€
        Nyt tulossa 30 000 huolto joka on alle 300€ sisältäen kaikki mitä vuosihuollossakin eli kaikki öljyt ja suodattimet sekä venttiilien säätö,peräöljy ilmansuodin,aikaa on varattu huoltoon 3 tuntia ,joten kohtuullinen hinta minusta.Tampereella on myös heidän kolmas toimipisteensä.
        Kaikki joiden kanssa olen Heinon huolloista jutellut ,niin ovat olleet erittäin tyytyväisiä,samoin Kuvan huolto on saanut pelkästään positiivista sanomista,tosin itse en ole siellä käynyt koskaan,mutta tarjoa Heinolle Lahden pisteeseen.


    • puheet pitää pitää

      Riku Motor huolto, siellä on joku Orimattilan kusipää Valtonen tämä on sellainen poika joka ei pidä puheitaan. Lupasi hoitaa takuun piikkiin osan mutta tää tahvo tilasi väärän osan, no sen jälkeen ei homma enää mennytkään niin kuin elokuvissa vaikka lupasi hoitaa uuden osan. Väitti että tällästä lupausta hän ei ole antanut vaikka lupasi ilmoittaa koska tulee ja sovitaan vaihdolle aika. En tarkemmin nyt rupea kertomaan mutta sen sanon että tähän paikkaan en vie enään mitään ja jos poika tulee vastaa väärässä paikassa en tiedä mitä teen. Ajatelkaa tässä esimerkki jarru palat maksaa Valtosella 90€ kun esim: motonetissä 19,90€. Valtuutettu kauppias sanoi että Valtosen kanssa on ollut aika usein ongelmia esim Polarikset kannattaa viedä Rauskin pajalle vanha heinolatie niin ei tarvi tapella tän kusipää Valtosen kanssa enempää.Voi olla että ei kauan Riku Motoria edusta jos Rikulla on jotain väliä kuka sen Nimissä tekee töitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe