olemme seurustelleet poikaystäväni kanssa reilun vuoden, asumme erillämme. tässä yhtenä viikonloppuna muutama viikko sitten olin kovassa kuumeessa ja emme sen takia nähneet. myöhemmin selvisi, että hän oli juuri tänä viikonloppuna ollut sinkkukaverinsa kanssa joidenkin kahden tytön luona hengailemassa yöt läpensä. en silloin suuttunut hänelle, sillä olihan hän ollut rehellinen ja kertonut tämän minulle, kuitenkin minun sisälläni kiehui.
nyt hän sitten sanoi, että heidät (siis hän ja hänen sinkkukaverinsa) on kutsuttu sinne samojen tyttöjen luo viikonlopuksi. sanoimpa sitten, että jos haluaa hengailla niiden tyttöjen kanssa niin hengailkoon, mutta sitten ei tarvii enää seurustella mun kanssa..
teinkö oikein vai väärin? onko tällainen kiristäminen parisuhteessa oikein?
"kiristäminen"
12
1000
Vastaukset
- petri...
Teit oikein! Ei tommonen ole oikein.
- sdfsdfsdf
mustasukkaisuus on ihan normaalia ja ok. olisin sanonut kyllä iha samallalailla mun tyttöystävälle.
se on mai vei oor haivei - grtrt
Riippuu tietysti tilanteesta, mutta ei mun mielestä muiden naisten kanssa tarvitse hengailla "yöt läpeensä". Naispuolisia kavereita voi nähdä päivälläkin. Jos ollaan jonkun naisen luona juopottelun päätteeksi, niin hyvät eväät pettämiselle on kasassa.
- kyyninenkyy
minun mielestäni teit ihan oikein...ainakin itse olisin tehnyt samalla tavalla. Kyllähän tuossa vähän haiskahtaa... mennä sinkkukaverinsa kanssa viettämään aikaa kahden sinkkutytön luokse missä ei ole muita ihmisiä? hmmmm? mitähän ne sielä sitten tekisivät, tulee mieleen mikähän niillä tytöillä on mielessä? tietävätkö että poikaystäväsi on varattu? muutenkin..kuinka pinnallinen teidän suhteenne on... pidä tuo linja jottet enempää tule tulevaisuudessa rääkkäämään sydäntäsi ja muutu kylmäksi. Jos se tuntuu sinusta pahalta niin ei sinun tarvitse siihen suostua.
Kuinka hyvin teillä on suhteessa asiat? Kuinka sitoutuneita toisiinne olette? - 5+5
kyllä mä koen,että toi on täysin oikein sun puolelta.Voisit kysyy ihan,että jos ei toimi kunnolla toi suhde,niin mitä sillä sun miehellä on omatunnolla ja miks.Tälläsillä on kato tarvetta todistaa jotain,ja se mikä on sairasta.Älä niitä kimuleita funtsi,vaan jätä ne kokonaan laskuista.Se sun mies on nyt se juttu,mikä tekee sulle tosi pahan olon.Koita ratkasta se muuttuja yhtälössä nyt.Hyvää jatkoa...
- 10+10
Jos vain poikaystävä kavereineen on kahdestaan kutsuttu niiden kahden tytön luo niin kuulostaa kyllä aika mahdolliselta että jompikumpi niistä olisi iskenyt silmänsä poikaystävääsi. Tai sitten voi ehkä olla myös että jompikumpi on kiinnostunut poikaystäväsi kaverista, toinen tyttö on vain seurana ja poikaystäväsi halutaan myös mukaan seuraksi ettei kyyhkyläisistä tunnu liikaa treffeiltä. Turha kai sitä kuitenkaan lähteä kummemmin selvittelemään, tuo ukaasisi lienee ihan ymmärrettävää ja tervettä mustasukkaisuutta...
- mietin tässä vaan
no, poikaystävä ei hengaa niiden tyttöjen kanssa enää. kannatti sanoa.. ei ollut kuulemma edes tajunnut, että se loukkaisi mua. pyysi anteeksi ja kaikki on hyvin.
- PrincessLady88
Hyvä! Kannattaa myös hankkia miespuolisia kavereita, jotka voivat sitten hakata tuon epäkypsän poikaystäväsi, jos rupee puntti vipattaan. Miehet ovat sikoja ja niin niitä myös tulee kohdella. Sanot sille kakaralle että kyseessä on TEIDÄN elämä ei enää hänen. Kun ollaan parisuhteessa niin omalla onnella ja menoilla ei ole enää mitää merkitystä. Pistä poika ojennukseen, niin tajuaa olla kattelematta muita HUORIA!
- homo-omo
V*ttu taasko tänne on eksynyt joku 15-v. tyttö jota 25-vuotias harrikkapoikaystävä on pettänyt?
- Dino Rex
Vaikka periaatteessa kannatankin kovia otteita, niin joskus tällanenkin voi olla ylireagointia. Kyllä porukka hengaa yhdessä monesta syystä. Tai joo, periaatteessa ihan hyvä että teit noin, mutta kannattaa muistaa että tällaisen jälkeen poikaystäväs alkaa herkästi asettamaan sulle samanlaisia ehtoja.
- lifemocker
eli sinun kanssa seurustelevalla miehellä EI SAA OLLA kavereita, eikä hän saa puhua muitten ihmisten kanssa!?
jepjep. onnea elämällesi Miksi joku kaivaa vuosikausia vanhoja ketjuja esiin? Ja muut antavat ohjeita aloittajalle, jonka ongelma ratkesi jo yli kolme vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194939Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä563950Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve603523Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942858On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622698Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732668Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1382408Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta572299Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl582084