Joku saatanan paskanen traktorikuski veti jonoa 10km porvoosta ilolaan 40 km/h , ei vittuillessaankaan vetäny pysäkille purkaakseen takana valoja vilkuttanutta ja torvea soittanutta pitkää autojonoa !! Oli muka tärkeällä asialla omasta mielestään tämä teiden ritari murikkansa kans kun oli lumitöitä menossa tekemään , missä vitussa näitä kusipäitä oikeen sikiää ?? Tästä opimme sen että kun lapsia aletaan tähän mailmaan hankkimaan niin älkää touhutko niitä kusihädässä , ei edes pienessä !!! Niin kiirettä eukon päälle ei saa olla että voisi kusta lipsahtaa mukaan ja tulla tällaisia traktorikuskeja niinkuin 30.11 klo 16.25 ilolassa liikkui !
Traktorikuskin pöljyys huipussaan !!
21
821
Vastaukset
- Ihmettelijä69
Jokaisella on oikeus mennä tiellä sitä vauhtia mitä liikennemerkit tai kulkuneuvon tyyppi antaa myöten. Oishan se traktorikuski voinnut antaa tietä, mutta mikään pakko ei todellakaan ole. Pitäiskö sun lähteä liikkeelle ensi kerralla vähän aikasemmin jos muutaman minuutin viive aiheuttaa tollaset vitutukset.
- kaiken nähnyt
Nämä omassa kusiliemessään rypevät toukohousut juuri näitä onnettomuuksia ja kuolonkolareita aiheuttavatkin, ei älytä sillä vajavaisella traktorikuskin ymmärryksellä poiketa bussipysäkille ja purkaa jonoa, joku sieltä kuitenkin lähtee jossain vaiheessa ohittamaan ja voi tehdä sen väärällä hetkellä. Rysäyksen jälkeen kusipäinen traktorikuski tuumaa vaan tehneensä työtään....
- joskus jonotetaan
kaiken nähnyt kirjoitti:
Nämä omassa kusiliemessään rypevät toukohousut juuri näitä onnettomuuksia ja kuolonkolareita aiheuttavatkin, ei älytä sillä vajavaisella traktorikuskin ymmärryksellä poiketa bussipysäkille ja purkaa jonoa, joku sieltä kuitenkin lähtee jossain vaiheessa ohittamaan ja voi tehdä sen väärällä hetkellä. Rysäyksen jälkeen kusipäinen traktorikuski tuumaa vaan tehneensä työtään....
Jonossa oltiin ja luulin että siellä on tapahtunut pahakin onnettomuus ja tie on poikki mutta traktorihan siellä oli, onneksi pysähtyi vadetin kohdalle . Mitä lie päässä liikkui , kiusanteolta tuo tuntui
- vidiootti
joskus jonotetaan kirjoitti:
Jonossa oltiin ja luulin että siellä on tapahtunut pahakin onnettomuus ja tie on poikki mutta traktorihan siellä oli, onneksi pysähtyi vadetin kohdalle . Mitä lie päässä liikkui , kiusanteolta tuo tuntui
Kannattaa ottaa nämä tapaukset nauhalle ja laittaa yotubeen !!
- €€rola
vidiootti kirjoitti:
Kannattaa ottaa nämä tapaukset nauhalle ja laittaa yotubeen !!
Linjaautopysäkille saa pysähtyä ainoastaan silloin kun ottaa tai laskee matkustajan kyydistä.
- Itäuusmaalainen
€€rola kirjoitti:
Linjaautopysäkille saa pysähtyä ainoastaan silloin kun ottaa tai laskee matkustajan kyydistä.
Vetäkää jumalauta käteen helvetin kaupunkilaiset. Itse ette viitsi pihojanne puhdistaa lumesta niin tulevat ahkerat maajussit tekemään likaisen työn teille kun olette niin hienohelmoja että.
