Kannabis tuhosi perheen

mafsa

Miksi te ihmiset puolustatte vaarallista huumausainetta joka tuhoaa ihmisiä?

Kun olin 6 vuotias isäni käytti säännöllisesti kannabista ja jätti äitini koska se puhui siitä että isäni on niin lapsellinen eikä ota vastuuta niin isäni jättimeidät ja katosi.
Veljeni tossa 2 viikkoa sitten syrjäytyi 4 päiväksi kotiinsa ja käytti kannabista putkeen kuulemma pitkän aikaa kunnes hirtti itsensä. Vaikea puhua näistä asioista kun en ole päässyt ylin.

42

2117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naapurin äijä

Valehtele ja keksi lisää, ja mene ulkohuusiin miehesi kanssa polttamaan hasista.

Naapurin äijä - valheita vastaan.

• Catha

kannabis tappaa, sitä polttaa kunnes on pelkkä kuori eikä halua muuta kuin kuolla!

• eper

Mikä on kannabiksen kuori?

• jari pallari mamu
        eper kirjoitti:

Mikä on kannabiksen kuori?

No se on että kuorii itsensä kun luulee olevansa appelsiini ja sitten jää ne kuoret jäljelle. Ensin voi pehmittää kuorta puristellen sitä tai heittelee itseään seinää päin, pikku puokuilla. Näin kuori lähtee paremmin irti, eikä tarvi lukea niksipirkkaa.

Nythän on niin, että minulla kannabis vei myös perheeni. Yhtenä päivänä heräsin ja kaikki oli mennyt, muistan vain, että olin noin vuosi sitä ennen koittanut hasa-hassis-biitti-hillo-mömmö-spezial-skunk-marleys-bread kukkaa. Sitten en muista mitään, ilmeisesti olin polttanut siitä lähtien joka päivä. Perhettä taloani ja työpaikkaa en ole vieläkään löytänyt. Nyt työpaikan tilalla on ihan joku toinen liike ja taloni kohdalla on puistokatu. Kyllä on tosi vaarallista ainetta toi hasa-hassis-biitti-hillo-mömmö-spezial-skunk-marleys-bread kukka. On varmaan niitä uusia voimakkaita jalosteita tuo hasa-hassis-biitti-hillo-mömmö-spezial-skunk-marleys-bread kukka. Ainakaan skunk ei ole ollut läheskään noin voimakasta kuin hasa-hassis-biitti-hillo-mömmö-spezial-skunk-marleys-bread kukka.

• Jumalaauttaa
        jari pallari mamu kirjoitti:

No se on että kuorii itsensä kun luulee olevansa appelsiini ja sitten jää ne kuoret jäljelle. Ensin voi pehmittää kuorta puristellen sitä tai heittelee itseään seinää päin, pikku puokuilla. Näin kuori lähtee paremmin irti, eikä tarvi lukea niksipirkkaa.

Nythän on niin, että minulla kannabis vei myös perheeni. Yhtenä päivänä heräsin ja kaikki oli mennyt, muistan vain, että olin noin vuosi sitä ennen koittanut hasa-hassis-biitti-hillo-mömmö-spezial-skunk-marleys-bread kukkaa. Sitten en muista mitään, ilmeisesti olin polttanut siitä lähtien joka päivä. Perhettä taloani ja työpaikkaa en ole vieläkään löytänyt. Nyt työpaikan tilalla on ihan joku toinen liike ja taloni kohdalla on puistokatu. Kyllä on tosi vaarallista ainetta toi hasa-hassis-biitti-hillo-mömmö-spezial-skunk-marleys-bread kukka. On varmaan niitä uusia voimakkaita jalosteita tuo hasa-hassis-biitti-hillo-mömmö-spezial-skunk-marleys-bread kukka. Ainakaan skunk ei ole ollut läheskään noin voimakasta kuin hasa-hassis-biitti-hillo-mömmö-spezial-skunk-marleys-bread kukka.

Yritä kestää kyllä kaikki järjestyy rukoile jumalaa se auttaa. Oma poikani oli kovassa kannabis koukussa mutta pääsi eroon pahojen vieroitus oireiden jälkeen. Hän jopa sai kovia kohtauksia kuin syöpäläinen siinä vaiheessa mietin että jos hänen elämänsä on vain tuskaa että se pitää lopettaa mutta pitkän 2 vuoden odotuksen jälkeen hän pääsi eroon kannabiksesta ja sai rakennettua elämän uudelleen.

