Olenko käsittänyt oikein, että nyt on tuollainenkin kielto tullut?
Just joo!
Olutta ei enää myydä sunnuntaina?!
3
160
Vastaukset
- Dickmen Hair
Ahaa, olin käsittänyt väärin. Tämän voinee poistaa.
- sujuoja
Joo väärin meni. Ehdotus se oli. Viinakaupat auki myös su.
- HepatiittiHessu
Mun mielestä oikeastaan on kyse ravintola-alan tukemisesta. Ravintoloilla ei niilläkään mene laman aikoina erityisen lujaa, vaikka kansa juokin enenpi. Kilpailu on kovaa ja hinnat alhaalla. Kioskit ja vähittäsikaupat eivät mitenkään ole riippuvaisia sunnuntaikaljojen myynnistä. Kaupat kestävät ilman sitäkin, mutta ravintolapuolella sunnuntaimyynnin lisääntyminen on iso asia.
Lisäksi verotuotto paranee, koska paareista saa enenpi veroja kuin kaupan pussikaljasta.
Niin, jos on balalaikka päällä ja silleen, eikä kaupasta saa edes ketterää, askel suuntautuu horjuen lähipupiin.
Saa nyt näkee, meneekö tuo idea läpi. Kaikki on tietysti verhottu terveyden piikkiin, mutta tätä talouspuolta ei juuri ole mainostettu.
Ammattimiestä asia ei lotkauta, pitää vain ostaa kaksi laatikkoa kaljaa lauantaina nykyisen yhden sijasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1001695- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472