Olemme viemässä parsonneitimme steriloitavaksi, onko kellään kokemuksia kuinka koira muuttuu leikkauksen jälkeen?
Nartun sterilointi
3
264
Vastaukset
- niina32
itse vein koirani leikattavaksi voimakkaan valeraskauden vuoksi eikä perusluonne muuttunut miksikään vain hormonien aiheuttama ylikierros ja perheenperustamisvimma loppui eli stressi siten siis loppui.
Hormonit on eläimillä samantyyppisiä kuin ihmisilläkin..menkkojen tietyssä vaiheessa alkaa itkettää ja sitten on muita pms.tunteita...vauvakuumeita etc.
hormonitaso siis tasoittuu leikkauksen myötä ja koiruus on puhtaammin sitä mitä oikeasti on. :) - kettikset
mun kaksi karkeakarvaista kettistä on leikattu , toinen viisi vuotiaana ja toinen oli puolitoista. viisi vuotias ei muuttunut mitenkään nuorempi on luonteeltaan aika urosmainen . voi tietysti olla että olisi muutenkin ollut poikamaisempi kun toinen . toipuivat leikkauksesta nopeasti . kolmas koirani oli uros ,leikkauksesta toipuminen vei pidemmän ajan.
- memmu06
mä leikkuutin jackrusselin ekojen juoksujen jälkeen. muuta muutosta kuin ruokahalun lisääntyminen en ole huomannu. ja ruuan perään on kyllä ja kovasti..;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932255Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561848- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
- 55662
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591