• psfh
        Jumalaauttaa kirjoitti:

Yritä kestää kyllä kaikki järjestyy rukoile jumalaa se auttaa. Oma poikani oli kovassa kannabis koukussa mutta pääsi eroon pahojen vieroitus oireiden jälkeen. Hän jopa sai kovia kohtauksia kuin syöpäläinen siinä vaiheessa mietin että jos hänen elämänsä on vain tuskaa että se pitää lopettaa mutta pitkän 2 vuoden odotuksen jälkeen hän pääsi eroon kannabiksesta ja sai rakennettua elämän uudelleen.

olisit ennemmin varmaan lopettanut sen poikasi kuin valehteluasi asiasta.

haluatko puhua oikeasti jumalasta, syöpäläinen?

• Jumalaauttaa
        psfh kirjoitti:

olisit ennemmin varmaan lopettanut sen poikasi kuin valehteluasi asiasta.

haluatko puhua oikeasti jumalasta, syöpäläinen?

Puhutaan se on minun lempi aiheeni miten sinä päädyit herran polulle?

• psfh
        Jumalaauttaa kirjoitti:

Puhutaan se on minun lempi aiheeni miten sinä päädyit herran polulle?

jumala kutsui minua yhteen työhönsä - totuuden etsintään maailman valheiden takaa.

ja voi herran tähden, olenpa minä niitä valheita löytänyt.

• eihajuakaan

Mistä olet tommosen saanu päähäs?

Hienoo on se, että toi ei ole sun ajatus. Eiks oo kummallista, että sun mielipide ei oikeesti ole sun mielipide. Se on sun takaraivoon istutettu ajatus ja sut on ehdollistettu uskomaan noin, vaikka et ole yhtään kannabiksen käyttäjää nähny. Tai siis olet nähny, mutta et vaan tunnista niitä. Joka seitsemäs 15-64-vuotias suomalainen kun on polttanu kannabista. Mut ei hätää. Ei ole helppoa eritellä asioita päässään ja joskus toisten istuttamat mielipiteet iskostuu aivoihin omina ajatuksina ja ne kuvittelee faktoiksi.

• irti huumeista
        jari pallari mamu kirjoitti:

Toivottavasti saat elämäsi kuntoon,ei kannata murehtia ,turhat tavarat ei tuo onnea,mulle ainakin riittää että on katto pään päällä ja ruokaa rittävästi ja se että minun lapset voi hyvin ja on onnellisia,käyn kyllä töissä ja pidän hyvää huolta perheestä,mutta ikinä en sortuisi huumeisiin,poikaystäväni kärähti kannabiksesta ja mietin mitä pitäisi tehdä,onko neuvoja?

• totuuden puolesta
        psfh kirjoitti:

jumala kutsui minua yhteen työhönsä - totuuden etsintään maailman valheiden takaa.

ja voi herran tähden, olenpa minä niitä valheita löytänyt.

Tajusitko maailman hierarkisen rakenteen, jota valheellisesti nimitetään demokratiaksi. Se irvikuva on myös liitetty kristinuskoon, mikä sekin on ihmisen kierouden takia jotain aivan muuta kuin totuus ja valkoinen karma.

• 14

Hieno juttu että jaksat kirjoittaa asiasta. Näitä palstoja lukevat muutkin kuin kannabisnarkkarit.

Kannabis aiheuttaa skitsofreniaa ja muita psyykkisiä sairauksia. Jos haluat tietää aiheesta enemmän niin täältä löytyy:

http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=246560

Joskus tieto auttaa ymmärtämään ja aika parantaa.

• Helminä

Voi kuinka söpöä. Ensin laittaa itse keksimänsä "valistustarinan", ja sitten komppaa vain jatkossa säännöllisesti omaa valhettaan. Hyvin naurettavalla tasolla on näköjään Suomen kannabisvastustajien taso, mutta onhan se sitä ollut jo ihan lähtökohtaisestikin.

• 16
        Helminä kirjoitti:

Voi kuinka söpöä. Ensin laittaa itse keksimänsä "valistustarinan", ja sitten komppaa vain jatkossa säännöllisesti omaa valhettaan. Hyvin naurettavalla tasolla on näköjään Suomen kannabisvastustajien taso, mutta onhan se sitä ollut jo ihan lähtökohtaisestikin.

SUOMEN LÄÄKÄRILEHTI 41/2004 VSK 59

Katsausartikkeli: Skitsofrenian riskitekijät

Kannabiksen käyttö lisää
        skitsofreniaan sairastumisen
        riskiä, sitä enemmän mitä
        aikaisemmin käyttö on
        alkanut ja mitä runsaampaa
        käyttö on ollut.

Kannabis

Kohorttitutkimusten mukaan kannabiksen
        käyttö lisää skitsofreniaan sairastumisen
        aikaisemmin käyttö on alkanut ja mitä
        runsaampaa käyttö on ollut (51,52).
        Ruotsalaisessa alokkaisiin kohdistuneessa
        tutkimuksessa sekoittavien tekijöiden
        huomioimisen jälkeen sairastumisriski
        oli seuranta-aikana kolminkertainen
        niillä, jotka olivat polttaneet
        kannabista vähintään 50 kertaa elämänsä
        aikana, verrattuna niihin, jotka
        eivät olleet koskaan polttaneet kannabista
        (51). Muiden huumeiden käyttö
        ei lisää sairastumisriskiä (51,52). Skitsofreniaan
        sairastuneilla kannabiksen
        käyttäjillä sairastumisikä on myös ollut
        varhaisempi (53).

