tanssimme aikana. Pientä ininää kuulen korvassani. Kertokaapas , onko tämä mitä ?
Näin kokemattomana en ymmärrä, mitä tämä on ? Miksi nämä "inisijät" eivät tee mitään tanssi-illan aikana ?
Yksin tulevat ja menevät poiskin ? Miksi ?
Mies "valittaa"
9
664
Vastaukset
- ?????
"Miksi nämä "inisijät" eivät tee mitään tanssi-illan aikana ?"
- eivät tee mitään? Mitä odotat? Kuitenkin hakevat sinua tanssimaan? Muut kuin "inisijät" tekevät siis jotain eli mitä? Selvennätkö?
"Yksin tulevat ja menevät poiskin ?"
- aika moni toimii noin.. ei käsittääkseni liity ininään :)
Tarkentaisit hieman kysymystä, kun en oikein ota tuosta selvää. Jotkut miehet tosin hoilaavat korvaan, mikä on ihan kauheaa. Mieluummin kuuntelisin solistia :) - Näin..
Sinä määräät tahin ja suunnan sekä tulkinnan ja mies yrittää huomauttaa siitä sinulle.
Et kuitenkaan kuule etkä näe mitään etkä myöskään huomaa miehen ohjausta.
Sinä olet ainoa joka osaa tulkita musiikkia.
Miehiä tarvitset vain kulissiksi kun et viitsi yksin tanssia.
Olen törmännyt tällaisiin.- .....
"Sinä määräät tahin ja suunnan sekä tulkinnan ja mies yrittää huomauttaa siitä sinulle."
-eli siis nainen vie ja mies vikisee :DD
- Yritän olla hiljaa
"Moni hyräilee hiljaa niin ettei sitä kukaan kuule."
Minulle on joskus daami huomauttanut "mikä nyt noin laulattaa". En ole itse edes huomannut olematonta hyräilyäni tanssin aikana. Aika moni huomaamattaan hyräilee, ja sitä ei kuule muuten kuin riittävän lähellä, niin kuin tanssitilanteessa. Monella daamilla tuntuu olevan sama tapa ja ei kai me miehet olla sen kummempia. - Ihmetystä lisää
kun tanssimies tanssimme jälkeen kutittaa kämmenpohjaani ?
tai tanssin aikana kutittaa kyljestäni ?- Kysy ja vastaa
Kämmenpohjan kutistus tarkoittaa kämmenpohjan kutistusta sekä kyljen kutitus tarkoittaa kyljen kutitusta varsinkin jos niin olet tuntenut?
Mutta mitä tarkoittaa kun nainen kysyy moista? Sillä vain sinä voit vastuaksen tietää.
- Selvää puhetta
Esimerkiki muille miksi et huuda miehen korvaan? Miksi et tee mitään tanssi illan aikana ? Mitä pitäis ja tee ihmeessä itse ja anna ohjeet muille mitä ja miten tulee tehdä?
Hanki heille seuraa tulemiseen ja menemiseen jotta se ei sinua häiritse? Keksi syys miksi hankit heille kaverit seuraksi. Myös koska kutsut heitä inisijöiksi niin voin sanoa kokeumuksesta että, tarkista kantasi kanssaihmisiin ja kutsu heitä muillakin nimillä kuin "inisijät". - Iso mies
Jos minä olisin kyseessä, niin se pieni ininä olisi joko musiikin mukana hyräilyä tai sitten ylettömän taituruuteni edellyttämän fyysisen ponnistelun seurauksena spontaanisti syntyvää hengästynyttä tuska-ähinää.
Kyllä minä teen paljonkin tanssi-illan aikana. Tanssin ja tarinoin ja juon erilaisia nesteitä. Joskus vähän syönkin. Tulen yleensä kaksin ja pois lähden vaihtelevalla kokoonpanolla. - tulppa korva
osta tulpat ja hymyile
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh822005Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57624
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako205580- 47517
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482