Ja sitten ruikutetaan. Jos ei sitä että yöuni häiriintyy kun aurataan silloin kun ei ole liikennettä niin sitten huudetaan pää punaisena jos se traktorikuskiparka liikkuukin säädylliseen aikaan ja sattuu olemaan tien tukkeena muutaman kilometrin verran. Hyi saatana, pitäisi kerrankin antaa kaupungin jäädä lumensa kanssa oman onnensa nojaan niin ehkä ääni kellossa muuttuisi kun huomaisivat että toiset tekee hyödyllistä työtä. - sfdh
Itäuusmaalainen kirjoitti:
Vetäkää jumalauta käteen helvetin kaupunkilaiset. Itse ette viitsi pihojanne puhdistaa lumesta niin tulevat ahkerat maajussit tekemään likaisen työn teille kun olette niin hienohelmoja että.
Ja sitten ruikutetaan. Jos ei sitä että yöuni häiriintyy kun aurataan silloin kun ei ole liikennettä niin sitten huudetaan pää punaisena jos se traktorikuskiparka liikkuukin säädylliseen aikaan ja sattuu olemaan tien tukkeena muutaman kilometrin verran. Hyi saatana, pitäisi kerrankin antaa kaupungin jäädä lumensa kanssa oman onnensa nojaan niin ehkä ääni kellossa muuttuisi kun huomaisivat että toiset tekee hyödyllistä työtä.Säkin Jyväjemmari hyväntekeväisyydellä teet niitä lumihommia? Dollarinkiilto silmissä painat John Deerellä menemään pitkin kyläteitä ku yksikin lymihiukkanen ilmestyy maahan...
- Kolaäijä..
sfdh kirjoitti:
Säkin Jyväjemmari hyväntekeväisyydellä teet niitä lumihommia? Dollarinkiilto silmissä painat John Deerellä menemään pitkin kyläteitä ku yksikin lymihiukkanen ilmestyy maahan...
mistä saa!! Millä minä muutes vien perheeni kanarialle 2 x vuodessa? Satokorvauksillako?
Tytölle pitää ostaa 46" plasma, pojille uusi auto joka toinen vuosi. Eikä se 46 jalkanen Bavaria ole halpa pitää. Lumitöissä tienaa helvetisti. - fiksua olisi
Lain mukaan on monta juttua sellaista, ettei tartte tehdä, mutta jos haluaa olla fiksu ja antaa tietä niin eipä siinä ole mitään moittimista. Ihmeen kärjistettyä keskustelua? Miksi ei vaan anna lähimmäiselle tietä kun huomaa, että jää jälkeen liikenteestä ja aiheuttaa tukokosen. Kyllähän sen toki huomaa.
Jos mummo kaatuu liikennevaloissa niin eihän sitä todellakaan ole pakko auttaa. Mitä sitten kun on itse vanha ja huomaa, ettei todellakaan auteta. Tällainen ajattelu kyynistyttää elämää ja ei ole "reipasta" toimintaa vaan pikemminkin pikkusieluista omaan napaan tuijottelua. Jos ei mitään halua saada niin ei oo pakko antaa.
Yrittäkää vähän reipastua! Hyvää Uutta Vuotta! :-) - kekluklux
fiksua olisi kirjoitti:
Lain mukaan on monta juttua sellaista, ettei tartte tehdä, mutta jos haluaa olla fiksu ja antaa tietä niin eipä siinä ole mitään moittimista. Ihmeen kärjistettyä keskustelua? Miksi ei vaan anna lähimmäiselle tietä kun huomaa, että jää jälkeen liikenteestä ja aiheuttaa tukokosen. Kyllähän sen toki huomaa.
Jos mummo kaatuu liikennevaloissa niin eihän sitä todellakaan ole pakko auttaa. Mitä sitten kun on itse vanha ja huomaa, ettei todellakaan auteta. Tällainen ajattelu kyynistyttää elämää ja ei ole "reipasta" toimintaa vaan pikemminkin pikkusieluista omaan napaan tuijottelua. Jos ei mitään halua saada niin ei oo pakko antaa.