Lähteet:
        51
        Zammit S, Allebeck P, Andreasson S, Lundberg I,
        Lewis G. Self reported cannabis use as a risk factor for
        schizophrenia in Swedish conscripts of 1969:
        historical cohort study. BMJ 2002;325:1199.

52
        Arsenault L, Cannon M, Poulton R, Murray R, Caspi
        A, Moffitt TE. Cannabis use in adolescence and risk
        for adult psychosis: longitudinal prospective study.
        BMJ 2002;325:1212–3.

53
        Veen ND, Selten J-P, van der Tweel I, Feller WG, Hoek
        HW, Kahn RS. Cannabis use and age at onset of
        schizophrenia. Am J Psychiatry 2004;161:501–6.

• Helminä
        16 kirjoitti:

SUOMEN LÄÄKÄRILEHTI 41/2004 VSK 59

Katsausartikkeli: Skitsofrenian riskitekijät

Kannabiksen käyttö lisää
        skitsofreniaan sairastumisen
        aikaisemmin käyttö on
        alkanut ja mitä runsaampaa
        käyttö on ollut.

Kannabis

Kohorttitutkimusten mukaan kannabiksen
        käyttö lisää skitsofreniaan sairastumisen
        aikaisemmin käyttö on alkanut ja mitä
        runsaampaa käyttö on ollut (51,52).
        Ruotsalaisessa alokkaisiin kohdistuneessa
        tutkimuksessa sekoittavien tekijöiden
        huomioimisen jälkeen sairastumisriski
        oli seuranta-aikana kolminkertainen
        niillä, jotka olivat polttaneet
        kannabista vähintään 50 kertaa elämänsä
        aikana, verrattuna niihin, jotka
        eivät olleet koskaan polttaneet kannabista
        (51). Muiden huumeiden käyttö
        ei lisää sairastumisriskiä (51,52). Skitsofreniaan
        sairastuneilla kannabiksen
        käyttäjillä sairastumisikä on myös ollut
        varhaisempi (53).

Lähteet:
        51
        Zammit S, Allebeck P, Andreasson S, Lundberg I,
        Lewis G. Self reported cannabis use as a risk factor for
        schizophrenia in Swedish conscripts of 1969:
        historical cohort study. BMJ 2002;325:1199.

52
        Arsenault L, Cannon M, Poulton R, Murray R, Caspi
        A, Moffitt TE. Cannabis use in adolescence and risk
        for adult psychosis: longitudinal prospective study.
        BMJ 2002;325:1212–3.

53
        Veen ND, Selten J-P, van der Tweel I, Feller WG, Hoek
        HW, Kahn RS. Cannabis use and age at onset of
        schizophrenia. Am J Psychiatry 2004;161:501–6.

Alkoholilla riski on monikymmenkertainen ja se tuhoaa aivoja kun on voimakas ja tappava solumyrkky. Joten jos skitsofreniapelottelu päihteidenkäytön johdosta on vain valistuksellinen päätarkoituksesi, pelottelet ihan väärää ryhmää.

• 10
        Helminä kirjoitti:

Alkoholilla riski on monikymmenkertainen ja se tuhoaa aivoja kun on voimakas ja tappava solumyrkky. Joten jos skitsofreniapelottelu päihteidenkäytön johdosta on vain valistuksellinen päätarkoituksesi, pelottelet ihan väärää ryhmää.

Olen ollut paikalla kuin kannabispsykoosissa ollut kannabiksen käyttäjä söi omia ulosteitaan.

Ulostepäivällisen jälkeen ko. kannabispsykoosia hoidettiin pitkään mielisairaalassa.

Kun psykoosi ja hoito oli ohi, käyttäjä oli täysin varma että kannabiksessa ei ollut mitään vikaa ja että oli joutunut hoitoon turhaa.

Kun kannabis aiheuttaa riippuvuuden ja päävian, kannabisriipuvainen päävikainen ei itse tajua missä mennään.

http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=246560&page=52

• jos haukkaisit
        10 kirjoitti:

Olen ollut paikalla kuin kannabispsykoosissa ollut kannabiksen käyttäjä söi omia ulosteitaan.

Ulostepäivällisen jälkeen ko. kannabispsykoosia hoidettiin pitkään mielisairaalassa.

Kun psykoosi ja hoito oli ohi, käyttäjä oli täysin varma että kannabiksessa ei ollut mitään vikaa ja että oli joutunut hoitoon turhaa.

