Minulla on Kaon tallentava kaapelidigipoksi. Olisin tässä päivänä muutamana tallentanut erään Jimin esittämän ohjelman, mutta se ei onnistunut, kun ohjelmatietoja ei ollut. Kaikilla muilla kanavilla ne olivat esillä, mutta Jimiltä ne puuttuivat. Mistäpä moinen johtui? Täytyypä tarkkailla, onko se toistuvaa.
Miksi Jimin ohjelmatietoja ei näy?
3
275
Vastaukset
- toppikaon
ei johdu laitteesta joskus ne vaan eivät lataudu ihan heti,monasti auttaakun siirtyy sille kanavalle mistä ne haluaa,joskus pelaa kaikki miltä kanavalta tahansa joskus kaikkikin pimeenä,laite ottaa kyllä kaiken informaation vastaa mitä sille syötetäänkin.Siispä syyttävä sormi osoittaa siis tv tuotanto yhtiöhin päin.Kaon on muuten testivoittaja laatu merkki.Mulla Kaon ja Topfield kummassakin vaihtelee ihan samat ohjelmatiedot jos niitä ei nyt satu näkymään.
- SVR31
Kaiken muun olen havainnut hyväksi keinoksi ohjelmatiedostojen lataamiseksi - jopa pitkän tovin odottelemisenkin - mutta neuvomaasi keinoa en vielä. Yritetäänpä vastaisuudessa! Kiitos!
- toppikaon
SVR31 kirjoitti:
Kaiken muun olen havainnut hyväksi keinoksi ohjelmatiedostojen lataamiseksi - jopa pitkän tovin odottelemisenkin - mutta neuvomaasi keinoa en vielä. Yritetäänpä vastaisuudessa! Kiitos!
tänään viimeks ei toiminut max ja muut maikkarin maksukanavien epg tiedot,olin ylen kanavalla mut ku siirryin max kanavalle niin hetken päästä epg tiedot tuli siihen kaoniini,täytyy vaan vähän osaa pelaa noitten kaa..onneks voi manuaalisestikin tallentaa mut tietysti siinä vähän enempi työtä kun on tottunu tohon helppoon epg ajastukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462