Yrittäkää vähän reipastua! Hyvää Uutta Vuotta! :-)Eihän sitä voi kauhalla ottaa jos on lusikalla annettu...alhaisen sivistystason omaavat murikkakuskeilta ei tuollaista voi odottaa...ne vaan on yksinkertaisesti kouluja käymättömiä moukkia...
- Volvo BM
kekluklux kirjoitti:
Eihän sitä voi kauhalla ottaa jos on lusikalla annettu...alhaisen sivistystason omaavat murikkakuskeilta ei tuollaista voi odottaa...ne vaan on yksinkertaisesti kouluja käymättömiä moukkia...
Minä olen paljon ajanut traktoria, ympäri etelä ja keskisuomen. Muistettavin ajo oli Jyväskylästä Porvooseen Tammikuussa. Pakkasta -22° ja ei toimivaa lämmityslaitetta. Lähto klo 15.00 ja Porvoossa seuraavana aamuna klo 8.30. Silloin minulla oli ylioppilastodistus. Jatkoin opiskelua tekussa, sain tekniikan lisenssiaatin paperit. Väitöskirjaa en ruvennut väsäämään, tohtorin titteli ei kiinnostanut.
Nyt entisenä traktorinkuljettajana vietän eläkepäiviä valtion virasta, virka joka vaati aivoja. - 19+4
Volvo BM kirjoitti:
Minä olen paljon ajanut traktoria, ympäri etelä ja keskisuomen. Muistettavin ajo oli Jyväskylästä Porvooseen Tammikuussa. Pakkasta -22° ja ei toimivaa lämmityslaitetta. Lähto klo 15.00 ja Porvoossa seuraavana aamuna klo 8.30. Silloin minulla oli ylioppilastodistus. Jatkoin opiskelua tekussa, sain tekniikan lisenssiaatin paperit. Väitöskirjaa en ruvennut väsäämään, tohtorin titteli ei kiinnostanut.
Nyt entisenä traktorinkuljettajana vietän eläkepäiviä valtion virasta, virka joka vaati aivoja.Mutta olet ENTINEN traktorikuski !!
- päpätti
kekluklux kirjoitti:
Eihän sitä voi kauhalla ottaa jos on lusikalla annettu...alhaisen sivistystason omaavat murikkakuskeilta ei tuollaista voi odottaa...ne vaan on yksinkertaisesti kouluja käymättömiä moukkia...
niilläkään ei aina leikkaa,et vois ehkä antaa tietä "oikeille"autoille,sitä ollaan niin autoilijoita,että.Olen samaa mieltä,että kyseinen traktorimies/-nainen olis varmaan voinu ajaa pysäkille ja päästää letkan ohi,mutta,ehkä hänellä oli syynsä,miks ei toiminu niin.Kaikesta huolimatta...HYVÄÄ UUTTA VUOTTA ja turvallista matkaa,siellä tien päällä kaikille:)
- fdgdfgh
päpätti kirjoitti:
niilläkään ei aina leikkaa,et vois ehkä antaa tietä "oikeille"autoille,sitä ollaan niin autoilijoita,että.Olen samaa mieltä,että kyseinen traktorimies/-nainen olis varmaan voinu ajaa pysäkille ja päästää letkan ohi,mutta,ehkä hänellä oli syynsä,miks ei toiminu niin.Kaikesta huolimatta...HYVÄÄ UUTTA VUOTTA ja turvallista matkaa,siellä tien päällä kaikille:)
Ahdista Mopoauto ajovirheeseen! =D
- Kauhalla kauhalla
Volvo BM kirjoitti:
Nyt entisenä traktorinkuljettajana vietän eläkepäiviä valtion virasta, virka joka vaati aivoja.käy selvästi ilmi, ei ole tohtoriksi asti ollut enää lusikallisesta evästä.