Kun kannabis aiheuttaa riippuvuuden ja päävian, kannabisriipuvainen päävikainen ei itse tajua missä mennään.

http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=246560&page=52

hieman itsekin niitä ulosteita tai olisit hieman vakuuttavampi pelottelija : )

Itsekin tiedän avioerosta psykoosiin pamahteen, joka näki pääkalloja ja oli sytyttämässä itseään tuleen. Kannabiksella ei ollut kyseisen uskiksen elämässä mitään osuutta. Niin se vaan elämä heittelee. Eipä vaan kellään taida pelkästä kannabiksesta niin pahasti heitellä; jotkut hevijuuserit yrittävät pikemminkin lievittää kannabiksella ahdistusta, joka peräisin muista asioista. Mutta harvoin päihteetkään lopulta pidempään auttavat.

Joka tapauksessa tuollaiset ulostusläpät lähinnä lähinnä toimivat vain ihmisiin, jotka jo entuudestaan kuvittelevat kannabiksen saavan aikaan moista. Ja heitä on jatkuvasti yhä vähemmän.

• Gunnarit estranged
        Helminä kirjoitti:

Vittu sut pitää lähettää suoraan sinne minne sinä ja puskasi kuulutte et todellakaan tiedä mitä tuo vaarallinen huume Aiheuttaa saatanan pässi kun kokeilet et pääse enää siitä eroon.

• huoro
        jos haukkaisit kirjoitti:

Itsekin tiedän avioerosta psykoosiin pamahteen, joka näki pääkalloja ja oli sytyttämässä itseään tuleen. Kannabiksella ei ollut kyseisen uskiksen elämässä mitään osuutta. Niin se vaan elämä heittelee. Eipä vaan kellään taida pelkästä kannabiksesta niin pahasti heitellä; jotkut hevijuuserit yrittävät pikemminkin lievittää kannabiksella ahdistusta, joka peräisin muista asioista. Mutta harvoin päihteetkään lopulta pidempään auttavat.

Joka tapauksessa tuollaiset ulostusläpät lähinnä lähinnä toimivat vain ihmisiin, jotka jo entuudestaan kuvittelevat kannabiksen saavan aikaan moista. Ja heitä on jatkuvasti yhä vähemmän.

Skitsofrenian varmasti kannabiksesta. Kannabisnarkkarit peittelee käyttöä viimeiseen asti koska se tuottaa ihmisille vain pahaa kuulla sana Kannabis.

• Kalervo K
        Gunnarit estranged kirjoitti:

Vittu sut pitää lähettää suoraan sinne minne sinä ja puskasi kuulutte et todellakaan tiedä mitä tuo vaarallinen huume Aiheuttaa saatanan pässi kun kokeilet et pääse enää siitä eroon.

Hienosti laadittu vastine. Taas huomaa, että vastustajilla, kun loppuu järjen taso, niin löytyy aina tuo punaniska-asenne. Tunnut ihan kaikki-ok-kaverilta.

Ilmeisesti maailmassa on paljon pahempia ongelmia kuin hyvän kukan savuttelu. Tuntuu ainakin kirjoituksesi perusteella siltä, että ei ole helppoa.

En oikein osaa vastata tuohon mitään. En nyt itse ainakaan lähde Suomesta minnekään, viihdyn hyvin. Menee mukavasti ja oon tyytyväinen elämääni.

Tiedä vaikka polttaisi piipun tässä vielä iltamyöhällä.

• 14
        Kalervo K kirjoitti:

Hienosti laadittu vastine. Taas huomaa, että vastustajilla, kun loppuu järjen taso, niin löytyy aina tuo punaniska-asenne. Tunnut ihan kaikki-ok-kaverilta.

Ilmeisesti maailmassa on paljon pahempia ongelmia kuin hyvän kukan savuttelu. Tuntuu ainakin kirjoituksesi perusteella siltä, että ei ole helppoa.

En oikein osaa vastata tuohon mitään. En nyt itse ainakaan lähde Suomesta minnekään, viihdyn hyvin. Menee mukavasti ja oon tyytyväinen elämääni.

Tiedä vaikka polttaisi piipun tässä vielä iltamyöhällä.

Itsellä puhkesi vaikea ja paha oireinen paranoidinen skitsofrenia
        vuosien pössyttelyn tuloksena. Luulin että hallitus vainoaa ja
        on kaikenmaailman salaliittoja ym ja oli hilkulla että useampi
        ihminen olisi päässyt hengestään sairauteni takia. Jouduin
        pakkohoitoon 2 kuukaudeksi kun olin hengenvaarallinen läheisilleni
        ja lähes kaikille ihmisille, kunten itselleni myös. Olin 35 vuotias silloin
        kun tauti puhkesi enkä näin jälkikäteen voi uskoa miten se ei tullut
        aikaisemmin kun yleensä siinä viimeistään 25 vuoden tienoilla
        ilmaantuu jos ilmaantuu. Lääkärikit oli ihmeissään kun niin myöhäisellä
        iällä tuli moinen vakava mielenterveys sairaus. Kaikki lääkärit ovat
        olleet yhtä mieltä että vuosien kannabiksen polttelu aiheutti tuon
        myöhäisellä iällä taudin alkamisen. Ikinä en parannu vaan lääkkeitä syön
        paljon ja lopun ikääni. Jos en syö lääkkeitä niin harhat ja vainot iskee
        päälle ja joudun suljetulle osastolle. Onneksi nyjyäjan lääkkeet on tosi
        hyviä ja voin elää normaalia elämää vaikka noista onkin jonkin verran
        sivuvaikutuksia. Olen pienikokoinen ihminen ja painan 130kg ja tuntuukin
        että lääkkeitten takia olin kohta yhtä leveä kuin pitkä! Älkää leikkikö
        kannabiksella jos ette halua skitsofreniaa ikuiseksi vaivaksi! Tästä ei
        voi lopullisesti parantua ikinä!

http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=246560&page=5

• psfh
        huoro kirjoitti:

Skitsofrenian varmasti kannabiksesta. Kannabisnarkkarit peittelee käyttöä viimeiseen asti koska se tuottaa ihmisille vain pahaa kuulla sana Kannabis.

tällöin voidaankin jo sanoa, että jouko "kuolema-ei-ole-pahin" pallarin maassamme aikoinaan aloittama "irti huumetta"-aivopesu- ja huumevalistususkontokultti on saavuttanut jotakuinkin täydellisyyden, kun jo pelkkä kultin vihaama sanakin tekee pahaa kultin jäsenissä.

hallelujaa joukolles jouko - sulle ja sun noitavainoporukalles!

et ole turhaan saatanan keskonen...

• psfh
        14 kirjoitti:

Itsellä puhkesi vaikea ja paha oireinen paranoidinen skitsofrenia
        vuosien pössyttelyn tuloksena. Luulin että hallitus vainoaa ja
        on kaikenmaailman salaliittoja ym ja oli hilkulla että useampi
        ihminen olisi päässyt hengestään sairauteni takia. Jouduin
        pakkohoitoon 2 kuukaudeksi kun olin hengenvaarallinen läheisilleni
        ja lähes kaikille ihmisille, kunten itselleni myös. Olin 35 vuotias silloin
        kun tauti puhkesi enkä näin jälkikäteen voi uskoa miten se ei tullut
        aikaisemmin kun yleensä siinä viimeistään 25 vuoden tienoilla
        ilmaantuu jos ilmaantuu. Lääkärikit oli ihmeissään kun niin myöhäisellä
        iällä tuli moinen vakava mielenterveys sairaus. Kaikki lääkärit ovat
        olleet yhtä mieltä että vuosien kannabiksen polttelu aiheutti tuon
        myöhäisellä iällä taudin alkamisen. Ikinä en parannu vaan lääkkeitä syön
        paljon ja lopun ikääni. Jos en syö lääkkeitä niin harhat ja vainot iskee
        päälle ja joudun suljetulle osastolle. Onneksi nyjyäjan lääkkeet on tosi
        hyviä ja voin elää normaalia elämää vaikka noista onkin jonkin verran
        sivuvaikutuksia. Olen pienikokoinen ihminen ja painan 130kg ja tuntuukin
        että lääkkeitten takia olin kohta yhtä leveä kuin pitkä! Älkää leikkikö
        kannabiksella jos ette halua skitsofreniaa ikuiseksi vaivaksi! Tästä ei
        voi lopullisesti parantua ikinä!

http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=246560&page=5

mitä sinä pelkäät?

• pois kannbis

kannabis juuri aiheuttaa mitä vaan harhoja ja kokemusta on,kun lähipiirissä yksi ihminen on käyttänyt.kaikki huumeet tuhoaa ihmistä.

• Mimi7

kannabiksen puolesta on turha puhua mitään hyvää,lähipiirissä aviomies melkein tappoi vaimonsa ,kannabiksen polttelun jälkeen.

• Naapurin äijä

Otan osaa veljesi vuoksi

Voimia,

Naapurin Äijä
      h o m o s e k s u a a l i
      alkoholin järkikäytön puolesta
      huumeta vastaan

• eihajuakaan

Se miksi sun iskä jätti teidät ei varmasti ollu sun iskäs syy. Kannabis kuiskutti sille korvaan.

Se, että sun broidis poltti pitkään (neljä päivää on 'pitkään'?!) ja hirtti ittensä ei varmaan johtunu broidis psyykkisistä ongelmista, vaan se on kannabiksen vika.

Syytetään oireita taudista. Flunssa johtuu siitä, että nenä vuotaa.

• gdsfgds

huumeet yleensäkki hyvä syntipukki
        "joo se oli huuuumeet!
        ei meiän systeemis mitää vikaa ole"

• HASHISHAAA

"Veljeni tossa 2 viikkoa sitten syrjäytyi 4 päiväksi kotiinsa ja käytti kannabista putkeen kuulemma pitkän aikaa kunnes hirtti itsensä."

EI HELVETTI EI NÄILLE VOIKUN NAURAA :DD HASHAAAAAAAAAAAAA

• rolf......

MITTÄ HELVETTIÄ OIKEESTI???

syytetään flunssaa siitä että nenä vuotaa???? tuo on typerin asia minkä oon koskaan kuullu!
        että sunko mielestä huumet pitäs olla laillisia ja kaikkien saatavilla ja oma ongelma jos hurahtaa niihin, eikä pääse irti ja ampuu itteltänsä aivot pellolle........................................................
        mitä sitä vaikka lapsipornon tekijöitä syyttämään, syytetään niitä lapsia ennemmin. Mitäs rupes ite siihen eihän se niitten tekijöiden vika tieteenkään oo. Jossei joku vielä tiennyt niin huumeethan siis vaikuttavat aivojen mielihyvä keskukseen joka säätelee ihmisen haluja ja niitä asioita mitkä tuottaa mielihyvää ihmiselle. Siis kun se huume ottaa jo yhden kerran jälkeen sen keskuksen haltuunsa niin se syrjäyttää kaiken muun kuten: Ihmissuhteet, Kaiken mediallisen viihteen, herkut, kaikki mistä ihminen on ennen huumeitten käyttöä jollain tasolla nauttinut. Tällöinhän huumeet kontrolloi ihmisen aivojen osaa mitä ihminen ei edes normaalisti itse hallitse, joten ikävä kyllä kellään huumeitten käyttäjällä ei ole voimaa lopettaa. Se on siis läheisten käsissä hoitaa hänet vieroitukseen ja tarjota kaikki mahdollinen tuki.

HUOM VIELÄ. SE EI TIETENKÄÄN OLE LÄHEISTEN SYYTÄ KOSKAAN MITÄ JOKU TEKEE ITSELLEEN OLI SE SITTEN HUUMEITTEN TAKIA TAI EI!!!

• eihajuakaan
        rolf...... kirjoitti:

MITTÄ HELVETTIÄ OIKEESTI???

syytetään flunssaa siitä että nenä vuotaa???? tuo on typerin asia minkä oon koskaan kuullu!
        että sunko mielestä huumet pitäs olla laillisia ja kaikkien saatavilla ja oma ongelma jos hurahtaa niihin, eikä pääse irti ja ampuu itteltänsä aivot pellolle........................................................
        mitä sitä vaikka lapsipornon tekijöitä syyttämään, syytetään niitä lapsia ennemmin. Mitäs rupes ite siihen eihän se niitten tekijöiden vika tieteenkään oo. Jossei joku vielä tiennyt niin huumeethan siis vaikuttavat aivojen mielihyvä keskukseen joka säätelee ihmisen haluja ja niitä asioita mitkä tuottaa mielihyvää ihmiselle. Siis kun se huume ottaa jo yhden kerran jälkeen sen keskuksen haltuunsa niin se syrjäyttää kaiken muun kuten: Ihmissuhteet, Kaiken mediallisen viihteen, herkut, kaikki mistä ihminen on ennen huumeitten käyttöä jollain tasolla nauttinut. Tällöinhän huumeet kontrolloi ihmisen aivojen osaa mitä ihminen ei edes normaalisti itse hallitse, joten ikävä kyllä kellään huumeitten käyttäjällä ei ole voimaa lopettaa. Se on siis läheisten käsissä hoitaa hänet vieroitukseen ja tarjota kaikki mahdollinen tuki.

HUOM VIELÄ. SE EI TIETENKÄÄN OLE LÄHEISTEN SYYTÄ KOSKAAN MITÄ JOKU TEKEE ITSELLEEN OLI SE SITTEN HUUMEITTEN TAKIA TAI EI!!!

"Syytetään flunssaa siitä, että nenä vuotaa." Um... joo, just niin. Nenä vuotaa koska on flunssa. Aivan oikein. Mutta nenä voi vuotaa muistakin syistä ja nenän vuotaminen ei ole se joka flunssan aiheutti. Et ton sä nyt vaa ymmärsit väärin. Ehkä lukihärö iski tai jotain.

Mutta mitä sä nyt lapsipornon tähän mukaan vedit? Miten se liittyy tähän mitenkään? Miksi se on niin helkkarin hankala käsittää, että lapsipornossa on uhri? Ymmärrätkö sä ollenkaan mitä sille skidille tapahtuu ku se raiskataan - kameroiden edessä tai ilman? Onko ainoo syy miks sä et raiskaa lapsia se, että se on laitonta?

