HEI :)
haluaaks joku vuokrata kämpän helsingin keskustassa? (esim töölössa tai kampissa) olen etsinyt kimppakämppää mutta en löytänyt, ehkä täällä löytäisi jonkun tai monta jotka olisivat kiinnostuneita jakaamaan kämppää? miten enemmän ihmisii, sitä isompi ja hienompi kämppä! :D
olen 18-vuotias suomenruotsalainen lukiotyttö, ei oo mitään välii jos olet tyttö/poika, mut suunnilleen mun ikäni. :D
vuokra /pers olisi jotain 300-400e!
ota yhteyttä!
lähetä sähköpostia tai voit lisätä minut msn jos haluat: [email protected]
KIMPPAKÄMPPÄ HELSINKI
picafresa
1
971
Vastaukset
- Reiska37
Olen aina halunnut lukiotyttöjä kämppiksekseni, tosin vuokranmaksun suhteen voimme käyttää sopivasti luovuutta.
Olen hieman charmantisti kaljuuntunut hieman ylipainoinen ja hikoilen runsaasti naisseurassa ujouteni vuoksi.
Voisit auttaa minua pääsemään yli ujoudestani ja olla mukavana juttuseurana iltaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194763Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5132499Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1462087Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.182009- 811606
- 181566
- 1461515
- 1101086
- 126874
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40859