"Valtion virassa joka vaati aivoja", just joo,huumori miehiä ainakin. - Porvoolainen1945
fdgdfgh kirjoitti:
Ahdista Mopoauto ajovirheeseen! =D
...jotka maatalouskaunaansa tänne oksentaa. Tiedoksi: Viimeisen kymmenen päivän aikana on satanut erittäin runsaasti lunta ja moni lumiauraaja on tehnyt hyvinkin pitkiä päiviä. On hyvin mahdollista että pelkästään rankka uupumus on aiheuttanut sen ettei ole noteerannut kuinka pahasti (jos se tilanne nyt edes erityisen paha ollut) oli tien tukkeena.
Mutta asiallisen kommentin kirjoittaminen Suomi24:n palstalle nyt on kuin kusisi vastatuuleen... - porrrrrrrvoooooooooo
Porvoolainen1945 kirjoitti:
...jotka maatalouskaunaansa tänne oksentaa. Tiedoksi: Viimeisen kymmenen päivän aikana on satanut erittäin runsaasti lunta ja moni lumiauraaja on tehnyt hyvinkin pitkiä päiviä. On hyvin mahdollista että pelkästään rankka uupumus on aiheuttanut sen ettei ole noteerannut kuinka pahasti (jos se tilanne nyt edes erityisen paha ollut) oli tien tukkeena.
Mutta asiallisen kommentin kirjoittaminen Suomi24:n palstalle nyt on kuin kusisi vastatuuleen...porvoosta ja teen lumitöitä ilman taukoa 7 noin tuntia ja sen jälkeen on vielä työ 8 tuntia kaikki
työ päivät koitan tehdä ilman taukoja kun tulee lunta minulle ei ole kyllä tullut haukkuja kun teen niin jos tulee ajoissa hälytys mulla kestää noin 6 tuntia kun käyn kaikki paikat läpi yhteen
kertaan ja siihen kaikki levennykset jotka teen myöhemmin joka vaatii aikaa moni ei kyllä käsitä
ajaa vain ja se on siinä kaikki haluaa että kun herää kaikki lumet on poissa kyllä minulla on pois lumet jos lähden töihin 1 aikaa niin saan pikasesti tehtyä hommat ennen seitsemää jos tulee myöhemmin monet alkaa valittamaan että miksi ei oli auki polku ja kaikkea paskaa
olen nyt uudessa vuodessa enkä jaksa pisteitä ja kaikkia pilkkuja kaikille hyvää uutta
vuotta - 20+6
porrrrrrrvoooooooooo kirjoitti:
porvoosta ja teen lumitöitä ilman taukoa 7 noin tuntia ja sen jälkeen on vielä työ 8 tuntia kaikki
työ päivät koitan tehdä ilman taukoja kun tulee lunta minulle ei ole kyllä tullut haukkuja kun teen niin jos tulee ajoissa hälytys mulla kestää noin 6 tuntia kun käyn kaikki paikat läpi yhteen
kertaan ja siihen kaikki levennykset jotka teen myöhemmin joka vaatii aikaa moni ei kyllä käsitä
ajaa vain ja se on siinä kaikki haluaa että kun herää kaikki lumet on poissa kyllä minulla on pois lumet jos lähden töihin 1 aikaa niin saan pikasesti tehtyä hommat ennen seitsemää jos tulee myöhemmin monet alkaa valittamaan että miksi ei oli auki polku ja kaikkea paskaa
olen nyt uudessa vuodessa enkä jaksa pisteitä ja kaikkia pilkkuja kaikille hyvää uutta
vuottaElä kuule ota enää...tarpeeksi sekavaa on teksti...
- ohita
Etkö päässyt ohi sillä bemarillasi, onhan siinä sentää toinenkin kaista late?
- ohi vaan
Hei perässä ajavat ne jonon tekee ei ekana ajava senkin late1
- 11+4
Tämä kusipää asuu vadetissa !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama917650Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1236364Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1624472Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2353091Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902648Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh442012- 1331606
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971554Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo46849Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21812