Tietenkin vaikeassa huumekierteessä oleva EPÄSUORASTI vahingoittaa lähimmäisiään, mutta ei sitä nyt lapsipornoon voi verrata.

Ja mitä sä selität tosta "ku huume ottaa mielihyväkeskuksen haltuunsa"? Ite olen käyttäny melkee kaikkia eri huumeita mitä maa päällään kantaa, eikä NE ole ottaneet mun mielihyväkeskusta haltuunsa. Sen stimuloimiseksihan useimpia huumeita käytetään. Mutta sä et näemmä ymmärrä, että eri huumeet vaikuttaa erilailla. (Vinkkinä se, että sä et erottele huumeita mitenkään ja demonisoit kaikki huumeet yhtenä kategoriana.)

Et näemmä edes tiedä tuntevasi huumeidenkäyttäjiä (varmasti tuttavapiirissäsi on mm. kannabista polttelevia mutta sun raivohullun asenteen takia ne ei sulle siitä kerro) kun kuvittelet, että kun "huumetta" käyttää, niin sen jälkeen kaikki muu jää. Päinvastoin. Mulle eri huumeet on tuonu paljon erilaisia ajattelumalleja ja paljon hauskoja tilanteita.

Toki on se ongelmakäyttäjäryhmä, joka on monien muiden huumeiden kohdalla huomattavasti pienempi kuin esim alkoholin kanssa. Alkoholi kun aiheuttaa tehokkaasti riippuvuutta ja on erittäin rappeuttava huumausaine - jopa ekstaasiin verrattuna. Sinun harhaluulosi on se, että kuvittelet kaikkien huumeidenkäyttäjien olevan näitä ongelmakäyttäjiä. Itse en ole ongelmakäyttäjiin hirveästi törmännyt, mutta viihdekäyttäjiin sitäkin enemmän. Et tiedä edes eri huumeiden vaikutuksista ja silti sinulla on erittäin vahva mielipide. Ajattelu onkin hankala laji. Tiedätkö muuten itse mistä sinun mielipiteesi on kotoisin? Koska sinulla ei näemmä ole mitään hajua mistään laittomasta päihteestä (siksi niputat ne maagisen "huume" sanan alle) niin tiedätkö mistä tämä sinun harhakuvitelmasi tulee jota pidät omana mielipiteenäsi?

Ja ei, en tuossa kirjoituksessani sanonut mitään siitä, että "kaikki huumeet kaikille vapaaksi ja oma vika, jne, jne..." Olen kyllä sitä mieltä, että pitäisi välittömästi dekriminalisoida kaikki huumeet omaan käyttöön. Käyttäjiä on turha jahdata ja eritoten RANGAISTA. Itse väität, että huumeidenkäyttäjä on koukussa eikä ite pääse pois vaan tarvii apua - eli hän on voimaton ongelmansa edessä. Miksi häntä pitäisi vielä sen lisäksi rangaista siitä? Oletko sadisti? Kannabis toki lailliseksi - se on maailman eniten käytetty laiton päihde ja sen jahtaamiseen menee yli 70% niistä varoista mitä huumeiden vastaiseen työhön menee. Kannabis on kuitenkin turvallisimpia käyttämiämme päihteitä. Kahvikin koukuttaa pahemmin. Ja kahvin yliannostus on helpompi saada kun kannabiksen.

Se mitä Portugalin malli (jossa kaikki huumeet omaan käyttöön on dekriminalisoitu) on meille osoittanut on se, että huumeiden ongelmakäyttäjät hakeutuvat yhä herkemmin hoitoon, kun rikollisen stigmaa ei laiteta enää päälle. Siellä on muutamassa vuodessa laskenut piikkihuumeiden käyttäjien laskemisesta johtuen HIV tapaukset vuosittaisesta 1400:sta noin 400:n. Miksi vähemmän HIV potilaita on huono asia? Ja se mitä Portugalissa on tapahtunut viihdekäyttäjille - no ei oikeestaan mitään. Niitä ei enää jahdata, joten heillä on helpompaa. Mutta poliisilta riittää resursseja isompien rikollisten jahtaamiseen.

Suomessa tämä toisi kyllä poliisille hankaluuksia. Suomessa poliisin kiintiössä ei oteta huomioon sitä mimmosen rikollisen ottaa kiinni. Ihan sama onko se rikollispomo vai joku jolla on kaks kasvii himassa. Se jolla on kaks kasvii himassa on helpompi ottaa kii ja oikeuskäsittely on nopeempi. Näyttää hyvältä tilastoissa. Tämä sun ehdoton malli vaan tekee sen, että poliisi kitkee ne kotikasvattajat pois ja raivaa tietä järjestäytyneelle rikollisuudelle. Ja sen tuloksen näkee kun poliisi joutuu jääväämään itsensä kokaiinikäsittelyistä kun sattuu olee liian läheinen ystävä suurien kokaiinidiilereitten kanssa, kuten Keski-Suomessa tapahtu.

