Olisin halunnut kysellä hieman,kun minulla on sellainen ongelma,että kun yhdistän tietokoneen ja digiboksin,niin miten saisin ne ohjelmat siirrettyä koneeseeni? Olen ladannut mm.ProjectX ja USBExplorerin. Kun avaan tuon ProjectX:n,niin avaan tietystä File-ADD-RECORDPAD,mutta siihen se sitten jääkin,joten miten tuosta seuraavksi edetään?
Olen kuullut,että kovalevyn pitäisi kai tässä listassa näkyä ulkoisena,mutta ei ainakaan listassa näy/ole. Jos klikkaan Käynnistä ja valikoin Oma tietokone,niin siellä näkyy kiintolevyasemana tuo HOBBY HABEL.Haluaisin tarkat ohjeet tähän ongelmaan.
Digiboksini on:Division VDC-8800B
tietokone ja tv
kissimirri7
1
239
Vastaukset
- Kokeillaanpas näin
Siis ekana sun tarvitsee saada koneen ja boksin välinen usb-yhteys toimimaan ja siirtää matskut tietokoneelle. Onko tuo "hobbey habel" siis sinun tietokoneesi kovalevy vai se nimi, jolla boksi näkyy ulkoisena asemana? Viime viikonloppuna tuli testattua, niin Kaon näkyy aivan normaalisti ulkoisena asemana. Sieltä olisi pystynt kopioimaan tavaraa ihan kuin windowsissa muutenkin, eli vetämällä kansiosta toiseen. Usb-lähtö pitää vain laittaa boksista päälle, joten katso divisionin ohjeesta, että pitääkö näin tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532