Nautittua alkoholia tulee työpaikalla juroja katseita ym. tuimailua, mutta asiasta ei huomautettu, vaikka jäisin kotiin ennen kuin alkaa epäilys syntyä. Eihän siinä synny vahinkoa jos jää kotiin, kun olet nauttinut, sen sijaan että kampaet jurrissa töihin, ja kun pitäisi olla skarppina, esimiehiä joutuu kuin piileskelemään,
Kuitenkin tulisi kotiin passitus pomoilta. Lisäks en ymmärrä sitä, mikä siinä ilmoittamisessa on niin tärkeetä, että pomot varmasti tietää, ettet oo töihin päässy, jos ukkoa ei kuulu , että jaksetaan napista.
Mun mielestäni pitäisi olla, jos et jaksa töissä jäät huilaamaan, sen varmaan tietää ilmoittamattaki, mun
mielestä se ei oo ongelma, vaan se että jaksaa puuttua tollaseen.
Lääkärintodistusta pyydettiin sit kun ei ollu esittää, sanottiin että on rokulia, vaikka tiedän tapauksen että
kaveria on poistettu töist, 1. kerta huomautus, 2. huomautus 3. huomautus viinasta, hänet passitettiin kotiin,
Sen verran tiedän, että kaveria ei näkynyt töissä, pomo oli puhunut kaverista, jos ei se tuo lääkärintodistusta, työsuhde = katkolla, mutta edelleen kaverin nimi on työvuorolistass edelleen, vaikka 3:kk on menny ettei miestä näkynnyt.
On suhteita, pomo pitää kirjoilla edelleen ko. ukkoa, vaikka ei kuulu, sitä en tiedä saako hän palkkaa?
midtä on kyse?
työpaikka ja alkoholi
6
283
Vastaukset
- duuni.doku
Kyllä taitava juoppo osaa pedata tilanteen niin, että työ ei pääse juomista häiritsemään. Jos ei muu keino toimi, niin kannattaa juopotella salaa töissä. On vain taitamattomuutta jos siitä jää kiinni.
- äääääää
No sairaslomasta tietenkin!
Jos olisi saanut kenkää, eihän sitä listoilla näkyisi. - Heh,
Itse juonut itsensä romuksi ja työkyvyttömäksi, ja sitten niitä hoosataan sairaslomalla, jossa todennäköisesti harrastavat omahoitoa juomalla lisää, ja yhteiskuntaa maksaa päivärahat.
Ja arvauslääkärit eivät näe tai eivät halua nähdä, että vaivojen syy on viinanjuonti. - sekopää?
touhua sun työpaikallasi.
- gepaavv
Tuossa on kuvattu melko hyvin alkoholismin työura, jos hänelle on sellasta, päässyt syntyyn,
sairaslomaalla ym. pelaavat, ettei päälle näy, mut yli 3:kk saikkuu herättää epäilyy, dokas senkin. - boss.
Ongelmasi on se, että olet duunari. Itse olen esimiesasemassa, firmani johtajana voin ryypätä töissä niin paljon kun haluan!
Juopoille duunareille tulee heti potkut, sellaisia en siedä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821995Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57614
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako204575- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482