Hei!
Haaveenani on perustaa ammatillinen perhekoti, ja etsin itselleni kumppania tämän haaveen toteuttamiseen. Mitään suuria vaatimuksia ei "hakukriteereissä" ole. Positiivinen elämänasenne, kyky sitoutua ja halu olla lasten kanssa riittävät. Ikää sinulla saisi oola 30-40 vuotta, omia lapsia saa olla, tai sitten vielä ei. Sosiaali- tai terveysalan koulutus olisi plussaa, mutta sekään ei ole pakollinen.
Itse olen reilu 30-kymppinen sairaanhoitaja. Lisäksi olen 3 lapsen äiti. Olen valmis romanttiseen suhteeseen, jos kemiat kohtaavat. Voimme myös olla kumppaneita "työkavereina".
Ota yhteyttä ja kerro itsestäsi, niin katsotaan, mihin elämä vie :)
Etsinnässä ammatillisen perhekodin "isä"
27
851
Vastaukset
- mies 36v
Missäs päin Suomea asustelet?
- "äiti"
PKS, mutta mikään ei estä täältä muuttamasta :)
Olisin sinusta kiinostunut. Olen 41-v sinkku Siikajoelta. Sinulla on hyvä idea tämä perhekoti, talonmiehenä voisin olla. [email protected]
- Kukkivat....
Tähän asti paras konsti yrittää saada itselleen elättäjä, onnittelen.
- Sinun etusi
Tämä on aikuisten kirjeystävä -palsta. Ei tänne ole lapsilla tai heihin verrattavilla mitään asiaa. Voisit kyllä pitää nuo sairaat huomautuksesi omana tietonasi. Sinulle on jo monta kertaa asiasta huomautettu. Oletko lukutaidoton vai käsityskyvyltäsi niin vajaa, ettet ole vieläkään oivaltanut tämän palstan tarkoitusta.
Jos luulet olevasi vitsikäs, niin vitseille on omat fooruminsa.
Tänne ei näköjään kukaan ja koskaan saa laitettua asiallista ilmoitusta, niin ettet ole heti siitä jotain nälvimässä. Oikeassa elämässä et kyllä tuota kauaa tekisi. Eihän tuollaista tarvi kenekään loputtomiin sietää.
Etkö todellakaan tajua, kuinka paljon mielipahaa olet ihmisille aiheuttanut nälvimiselläsi? Jos et sitä tajua, niin olet kyllä avun tarpeessa ja jos sen tajuat, niin... tiedäthän, heitä varten on laitoksia, joissa pyritään hoitamaan luonnehäiriöt kuntoon ja jos ei onnistuta, niin sellaiset tapaukset eristetään yhteiskunnasta.
Muista kuitenkin tämä neuvo: lopeta ennenkuin on liian myöhäistä! - "äiti"
Ihminen, joka tietää, mistä tässä on kyse, tietää, että helpolla pääseminen on tässä hommassa kaukana! Joka tähän on valmis ryhtymään ei saa työtä pelätä eikä tehtyjä työtunteja laskea! Talonmiehenäkin joutuu kasvatustehtäviin osallistumaan.
- ookkona oulusta...
"äiti" kirjoitti:
Ihminen, joka tietää, mistä tässä on kyse, tietää, että helpolla pääseminen on tässä hommassa kaukana! Joka tähän on valmis ryhtymään ei saa työtä pelätä eikä tehtyjä työtunteja laskea! Talonmiehenäkin joutuu kasvatustehtäviin osallistumaan.
- hohhoijaaaaaaaaaa
Sinun etusi kirjoitti:
Tämä on aikuisten kirjeystävä -palsta. Ei tänne ole lapsilla tai heihin verrattavilla mitään asiaa. Voisit kyllä pitää nuo sairaat huomautuksesi omana tietonasi. Sinulle on jo monta kertaa asiasta huomautettu. Oletko lukutaidoton vai käsityskyvyltäsi niin vajaa, ettet ole vieläkään oivaltanut tämän palstan tarkoitusta.
Jos luulet olevasi vitsikäs, niin vitseille on omat fooruminsa.
Tänne ei näköjään kukaan ja koskaan saa laitettua asiallista ilmoitusta, niin ettet ole heti siitä jotain nälvimässä. Oikeassa elämässä et kyllä tuota kauaa tekisi. Eihän tuollaista tarvi kenekään loputtomiin sietää.
Etkö todellakaan tajua, kuinka paljon mielipahaa olet ihmisille aiheuttanut nälvimiselläsi? Jos et sitä tajua, niin olet kyllä avun tarpeessa ja jos sen tajuat, niin... tiedäthän, heitä varten on laitoksia, joissa pyritään hoitamaan luonnehäiriöt kuntoon ja jos ei onnistuta, niin sellaiset tapaukset eristetään yhteiskunnasta.
Muista kuitenkin tämä neuvo: lopeta ennenkuin on liian myöhäistä!Niinpä, sellaista viestiketjua, ei täälä ole, etteikö tuo elättäjä niitä kommentoisi... olen myös täysin kyllästynyt hänen elatuskammoon:) tai muuhun vinoiluun... Kunpa joku saisi hänet poistumaan tältä palstalta...
- Luuserinainen..
hohhoijaaaaaaaaaa kirjoitti:
Niinpä, sellaista viestiketjua, ei täälä ole, etteikö tuo elättäjä niitä kommentoisi... olen myös täysin kyllästynyt hänen elatuskammoon:) tai muuhun vinoiluun... Kunpa joku saisi hänet poistumaan tältä palstalta...
"Nainen kunnioittaa miehen lompakkoa"
- -j---
Olen 36v mies pääkaupunkiseudulta. Haluaisin keskustella enempi kanssasi aiheesta. Ja kuulla enempi ideastasi. Kirjoitteletko mulle rooower(at)suomi24.fi. Lupaan että ainakin rakentavaa ja aikuismaista keskustelua aiheesta luvassa.
- 252
sun kolme lasta, niinku se perhekodin lapsikatras, jota sinä hoivailet, ja mä sitten "isän" roolissa maksan sen lystin kaikkineen??? Käytännössä olisin kuitenkin vain talkkari, eli pillua en sais...vai saako talkkarit?
- VKYH..
kaffetta, ei muuta. Eli varaudu vain runkkaamaan.
- - vp:n tuuraaja -
Tuolla ylempänä on linkki perhekotitoiminnasta, etkö lukenut ? Ei se tarkoita sitä, että sinä maksat
kaiken " lystin " ! Yhteiskunta maksaa palkan/kulukorvaukset. Perhekotiin vaaditaan kyllä henkisesti
vahvoja AIKUISIA, ei mitään pillunvonkaajia ! Työ on vaativaa, kärsivällisyyttä ja taitoa kohdata
vieras, mahdollisesti moniongelmainen lapsi . Siinä vaaditaan myös pitkäjännitteisyyttä, kun ottaa
vieraan lapsen/lapset kotiinsa, hanskoja ei lyödä tiskiin heti ensimmäisten ongelmien kohdatessa.
Henkilöt ja heidän taustansa, koulutuksensa ja kotinsa syynätään hyvinkin tarkaan .
Olen ollut tällaisessa toiminnassa mukana vapaapäivien tuuraajana, tiedän, mistä puhun/kirjoitan .
Jos olet se " etsitkö elättäjää " tyyppi, pyydän, lopeta tuollainen kommentointi jokaiseen
ilmoitukseen. Sinulla on joku trauma asiasta . Anna ihmisten rauhassa etsiä, mitä etsivät !
Herjaa ei tarvitse heittää jokaiseen hakuun !
- - vp:n tuuraaja -
" äidille ". Sinulla on hieno haave ja toivon, että löydät sopivan henkilön/henkilöitä, toimintaan mukaan.
Prosessi on aika pitkä, mutta jos onnistut haaveessasi, työ ei lopu !
Tällaisia koteja tarvitaan ja työ palkitsee aikanaan, ei rahallisesti, mutta henkisesti.
Voit tuntea onnistumisen iloa ja käytäntö opettaa paljon sellaista, mitä ei kirjoista opita .
Onnea yrityksellesi ! Sitä minä sinulle toivon !- "äiti"
Hienoa nähdä, että fiksujakin ihmisiä vielä löytyy. Noita pillunvonkaajia tiesinkin olevan.
"äiti" - äidin elättäjä
"äiti" kirjoitti:
Hienoa nähdä, että fiksujakin ihmisiä vielä löytyy. Noita pillunvonkaajia tiesinkin olevan.
"äiti"minkälaista elättäjää?
- kyllästyny
äidin elättäjä kirjoitti:
minkälaista elättäjää?
Jos olis täällä villin lännen meiniki, niin et kauaa räksyttäs.
Olis täs fiksulle nörtille töitä, että selvittäs sun yhteystietos, muutahan ei sit tarvittaiskaan.... kyllä asianhoitajia olis jonoksi asti oves takana... - häiriköiden
kyllästyny kirjoitti:
Olis täs fiksulle nörtille töitä, että selvittäs sun yhteystietos, muutahan ei sit tarvittaiskaan.... kyllä asianhoitajia olis jonoksi asti oves takana...Häiriköiden hovaaminen on surkeaa bisnestä ,100€ vuorokausi .
- ota lääkkeesi
kyllästyny kirjoitti:
Olis täs fiksulle nörtille töitä, että selvittäs sun yhteystietos, muutahan ei sit tarvittaiskaan.... kyllä asianhoitajia olis jonoksi asti oves takana... - Pummienelättäjä
kyllästyny kirjoitti:
Olis täs fiksulle nörtille töitä, että selvittäs sun yhteystietos, muutahan ei sit tarvittaiskaan.... kyllä asianhoitajia olis jonoksi asti oves takana...Ei kysely ole tietääkseni mikään rikos suomessa, autoa ostaessakin kysytään kuinkapaljon on kertynyt mittariin. Myös naisilta voi kysyä heidän tarkoitusperiään, vaikka sitä hakeeko hän elättäjää vai muuta iloittelu seuraa, ja näitä kysymällä paljastuu naisen huumorintaju heti, useinhan nää sutturat mainostavat tätä ominaisuuttaan. Siitä voi itsekukin päätellä rupeaako kirjoittelemaan kyseisen henkilön kanssa.
Ja taitais toi nörtti joutua ennemminkin tiilenpäitä lukemaan urkkimisesta.
IP-osoite joka on mulla tänään, saattaa olla jollain toisella huomenna.
Mitä "jos" perustan huuhaa sivuston ja houkuttelen sinut plikkaamaan tässä istunossa.......... j.n.e. j.n.e. Tätäkö tarkoitit?, Taisi mennä sulla Mikko jo tässä vaiheessa ohihilseen(kaljun). - kyllästyny
Pummienelättäjä kirjoitti:
Ei kysely ole tietääkseni mikään rikos suomessa, autoa ostaessakin kysytään kuinkapaljon on kertynyt mittariin. Myös naisilta voi kysyä heidän tarkoitusperiään, vaikka sitä hakeeko hän elättäjää vai muuta iloittelu seuraa, ja näitä kysymällä paljastuu naisen huumorintaju heti, useinhan nää sutturat mainostavat tätä ominaisuuttaan. Siitä voi itsekukin päätellä rupeaako kirjoittelemaan kyseisen henkilön kanssa.
Ja taitais toi nörtti joutua ennemminkin tiilenpäitä lukemaan urkkimisesta.
IP-osoite joka on mulla tänään, saattaa olla jollain toisella huomenna.
Mitä "jos" perustan huuhaa sivuston ja houkuttelen sinut plikkaamaan tässä istunossa.......... j.n.e. j.n.e. Tätäkö tarkoitit?, Taisi mennä sulla Mikko jo tässä vaiheessa ohihilseen(kaljun).Niin, näämmä sun tietämys onkin aika vajaata näissä hommissa. Ainoa mitä hyvin tiedät, on nälviä ihmisten hyvää tarkoittavia ja tosissaan laitettuja ilmoituksia. Ja varmaankaan tuollaisen nälvijän kanssa ei ala kukaan muu kuin toinen samanlainen minkäänlaiseen kirjeenvaihtoon. Live elämässä ainoa kirjemalli mitä saisit olisi haaste kunnianloukkauksista.
Mutta mullehan saat reivitellä niin paljon kuin naamavärkki kestää. En hikenny helposti omasta puolestani, mutta muita kohtaan tunnen sentään jotain sympatiaa. Sitten kun mä hermostun, niin sen kyllä huomaat, tosin senjälkeen et enää kirjoittele minnekään. Käyn nimittäin pyytämässä sinulta tuollaisen kirjoittelun lopettamista ja tiedän, että sinä varmuuden vuoksi lopetat kaiken kirjoittelun. Osaan nimittäin niin kauniisti pyytää!
Sitä odotellessa, voit jatkaa nälvimistäsi.
PS. Muille jotka tämän lukevat, voin todeta, että näätteks kuinka helposti toi on pyöriteltävissä! :-D - kyllästyny
kyllästyny kirjoitti:
Niin, näämmä sun tietämys onkin aika vajaata näissä hommissa. Ainoa mitä hyvin tiedät, on nälviä ihmisten hyvää tarkoittavia ja tosissaan laitettuja ilmoituksia. Ja varmaankaan tuollaisen nälvijän kanssa ei ala kukaan muu kuin toinen samanlainen minkäänlaiseen kirjeenvaihtoon. Live elämässä ainoa kirjemalli mitä saisit olisi haaste kunnianloukkauksista.
Mutta mullehan saat reivitellä niin paljon kuin naamavärkki kestää. En hikenny helposti omasta puolestani, mutta muita kohtaan tunnen sentään jotain sympatiaa. Sitten kun mä hermostun, niin sen kyllä huomaat, tosin senjälkeen et enää kirjoittele minnekään. Käyn nimittäin pyytämässä sinulta tuollaisen kirjoittelun lopettamista ja tiedän, että sinä varmuuden vuoksi lopetat kaiken kirjoittelun. Osaan nimittäin niin kauniisti pyytää!
Sitä odotellessa, voit jatkaa nälvimistäsi.
PS. Muille jotka tämän lukevat, voin todeta, että näätteks kuinka helposti toi on pyöriteltävissä! :-DToi kauniisti pyyntöni on sellainen että kyykistyn polvilleni ja rukoilen, vähän niinkuin kosinta.
- innostunut.....
kyllästyny kirjoitti:
Toi kauniisti pyyntöni on sellainen että kyykistyn polvilleni ja rukoilen, vähän niinkuin kosinta.
Vai kosia aloit, vaikka et tiedä pystynkö noin isonihmisen edes pitämään ruuassa, mutta jos olet pieniruokainen niin voin harkita tarjoustasi.
- ruuansuoja
innostunut..... kirjoitti:
Vai kosia aloit, vaikka et tiedä pystynkö noin isonihmisen edes pitämään ruuassa, mutta jos olet pieniruokainen niin voin harkita tarjoustasi.
Olen kyllä pieni-ihminen, mutta kova olen syömään, sanovat että mulla on suoraputki josta ruoka menee vauhdilla läpi eikä siinä kerkiä ravintoaineet imeytyä kehoon.
Ota tai jätä. Niin olen nainen jos sillä nyt on mitään merkitystä. - kyllästyny
kyllästyny kirjoitti:
Toi kauniisti pyyntöni on sellainen että kyykistyn polvilleni ja rukoilen, vähän niinkuin kosinta.
Niinkuin kaikki lukijat ovat huomanneet, en ole jatkanut tekstiäni. Ja näyttää jo siltä, että sinä arvon nälvijä kirjoittelet jo nälvimisiä itsesi kanssa. Onko kivaa? Minusta on todella hupaisaa nähdä noin typerä ihminen. Luulin, että noin typerät eivät edes osaa kirjoittaa, mutta saattaahan olla, että heillä onkin avustaja.
Tätäkään viestiä en jatka, enkä lisää siihen mitään. Eli jos näyttäisi siltä, että kirjoittaisin tähän jotain jatkoa, niin se vaan näyttäisi, sillä en kirjoita. Tämä on aina kerralla selvä.
Ja onhan minulla sekin konsti käytettävissä, että et voi kirjoitella nimimerkilläni, mutta annan sinun vielä enemmän nolata itseäsi.
Aloittajalle toivotan onnea pyrkimyksellesi. Olet tärkeällä asialla.
- alalla työskentelevä
Näinköhän pystyt ammatillista perhekotia tuolla koulutuksella perustamaan? Irtoaakohan lääninhallitukselta / valviralta luvat? Noilla kriteereillä jos perhekoteja perustetaan, niin onpahan homma vakaalla pohjalla, kunhan vaan on halu olla lasten kanssa?
Ja jos perustat, niin onpahan hyvä vanhempien malli :D, "isällä" ja "äidillä" saattaa olla jopa "romanttinen suhde" :)
Mietihän uudestaan mitä olet sijoitettaville lapsille tarjoamassa!!!
Tää on pakko olla provo!- MollaMaija.........
Eiköhän tässä ollut tarkoitus turvata omille kakaroille leipäpuu, ainakin ymmärsin kun luin rivienvälistä tätä ketjua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462