Olen käynyt kallokuvassa. Havaittiin pikkuaivojen vermikseen keskittyvä aivoatrofia. Join silloin 12-20 kepardia/päivä, GT-arvo oli vain n. 120. Eli viina, viini, olut - vievät aivosolut. Samoin olin matkalla kepadikautenani -> 5. päivä raittiina -> delirium & mielisairaala. Eli kepardilla voi tuhota aivonsa ilman sisäelinvaurioita! Samoin olin Lasol-kauteni vv. 1998, 2000-2004 aikana toista päivää - kepardiputken aikana - raittiina -> tajuttomuus-kouristuskohtaus & Marian sairaala. Johtopäätös: Kepardi on opiaatteja ja Lasolia vakavampi huume!
Kepardilla aivoatrofiaan!
2
288
Vastaukset
- .
Onko sellaisiakin, jotka edelleenkin kuvittelevat, että kepardin alkoholi. ts. etanoli C2H5OH olisi vaarattomampaa, kuin kuin muiden alkoholijuomien sisältämä?
Tosin tuosta johtopäätöksestäsi kaikki voivat havaita, että pikkuaivojen lisäksi sinulla viina on ehtinyt lahottamaan muitakin alueita aivoistasi. - oöjn ojäån
Kebardilla mun käsittääkseni fysiikka kestää paremmin, kun ei ole oikein koskaan juovuksissa. Mutta aivot liuottuu samallalailla kuin muillakin juomilla. Sellanen juttu. Mun mielestä kaljalla pönöttävät paarien miehet on melkein yhtä harmittomia ympäristölleen kuin pötsyttelijät. Kun on härdelliä ja ammutaan ihmisiä jne, silloin on kovemmat aineet kehissä. Joo juoopohulluus iskee putken katkasun jälkeen. Sunois pitänyt osata ajaa pitkällä kaavalla alas ja ottaa paukku just kun alkaa tuntuun, että polttimo sekoo. raitistelu on äkikseltää pulille vaarallinen olotila, sekä ruumiille, että polttimolle. Ihan sama kun juottais raivoraittiin mummon ekaa kertaa oikein kaatokänniin, siitäkään ei hyvä seuraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472