Kun kannabis on laillista ja muut päihteet omaan käyttöön dekriminalisoitu, niin katotaan mitä ongelmia jää jäljelle. Laillinen kannabis takaisi sen, että valtio voi valvoa kuka myy, minkä laatuista, minkä hintasta, että ei myydä velaks, että skideille ei myydä. Ainahan ei voi kaikkea valvoa, mutta parempi se on valtion valvonnassa kun tämänhetkinen malli jossa markkinat on rikollisten hallussa.

• Jorgen Stein

Se on kyllä toisaalta hieno huomata, että näillä kannabisvastaisilla hörhöillä ei ole muuta tarjota kuin näitä itsekeksittyjä valheita.

Sekin jo selkeästi kertoo, että kannabis on vähähaittainen päihde, kun sille pitää haitat keksiä ihan hatusta.

Sitähän toisaalta on tehnyt myös jo vuosikymmeniä tämä Irti Huumeista ry:n perustajakin, joten miehen valistusseurakunta jatkaa samaa puuhaa, mistä jo ylipappi on maassa kuuluisa.

Avoin ja tökerö valehtelu - kotimaisen huumevastustuksen kulmakivi.

• hullu8

Totta ,niin kannabiksen käyttäjä tekee .Ei mikään naurun asia kun tuli mustelmilla ulos ,kun hakannut itseään päin seinää.

• Evor

Minun isäni taas kännissä tappoi äitini haulikolla kun olin ala-asteella. Muistan viimeisen tappelun monista, pamauksen ja äidin viimeisen huudon. Isä istui taposta kahdeksan vuotta, ekakertalaisena puolet tuosta ajasta. Kuoli kuutisen vuotta sitten viinaan, ei oltu missään tekemisissä tuon viimeisen illan jälkeen.

• -.-.

jätti sut koska olit niin saatanan ruma valehtelija broidis ei jaksanut sun paskaa psykoosin tyyppistä torinaa kannabiksen " vaaroista " ja meni ja hyppäs jojoon

• eroon huumeista

onpa typerää puhetta,eipä taida sinun asiat olla kunnossa.

• adaef43tgggfsr

ooteko te ihmiset oikeesti noin vitun idiootteja!!!! huh huh tää on yhtä paska läppä kun ville itälän heitot hei huh huh....

• iso loimu

Vertaa lapsipornoa kannabikseen, voi helvetti miten sairasta. Miten joku voi olla noin
        ajattelematon, että pitää lapsipornoa samankaltaisena asiana kuin kannabiksen polttoa.
        Kirjoittaja ei selvästi välitä hiukkaakaan, että lapsen koko elämää on vahingoitettu
        vain yhdellä tuollaisella teolla.

Miten ihminen voi olla tuollainen narsistinen sosiopaatti, ettei pysty yhtään menemään
        uhrin asemaan. Hyi helvetti miten sairas tapaus.

• Growit

Oot kyllä surkein trolli mihin tänään oon törmänny.

Kerrotko kuitenkin kuinka syrjäydytään 4 päiväksi?

• rasvaton teoria

kannabis varastoituu rasvaan ja sieltä rasvasta se hiipii sitä ajattelevan reseptoreihin ja sitten se syrjäyttää sitä ajattelevan pään.

pää vaan tippuu lattialle ja se on siinä.

mitä läskimpi tyyppi, sitä enemmän siihen kertyy jo ajatuksesta kannabista, koska kannabishan etsii rasvaa mihin varastoitua.

kannabiksen uhriksi ei siis joudu, jos pitää rasvaprosenttinsa nollassa, mikä tarkoittaa sitä, että aivotkin pitää laihduttaa pois.

varokaa kannabista, se etsii rasvaa mihin varastoitua ja on näin ollen hengenvaarallinen uhka niille, joiden rasvaprosentti on nollaa suurempi.

• soini

jepjep

• Näinseasiaon

Kannabista on kyllä aika turha syytellä, mutta kannabis psykoosi on mitä todellisin...
      kolme tuttuani on kokenut kannabis psykoosin ja se sekoittaa sinun todellisuuden tajuntasi! Voit oikeasti tehdä ihan mitä vain jota et itse hahmota. Yksi ystävistäni leikkasi munansa irti koska luuli sitä taudiksi... ja kuoli veren hukkaan. Toinen leikki veitsellä sitä ihmeen sormi peliä koska kuvitteli ettei se oikeasti voi iskeytyä sormiin... siltä puutuu 2 sormea. Kolmas kaveri oli lievimmässä tilassa ja näki harhoja joita pelkäsi. Kannabis ei ole vaarallista jos ei käytä liikaa!!! Sama asia alkoholissakin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe