Tukholman antiikkimessuille menijöitä? 20.2.10?

M&J

Onko kukaan menossa Tukholman antiikkimessuille? Olemme menossa Silja linella, siten että olisimme menossa antiikkimessuille 12.2.10 lauantaina, ja kaipaisimme kyytiä paikan päälle. Olisi siis kaksi aikuista ja yksi 5-vuotias lapsi kyseessä, ja maksamme tietenkin kyydistä. Emme meinaa ostaa mitään huonekaluja, korkeintaan taulun jos sopiva löytyy...

3

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • true2

Viime vuonna kävin siellä. Ja menin keskustasta junalla Älvsjö:n. Opasteet paikanpäällä kyllä neuvoo messukeskukselle.

• mh

Millainen oli kokemuksesi? Oliko hinnat korkeat /versus Suomi? Oma kokemukseni ainakin Tukholman antiikkikiilleistä on se, että hintataso on Suomea halvempi ja monipuolisempi. Ja helpompi tehdä löytöjä.
        Käykö maksuvälineenä MasterCard? Voiko tinkaa ja miten paljon? Saako oston jälkeen tuoteen heti mukaansa (siis suht pienet, vai pitääkö noutaa jälkikäteen jostain noutopisteestä?
        Onko vinkkejä jaettavaksi?

Itse olen tällainen tavisharrastelija, joka siis liikkeellä suht pienellä budjetilla, ja ei ole mikään alan asiantuntija...

• true2
        mh kirjoitti:

Millainen oli kokemuksesi? Oliko hinnat korkeat /versus Suomi? Oma kokemukseni ainakin Tukholman antiikkikiilleistä on se, että hintataso on Suomea halvempi ja monipuolisempi. Ja helpompi tehdä löytöjä.
        Käykö maksuvälineenä MasterCard? Voiko tinkaa ja miten paljon? Saako oston jälkeen tuoteen heti mukaansa (siis suht pienet, vai pitääkö noutaa jälkikäteen jostain noutopisteestä?
        Onko vinkkejä jaettavaksi?

Itse olen tällainen tavisharrastelija, joka siis liikkeellä suht pienellä budjetilla, ja ei ole mikään alan asiantuntija...

...suomen vastaava tapahtuma katajanokalla. Tai ainakin minun mielestäni. Ihan kiva vaan vaellella, vaikkei mitään niin ostelisikaan. Saa hyvän kattauksen eripuolilla Ruotsia olevista antiikkikauppiaista ja tavaroista. Saattaa tehdä hyviä löytöjäkin, toki kallis on kallista kaikkialla, mutta hinnat on ihan siedettävät. Ostin viimevuonna taulun.. ja heti saa tavaran mukaansa ottaa, voit toki sopia kauppiaan kanssa, että jätät tavaran hänen hoiviinsa, ja haet sitten kun lähdet pois. .itse tein niin. Turha raahata pitkiä aikoja mukana.
        Ennen lentokoneeseen menoa pyysin, saisiko taulun mukaan myös itse matkustamoon. Ohjaamon puolelta (vai mikä nyt virallinen nimitys on paikalle) löytyi tilaa. Eli kokemus oli kaikin puolin ok.
        Maksoin muuten sekä käteisellä, että visa electronilla. Messukeskuksessa on myös pankkiautomaatit.
        Viralliset sivut on muistaakseni antikmässan.se . Siellä on paljon ohjeita ja mm. antiikkikauppiaista jotka osallistuvat tapahtumaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      81
      1973
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      100
      1695
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1286
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      666
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe